نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آبی‌ها علیه اتاق فکر؛ خداحافظ تاکتیک بد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مس رفسنجان و استقلال تهران‌؛ یک بازی پراهمیت برای هر دو تیم، بیشتر برای استقلال؛ به این خاطر که استقلال در هفته‌های اخیر با امتیازات حساسی که از دست داد، صدر را هم از دست داد.

خبرورزشی - سبک بازی استقلال کمی با انتقاد مواجه هست و همین موضوع انتقاداتی را از محمود فکری به همراه داشت که این برای خیلی‌ها عجیب است. 

استقلال ۴ امتیاز از پرسپولیس عقب است‌؛ یک دور به پایان بازی‌ها باقی‌ مانده و این نشان می‌دهد آبی‌ها می‌توانند اختلاف را جبران کنند اما به شرط اینکه در زمین ارائه‌گر بازی خوبی باشند و بازی خوب به شرطی از آبی‌ها امکان‌پذیر خواهد بود که استقلال آرامش خود را حفظ کند. بدون شک این آرامش از روی نیمکت به داخل زمین منتقل خواهد شد. 

طرح این موضوعات که اتاق فکر علیه استقلال است و... دیگر بهانه نخ‌نمایی شده است. آنچه مسلم است هیچ مانعی نمی‌تواند منجر به عدم نتیجه‌گیری استقلال شود به این خاطر که نتیجه در زمین و با بازی‌ای که آبی‌ها به نمایش می‌گذارند، رقم می‌خورد. استقلال بدون شک بازی سختی را پیش‌رو خواهد داشت. به این خاطر که مس جزو تیم‌های قابل احترام لیگ برتر به حساب می‌آید. با اینکه اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم در بازی‌هایی که داشته نشان داده بلد است برابر تیم‌های پرمهره و مدعی قهرمانی روزنه‌های نفوذ را ببندد و به موقع روی ضدحملات به هدف برسد. این یک چالش سخت برای آبی‌هاست و اگر آنها زمانی که توپ را از دست می‌دهند به عقب برنگردند، بدون شک برای کسب نتیجه مطلوب با چالش مواجه خواهند شد. 

یک بازی پرهیجان از سوی استقلال برای کسب ۳ امتیاز نیازمند این است که بهترین ارنج چیده شود و از همه مهمتر به آبی‌ها روحیه داده شود؛ و نکته مهم‌تر اینکه محمود فکری به شاگردانش روحیه بدهد و همانند آنها کنار زمین برای پیروزی لحظه‌شماری کند. تکرار می‌کنیم بهانه‌ها برای امتیازدهی زیاد است و می‌شود ناکامی‌ها را توجیه کرد اما این استقلال است که انتخاب می‌کند؛ کنار زدن دشمن‌های فرضی. استقلال اگر دشمن‌های حقیقی هم داشته باشد بهتر است با بازی خوب و نتیجه مطلوب به آنها جواب دهد نه اینکه امتیاز بدهد و بعد مصاحبه کند. این یک تاکتیک بد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    این که بگیم هیچ عاملی نمیتونه باعث نتیجه گرفتن یه تیم بشه خیلی خیلی عوامانه و‌ عوامفریبانه ست. اتفاقأ فوتبال میتونه بشدت تحت تاثیر مسائل غیر فوتبالی قرار بگیره، و به ویژه فوتبال در ایران دستکم در ۲۰ سال اخیر بشدت تحت تاثیر رفتارهای غیرحرفه ای، جریانات غیر فوتبالی و برنامه های ناجوانمرانه بوده. مگه میشه تیمی که هر هفته یک بازیکنش قهر میکنه و افزایش قراداد میخواد و کل تیم رو به هم میریزه فوتبالش تحت تاثیر این رفتارهای غیرحرفه ای قرار نگیره؟ مگه میشه یک تیم نتیجه بگیره در حالیکه ۴ بازیکنش با هماهنگی کسانیکه برای نیمکت تیم در کمین نشستن، عمدن بد بازی میکنن؟! مگه میشه کادرفنی زیر بار فشارهای یکسری قلم به مزدها و کانالهای باصطلاح هواداری، تمرکزش به هم نخوره و بتونه حواسش رو به کسائل تکنیکی تیم بده؟!
  • حسین IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    مگه میشه تیمی که 8 ساله مثه یه بچه سرراهی تو جامعه رها شده بتونه نتیجه بگیره.وضعیت امروز استقلال حاصل سال ها بی اعتنایی و چوب لای چرخ گذاشتن کسانیه که قرار بود از استقلال که مثل پرسپولیس امانت مردم دستشان بود مراقبت کنند اما اقایان برای پرسپولیس شخصا و مستقیما همه چیز رصد می شد و هیئت مدیره و مدیرعامل با نفوذ شخص وزیر جرات دست از پا خطا کردن نداشتن و نتیجه اش شده اینکه داوری قدیمی مثل مرادی تو مصاحبه تلویزیونی علنا از ترسش برای اعلام خطای پنالتی علیه پرسپولیس میگه (که البته ما طرفداران استقلال هیچ راضی نیستیم با لابی نتیجه بگیریم)و در عوض باشگاه استقلال به دست کسایی سپرده شده که مشکلاتش براشون هیچ اهمیتی نداشته و فقط از این باشگاه در جهت منافعشون سوء استفاده کردند و اینکه حالا پورسانتی در این خصوص به کسی هم رسیده خدا واقفه. اینکه طی هشت سال دوره ریاست جمهوری و دو وزیر و یک لشکر هیئت مدیره و مدیر عامل هنوز نتونستن مشکل زمین تمرین و امکانات تمرینی باشگاه استقلال رو حل کنن فقط وفقط یه پیام می تونه داشته باشه و اونم اینه که اراده برای این کار نبوده و گرنه .....
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      حسین داداش بهره بردیم. دمت کرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی