دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
۱ |
۰
واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها تکذیب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو شورای شهر تهران برخلاف خصلت‌های مطرح شده در خصوص واگذاری قطعی دو استادیوم امام رضا و شهیدکاظمی به استقلال و پرسپولیس، این موضوع را رد کرد.

خبرورزشی - بعد از جلسه‌ای که مدیران استقلال و پرسپولیس با حناچی، شهردار تهران داشتند موضوع پیگیری برای واگذاری قطعی دو استادیوم امام رضا و شهید کاظمی به سرخابی‌ها مطرح شد و عنوان شد که با توجه به حضور و آماده شدن این دو باشگاه برای خصوصی سازی، این دو ورزشگاه به صورت قطعی به آنها واگذار خواهد شد تا جزو اموال‌شان به حساب بیاید.

استایوم امام رضا و شهید کاظمی پیش از این و حدود ۴ سال پیش با پیگیری‌های مدیران اسبق این دو باشگاه و شهردار سابق تهران، به استقلال و پرسپولیس اجاره داده شده بود. پرسپولیس البته موفق شد با برنامه ریزی مناسب‌تر، از استادیوم شهید کاظمی به عنوان یک کمپ تمرینی تقریبا مدرن سود برده و با بازسازی مناسب از آن بهره ببرد. با این حال استقلال ترجیح داد ورزشگاه خود را در اختیار تیم پایه‌هایش قرار دهد.

اکنون اما بعد از جلسه ای که مدیران دو باشگاه چندی پیش با حناچی، شهردار حال حاضر تهران داشتند شایعاتی مبنی بر احتمال واگذاری قطعی این استادیوم به استقلال و پرسپولیس مطرح شده است.

اتفاقی که البته خیلی زود توسط یکی از اعضای شورای شهر تهران با واکنش مواجه شد و محمدجواد حق‌شناس این موضوع را رد کرده است. او در صفحه شخصی‌اش با اشاره به این موضوع نوشته است: از سوی دولت هیچگونه پیشنهاد واگذاری به شورا نرسیده است و در شورا نیز چنین تصمیمی گرفته نشده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    رسپولیس البته موفق شد با برنامه ریزی مناسب‌تر، از استادیوم شهید کاظمی به عنوان یک کمپ تمرینی تقریبا مدرن سود برده و با بازسازی مناسب از آن بهره ببرد. با این حال استقلال ترجیح داد ورزشگاه خود را در اختیار تیم پایه‌هایش قرار دهد ///// ن اینطور نیست جناب . ورزشگاه امام رضا بخاطر چمن مصنوعی اصلا قابلیت تمرین برای تیم اصلی نداره و ازلحاظ بقیه امکانات هم قابل مقایسه با ورزشگاه شهید کاظمی ک بنا به گفته اقای دبیر عضو شورای شهر وقت به نام ناصرحجازی فقید و برای استقلال کلنگ زنی شده ، نیست . ورزشگاهی ک با لابی وزارت ورزش و مدیرعامل لنگی وقت باشگاه ، افشار زاده ( از مکتب توده ای شاهین ) به لنگ هدیه دادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی