دور اول به علی کریمی رای دادم؛ دور دوم هم به عزیزی خادم رای ندادم/ انتخابات پیچیده‌ای بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من قبلا هم اعلام کردم و می‌گویم به علی کریمی رای دادم. حتی به عزیزی‌خادم در دور دوم هم رای ندادم ولی با اینکه دوست داشتم فردی فوتبالی سکان هدایت فوتبال را در دست بگیرد به رای مجمع احترام می‌گذارم.

خبرورزشی - سعید آذری بدون هیچ واهمه‌ای همان‌طور که قبلا در فضای مجازی از علی کریمی حمایت کرده بود رای خود را به این کاندیدای انتخاباتی علنی اعلام کرد. او اعتراف کرد دوست داشت فوتبالی‌ها بر کرسی فدراسیون فوتبال بنشینند و همه تلاش خود را کرد تا هم با تغییر اساسنامه و هم ورود افراد فوتبالی ساختار را تغییر دهند، با این حال علی کریمی رای نیاورد. پیش‌بینی می‌شد سعید آذری بعد از این اتفاق موضع بگیرد و نسبت به رئیس انتخابی اظهارات جالبی داشته باشد اما او چنین رفتاری از خود نشان نداد و از عزیزی‌خادم حمایت کرد:

*من قبلا هم اعلام کردم و می‌گویم به علی کریمی رای دادم. حتی به عزیزی‌خادم در دور دوم هم رای ندادم ولی با اینکه دوست داشتم فردی فوتبالی سکان هدایت فوتبال را در دست بگیرد به رای مجمع احترام می‌گذارم. اگر من در این خصوص تلاش کردم برای تغییر شرایط و اصلاح فوتبال بود. عزیزی‌خادم انتخاب شده است و باید به او هم برای رسیدن به فوتبالی برتر کمک کرد. انتخابات پیچیده‌ای داشتیم و قبل از شروع اصلا قابل پیش‌بینی نبود.

*فوتبال ما وارد دوران تازه‌ای شده است و عزیزی‌خادم راه سختی در پیش دارد. ضمن تبریک به او به‌خاطر پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. باید به هم کمک کنیم تا در راه رسیدن به موفقیت برای فوتبال‌مان سهیم باشیم. من به‌خاطر خودم تلاش نکردم و دیدید که در هیچ زمینه‌ای کاندیدا نشدم. پس برای ارتقای فوتبال از هیچ کوشش و کمکی دریغ نمی‌کنم.

*قبلا هم گفتم در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم. به اعتقاد من با اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در فدراسیون فوتبال رخ داده است همه می‌دانند چه شرایطی بر فوتبال ما حاکم بود و هیچ‌کس نمی‌خواهد آن اتفاقات تکرار شود. پس از انتخابات هم گفتم باید بیشتر تلاش کرد و هنوز هم برای ورود افراد فوتبالی دیر نشده است. به این فدراسیون و تیم جدید هم باید کمک کرد تا برای ارتقای فوتبال موفق شوند.

*ناامید نیستم و همه تلاشم را می‌کنم تا پنجره این تیم باز شود ولی واقعیت این است که پنجره باشگاه فولاد با توجه به پرونده‌ای که در دادگاه  casو نه فیفا دارد، بسته است. ما مدارک خود را ارائه دادیم ولی وضعیت این پرونده به شکلی است که به‌راحتی قابل حل نیست. در هر حال کار سختی است.

*سازمان لیگ نامه‌ای به ما ارسال کرد و ما هم در جواب‌شان گفتیم آمادگی کامل برای میزبانی در این بازی و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در طول بازی را داریم. حتی بر تهمیدات بهداشتی افزودیم و تلاش‌مان بر این است تا به بهترین شکل بازی با ذوب‌آهن را برگزار کنیم. اماکن اقامتی و هتل‌های اهواز نیز تا جایی که من خبر دارم کاملا ایمن هستند و از این بابت هم مشکلی وجود ندارد. هرچند در این مورد ارگان دیگری تصمیم می‌گیرد. در تماسی هم که با سازمان لیگ داشتم همه اقداماتی را که علاوه‌بر پروتکل‌ها انجام دادیم به اطلاع‌شان رساندم. امیدوارم این بازی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

*مشخص است با بازی در یک شهر دیگر مخالفیم. ما در همین شهر تمرین می‌کنیم و طبیعی است تیمی که می‌خواهد با ما بازی کند می‌تواند به اینجا بیاید. آنها هم می‌توانند همچون باشگاه ما تمهیداتی را بیندیشند تا ایمن بمانند. ضمن اینکه مردم خوزستان در همین محیط زندگی می‌کنند. فرودگاه و حمل‌ونقل هوایی نیز برای مقابله با این ویروس تمهیداتی اندیشیده است. از این‌رو تیم‌هایی که می‌خواهند به خوزستان بیایند می‌توانند از این تمهیدات استفاده کنند. حق ما است در اهواز بازی کنیم و به ‌هیچ‌وجه با بازی خارج از استان موافق نیستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی