نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ترکی: هر اتفاقی سرمان بیاید حق‌مان است/ امروز روز شکست فوتبال بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور پیشین کشورمان گفت: امروز تنها گزینه فوتبالی ما در انتخابات رأی نیاورد و روز شکست فوتبال ایران بود.

خبرورزشی - محسن ترکی درباره اینکه به نظر می‌رسید به سلامت برگزاری انتخابات اعتراض دارد، اظهار داشت: در سلامت انتخابات بحثی نبود و کارها شُسته و رفته پیش رفت. اینجا، انتخابات سلامت است، اما باید دید پشت پرده چه اتفاقاتی افتاده است. کاری به شخص خاصی ندارم و الان هم که با شما صحبت می‌کنم نمی‌دانم چه کسی رئیس فدراسیون انتخاب شده است. (در این لحظه خبرنگاران اعلام کردند عزیزی‌ خادم به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است.)

وی افزود: تنها فرد فوتبالی انتخابات فدراسیون رأی نیاورد و در واقع روز شکست فوتبال ما بود. می‌خواستم همان لحظه‌ای که گزینه فوتبالی ما رأی نیاورد، مجمع را ترک کنم. ما جنگیدیم تا فوتبالی‌ها در عرصه انتخابات شرکت کنند. خیلی از فوتبالی‌ها نیامدند، اما یک نفر پیدا شد و شجاعت داشت در انتخابات شرکت کند تا با انتخاب مدیران قوی در کنارش اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رقم بزند. برند فوتبالی در دنیای امروز می‌توانست برای فوتبال ما مثمر ثمر باشد، اما اعتقاد دارم هنوز هم دیر نشده است. همانطور که از گزینه فوتبالی انتظار داشتیم از مدیران قوی استفاده کند، از عزیزی‌ خادم انتظار داریم از فوتبالی‌ها استفاده کند و مشاوران قوی داشته باشد. 

داور پیشین فوتبال کشورمان در خصوص شناختنش از عزیزی‌ خادم گفت: شناخت زیادی از او ندارم و تنها می‌دانم یک دوره عضو هیئت رئیسه فدراسیون بود. امروز، روز شکست فوتبال ایران بود و خیلی ناراحتم که فوتبالی‌ها از تنها گزینه فوتبالی حمایت نکردند. این اتفاق بدی است که فوتبالی‌ها چشم دیدن هم را نداشتند. هر آنچه سرمان بیاید، حق‌مان است. هر اتفاقی در چهار سال آینده بیفتد، کسی حق ندارد حرف بزند. با یکی از بزرگان فوتبال صحبت می‌کردم که می‌گفت گزینه فوتبالی توانایی ندارد. به برند فوتبالی در عرصه بی‌المللی نیاز داشتیم. 

ترکی در واکنش به این سؤال که آیا دلیل شکست علی کریمی لابی نکردن بود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم، فکر کنم تنگ‌نظرهایی بین فوتبالی‌ها وجود دارد. اتفاقی که از قدیم بوده و حتی ممکن است در صنف شما هم وجود داشته باشد. تنها گزینه فوتبالی امروز تنها ۹ رأی آورد که خیلی بد بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    من استقلالی ام. از اول هم معلوم بود کریمی رای نمیاره. ای کاش علی دایی کاندیدا میشدن. مطمئنم حداقل ۶۰ رای میاورد. از این علی تا اون علی فاصله بسیار هست. فراموش نکنید مدیریت فوتبال، آدم تحصیل کرده میخواد. متاسفانه ثبت نام زود هنگام کریمی، باعث شد که دایی پاپیش نذاره. من معتقدم کریمی با ثبت نامش گل به خودی بدی به فوتبال زد.
    • مولر از برلین ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      اره خطیر . و ریس سابق رفاه استقلال!! دایی هم نمیتواند بیش از 9 رای در این لابی گری بیاورد. !!!
  • مولر از برلین ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    الان همه که رای دادند. مصاحبه کنی همین جمله را خواهند گفت . روز شکست فوتبال . و قطعا با حالت حق به جانب خودشان را اشاره به ان 9 رای خواهند کرد. ما بودیم. که به کریمی رای دادیم. !!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی