دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
۳ |
۰
ناراحتی سرخپوشان از رأی نیاوردن کریمی 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی مقابل سایپا در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

خبرورزشی - در این تمرین که به مدت یک ساعت به طول انجامید شاگردان یحیی گل‌محمدی آخرین برنامه‌های تاکتیکی مد نظر را برای بازی حساس مقابل شاگردان ابراهیم صادقی مرور کردند که گزارش این جلسه تمرینی را در ادامه می‌خوانید. 

آقاوسط با طعم کری 

بازیکنان پرسپولیس در ابتدای تمرین زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و حرکات کششی انجام دادند. سپس استارت‌های سرعتی و پاسکاری ترکیبی را در برنامه داشتند. بعد از انجام این کارها بازیکنان در چند گروه آقاوسط بازی کردند که این بخش از تمرین مطابق معمول همیشه با کری‌خوانی و البته شوخی و خنده همراه بود. 

شوتزنی و ارسال از جناحین 

یکی از بخش‌های مهم و اصلی تمرین دیروز سرخپوشان به ارسال از جناحین و شوتزنی اختصاص داشت. در این بخش مدافعان کناری از چپ و راست روی دروازه توپ را ارسال می‌کردند و مهاجمان وظیفه داشتند به سمت دروازه ضربه بزنند. همچنین بازیکنان پرسپولیس بعد از آن توپ‌های کاشته شده در پشت محوطه جریمه را به سمت گلرهای تیمشان شوت می‌کردند. 

فوتبال درون تیمی
یکی از بخش‌های تمرین سرخ‌ها به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت و بازیکنان در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند. این بازی زیر نظر یحیی گل‌محمدی برگزار شد و سرمربی پرسپولیس بارها نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. 

مرور راه‌های گلزنی 

آن‌طور که از تمرینات روزهای اخیر سرخپوشان مشخص است پرسپولیس قصد دارد بازی هجومی را مقابل نارنجی‌پوشان انجام دهد از همین رو کادر فنی راه‌های مختلف گلزنی را در تمرین دیروز مرور کردند و تأکید زیادی داشتند تا بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند. یکی از نکات منفی پرسپولیس تا اینجای لیگ این بود که مهاجمان این تیم خیلی کم گل زدند به همین دلیل یحیی سعی می‌کند هر چه زودتر این مشکل تیمش را با تمرین‌های مختلف حل کند. 

آمادگی کنعانی‌زادگان 

محمدحسین کنعانی‌زادگان طی هفته‌های قبل تنها مصدوم پرسپولیس بود و چند دیدار تیمش را از دست داد. مدافع ملی‌پوش سرخپوشان قبل از بازی با گل‌گهر به تمرینات گروهی اضافه شد ولی یحیی ترجیح داد برای بازی دادن به او ریسک نکند. در چند روز گذشته کنعانی آمادگی بالایی در تمرینات داشت و بدون مشکل کار کرد. به نظر می‌رسد با رسیدن این مدافع به شرایط آرمانی در بازی مقابل سایپا در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار بگیرد. 

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از رأی نیاوردن کریمی 

علی کریمی تنها نامزد فوتبالی برای انتخابات فدراسیون فوتبال بود که نتوانست رأی بیاورد. همین موضوع سوژه صحبت بازیکنان پرسپولیس در تمرین شد و آنها ضمن حمایت از کریمی دوست داشتند جادوگر رئیس فدراسیون فوتبال می‌شد و از اینکه این اتفاق رخ نداد ناراحت بودند. 

سرخپوشان به اردو رفتند 

پرسپولیسی‌ها بعد از برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود قبل از بازی با سایپا برای برگزاری اردوی پیش از بازی راهی هتل محل اقامت خود شدند تا آماده دیدار مقابل نارنجی‌پوشان شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اتفاقاسرخپوشان بایدخوشحال هم باشند.اولاکه ماعلی کریمی رادوست داریم ومن شخصادوست ندارم نازنینی چون او درگیرگرگ هایی شودکه ازقبل فوتبال شکم گنده کرده اند ومی کنند.علی هرکی راهم که دریبل زده باشداین گیگ های درنده فاسدرانمیتوانددریبل بزند.پیرمیشوددراین پیکار.ازآن گذشته .ماقهرمان خواهیم شد.دوست ندارم بازبیایندوبگویندکه علی کریمی قهرمان شان کرد.آماده بودند که اگرکریمی رییس شدانواع تهمت هاراشروع کننددوباره.
  • افشين فرشچي IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    چرا ناراحتي؟؟!! اين آقا فوتباليست خوبي بود اما خودش و تيم معرفي كرده اش روي هم ديپلم هم نداشتند! افرادي كه نمي توانند يك متن ساده را بخوانند و بنويسند و از ارايه يك برنامه 2 صفحه ايي عاجزند، چرا بايد براي كل فوتبال كشور تصميم بگيرند؟ اين حرف به معني تاييد خادم و ... ديگران نيست بلكه بيان يك واقعيت است!
    • فری ارزیان IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      مشکل اینه که شما ها احتیاج به همچین آدم های دارید،ریاکار که وسط انتخاب کتاب بگیره دستش و وانمود کنه دانشمنده امثال شما هم ببینید و خوشتون بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی