نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
من پزشک هستم/ منظور کریمی از مهندس، شما بودید!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون وزیر ورزش و جوانان به ادعای علی کریمی مبنی بر مهندسی بودن انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

خبرورزشی -  در غیاب سوال برانگیز وزیر ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال شاید معاون او، مهدی علی نژاد بهترین نفر برای مصاحبه با یکی از مسئولان وزارت ورزش باشد. حرف‌های معاون سلطانی فر را در زیر می‌خوانید:

*خوشبختانه انتخابات در شرایط خوب، آرام و دموکراتیک انجام شد. رقابت نزدیکی بود و پیش بینی می‌شد انتخابات به دور دوم کشیده شود. به عزیزی خادم بابت انتخابش تبریک می گویم. امیدوارم او و هیئت رئیسه جدید روزهای بهتری را برای فوتبال رقم بزنند. وزارت ورزش مثل سابق حامی مجموعه فوتبال خواهد بود.

*از قبل گفته بودیم که گزینه‌ای در انتخابات نداریم. اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب اندیشه‌ای هستند و خودشان بر اساس شناخت نسبت به گزینه‌ها رای دادند.

*در خصوص اینکه علی کریمی گفته بود انتخابات مهندسی شده و روز مهندس را با کنایه تبریک گفته بود هم باید تاکید کنم من که پزشک هستم نه مهندس. اگر تبریک هم گفته است شاید با شما بوده که مهندس هستید!

*درباره غیبت سلطانی فر وزیر ورزش در مجمع و شائبه قهر او باید بگویم همزمان ستاد ملی جوانان باید به ریاست سلطانی فر تشکیل می‌شد. بحث قهر در کار نیست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Blue Love IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    جدا از انتخابات و شکست اسطوره تراکتور،، خیلی خوشحال شدم علی خطیر به فوتبال ما بذگشته.. یه مدیر باسواد و از مخالفان وزیر ورزش! به همین دلیل لنگی ها ناراحتن.. اون زمان که شکوری قوانین رو عوض میکرد کجا بودین؟؟
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      ... و نیز ارادتمند ال سعود.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      این آدم پرحاشیه کم شایعه پشت سرش نیست میگن راپورت داده به سعودی ها و علیه تراکتور هم شکایت نوشت و.... حالا ممکنه راست هم نباشه ولی من ترجیح میدم فتح الله زاده نایب رئیسش باشه نه راپورت میده نه سنگ اندازی می کنه و به رقیب هم احترام می گذاره البته بازم‌می گم ممکنه حرف هایی که پشت آقای خطیر هست راست نباشه ولی من ترجیح می دم فتح الله زاده بشه دبیرکل فدراسیون
    • محمد رضا از خوزستان IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      قبلش گفته باشم که این نظر بنده ربطی به دو تیم قرمز و آبی پایتخت ندارد منظورتون همان معاون حقوقی اسبق باشگاه استقلال است که یا سر زمين تمرین با بازيکن رقیب دست به یقه میشد یا مثل بچه ها که لجباز هستند و به خیال خودشان کارهایشان درست است اطلاعات تیم‌های کشور را به رقبای خارجی داده وای به فدراسیونی با همچنین اشخاصی حالا باید نگران درز اطلاعات فدراسیون و تیم‌های ملی ایران از داخل خود فدراسیون باشیم البته که با وجود امثال خطیر، این کارهای خطیر شدنی است و فروختن اطلاعات و جاسوسی برای رقبا امری عادی البته توسط خطیر و رفقا
  • پارسه DE ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    لعنت بر دزدانی که تمام ثروت این مملکت رو چپاول میکنن و حتی به اندک دلخوشی بخشی از جامعه (فوتبال) هم رحم نمیکنند.
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    خب فوتبالمون داره از دست لنگی ها خارج میشه... تبریک میگم
    • وحید IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      اگه فدراسیون دست ما بود که شما کیسه ها الان باید دسته دوم میبودید . برید دعا به جون بابا مسعودتون بکنید که الان چند ساله داره گرونترین بازیکنارو براتون میخره . بهترین خارجی ها رو براتون میاره .منتظرم این دولت بره تا ببینیم کت تن کیه . سال دیگه از رتبه 10 بالاتر نمیاید
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      عزیز اینو یه بار هم بالا گفتی یه تنوعی به کامنهات بده.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      دوستان ما پرسپولیسی ها که میگیم حرفمون رو توی زمین زدیم ولی کیسه کشا با این فدراسیون جدید هم هیچی نمیشید چون نتایج توی زمین فوتبال رقم می خوره نه بیرون اصلا کل ارکان فوتبال هم استقلالی باشن ما بازم‌قهرمانیم کما اینکه توی این چندسال با فراری دادن برانکو و کالدرون و فراری دادن ستاره ها و محرومیت ها بازم قهرمانیم
    • کامبیز IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      خوب الان به زعم خودتون فوتبال از دست پرسپولیس خارج و به دست تاژ افتاد، ببینیم آخر فصل سهمیه میگیرید؟؟!!
  • مهدی تونل ساز IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    به نظرم آقای کریمی( بازیکن و پیش کسوت تراکتور و استیل آذین ) درست گفته درخیلی جاهای فوتبال ایران مهندسی شده بخصوص در لیگ ایران هم مهندسی میشه و در این چند سال اخیر که بشدت چرخش داشته به سمت سوگلی لنگ..!!
  • علی کریمی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    سلام حالافقط بفهمیدلنگیهامهندسی درفوتبال ایران عادی است علی کریمی خودتان گفت ببنیدچقدرزیبااجراشدکه جادوگر9تاحتی 2رقمی نرسید
  • کیسه هوچی و متوهم AT ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    طرف طنز میگه: انتخابات ( انتصابات ) دمکراتیک!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب شد نمردیم و معنای دمکراسی را هم فهمدیدم!!!! بعد میگه من پزشک هستم نه مهندس!! اولا اینجا فدراسیون فوتبال است نه سازمان پزشکان! به جای علی کریمی ها پزشک سهمیه ای پست می گیرد! دوما این یار چه جوری پزشک شده که منظور علی کریمی را مطلقا نفهمیده!!ّ یعنی چون که ایشان پزشک هستند؛ پس انتخابات نمی تواند مهندسی شود!! یعنی اینقدر ایشان کم هوش هستند که نمی دانند مهندسی شدن یک موضوع به طور اعم اصلا ربطی به مهندس و یا شغل افراد ندارد!!! خخخخخخخ لطفا سانسور نکنید چون واقعیت دارد! لطفا نشان بدهید اقلا شماها دمکرات هستید.
  • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    در پاسخ به وحید لنگی: زرررررشک....عالم وآدم میدونن که لونگ سیاسی ترین و کثیف ترین باشگاه در ایران طی چهل سال گذشته بوده که با جعل و دغل کاری و حمایت حکومتی که بیشتر در خفا و پشت پرده است و رسانه ای نمیشه. این افتخارات پوشالی و جام های اسنپی رو گرفتید.. بیجاره هها عقده دو ستاره واقعی استقلال دیوانه تون کرده..۶۰ سال خودتون رو کشتید تا یه ستاره بگیرید ..ولی با رای فیفا در آینده این چتد تا افتخار شما هم به زباله دانی خواهد پیوست.. کسی که با لابی گری و مافیا بازی بالا بیاد عاقبت خوشی در انتظارش نیست... دیر نیست آن روز...
    • کیسه هوچی و متوهم AT ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      1-تاجی متوهم بی افتخار! اگر آدم به جای فکر کردن؛ دچار توهم شود؛ آن وقت هذیان می گوید! درست مثل جنابعالی که بد جوری توهم زدی! کاشکی به جای این همه تهمت و فحاشی کینه توزانه و از روی عقده کمی هم فکر می کردی!! تو داری در مورد یک تیم فوتبال حرف می زنی نه یک سازمان سیاسی!! پرسپولیس تمام تلاشش را در زمین مسابقه انجام داده و می دهد؛ چهار سال است که پرسپولیس در آسیا میدان داری می کند و مدام در میان چهار تیم اول آسیا بوده است و دو بار هم فینالیست شد؛ چهار بار پی در پی هم در ایران قهرمان شده است! پارسال بر اساس گزارش داوران کیسه با یک امتیاز اهدایی از طرف داوران به جای پنجمی؛ دوم شد؛ در مسابقات آسیایی هم به لطف عدم حضور الهلال به مرحله بعد صعود کرد که از ازبکها شکست خورد و حذف شد؛ شماها این افتخارات واقعی پرسپولیس را قهرمانی پوشالی می دانید؛ ولی قهرمانی در کوپا امجدیه را واقعی!! در آن بازی های آسیایی کذایی کیسه در حالی با تیم مکابی در فینال بازی کرد که تیم مکابی بدون انجام حتی یک بازی به فینال آمده بود!!! و یکی از خنده دارترین و بی ارزش ترین و پوشالی ترین جامهای نه تنها آسیا که در جهان بدست آمد!
    • کیسه هوچی و متوهم AT ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      2- قبول دارم غم شکست سنگین است و شماها به جای پذیرش شکستها و ناکامی هایتان مدام به پرسپولیس تهمت های بی پایه و اساس می زنید! این جوری خودتان را ارضا می کنید!! شما می توانید که خود را گول بزنید ولی مردم را نه! هیچکس این اتهامات مسخره و دروغین تان را باور نمی کند! حالا از صبح تا شب خود را گول بزنید و فریب بدهید!
  • فری عشقی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    کفاشیان و تاج با بازی کردانی علی نژاد این نمایش سیرک تا ابد به پای مدیران و هیت های دزد نوشته خواهد شد فقط اسم ها جابه جا شد سیستم همچنان به بخور بخور ادامه میدهد
  • فری عشقی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    قد جالبه این کیسه ها تا امروز منتقد فدراسیون بودن و امروز که بازهم همون آدم ها موندن و فقط اتاق هاشون جابه جا شد جشن گرفتن کیسه بودن در شما نهادینه شده و دلتون به خطیر جاسوس و لابی گر عربستان خوش نکنید هم محروم و هم متواری . واگه خادم همچین اشتباهی بکنه و به اون پست بده فدراسیون رو ارتش سرخ روی سرش خراب میکنه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی