نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وقتی سیدجلال دو برابر دیاباته گل می‌زند.../ استقلال در حسرت جام می‌ماند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی در استقلال هر بازیکنی بیشتر اعتراض می‌کند و کمتر تمرین می‌کند، فیکس می‌شود، خروجی کار عقب ماندن استقلال از پرسپولیس می‌شود.

خبرورزشی - این که پرسپولیس ۶ امتیاز بیشتر از استقلال دارد اصلاً چیز عجیبی نیست وقتی پرسپولیس هفته‌ها گل نمی‌خورد و در آن سو دروازه استقلال راحت باز می‌شود و وقتی سیدجلال حسینی به عنوان یک مدافع میانی دو برابر شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ گل می زند، وقتی در استقلال هر بازیکنی بیشتر اعتراض می‌کند و کمتر تمرین می‌کند، فیکس می‌شود، خروجی کار عقب ماندن استقلال از پرسپولیس می‌شود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی بار دیگر به تنظیمات کارخانه برگشته و بردهای یک بر صفر خود را استارت زدند. انگار این فقط تیم امیر قلعه‌نویی بود که باید ۵ گل از پرسپولیس می‌خورد و در سایر بازی‌ها شاگردان یحیی قسم خوردند که بیشتر از یک گل نزنند. در بازی با سایپا بازهم سیدجلال فرمانده اصلی خط دفاعی و البته زننده‌گل مهم سرخپوشان بود سید جلالی که یک بار دیگر در ۳۹ سالگی نشان داد تمام شدنی نیست.

در کنار این مسئله ریتم مناسب بازی پرسپولیس است که کاملاً به چشم می آید در تیم گل‌محمدی تمام بازیکنان هرچه دارند رو می‌کنند و حداکثر توان خود را ارائه می‌دهند درست برخلاف استقلال که یکسری از بازیکنان بازی نمی‌کنند و البته کادرفنی هم نمی‌توانند از بقیه بازیکنان به خوبی بازی بگیرند. در بازی با مس مهدی قایدی نشان داد که حتی اگر قایدی باشی وقتی یازده روز تمرین نکنی، دریبل زدن هم یادت می‌رود حتی اگر دیاباته باشی و آقای گل، ساده‌ترین توپ را دم دروازه هدر می‌دهی و این آشفتگی مشخصاً از روی نیمکت استقلال به داخل زمین رسیده و انگار قرار نیست بازیکنان استقلال به خودشان بیایند و تیمی که در حسرت جام می‌سوزد را نجات بدهند.

بانتایج حاصل شده در دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فاصله پرسپولیس با استقلال ۶ امتیاز شد تا کابوس چهار سال گذشته برای هواداران استقلال تکرار شود حالا در فضای مجازی استقلالی‌ها خواهان رفتن فکری هستند و پرسپولیسی‌ها دوست دارند او در استقلال بماند. نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هواداران استقلال بیشتر خواهان بازگشت فرهاد مجیدی به تیم‌شان هستند اما به هر حال این تیم امتیازات مهمی را هدر داده که جبران آن با توجه به اوج‌گیری سپاهان و کم اشتباه بودن و خساست پرسپولیس در امتیاز دادن اصلاً کار راحتی به نظر نمی‌رسد. ختم کلام اینکه استقلال هم  مشکل مدیریتی دارد هم مشکل فنی و البته بازیکنانش هم بازی نمی‌کنند و یا خیلی بد بازی می‌کنند با این روند باید منتظر دوئل پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی باشیم و بعید است که استقلال امسال هم بتواند جام را از دست رقیب دیرینه بگیرد.

در همین ارتباط بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    سیدجلال یک سر و گردن به تاریخ استقلال داره همه افتخارات استقلال یک سوم افتخارات سیدجلال نیست خخخ استقلال دو جام سیدجلال 10جام
    • کمال خوش سخن IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      باشه سید جلال دوبار از جفت جام آسیا هم رد شده و از نزدیک دیده فقط
  • مولر از برلین DE ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    در افتخارات سید جلال تنها یک اقای گلی کم هست. که انرا هم امسال بدست می اورد. الحمدالله این همه جلال... بشکند دست حسود..
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    سید جلال ۱ میلیارد حقوق پست دفاع میانی ۴ گل زده . شیخ دیاباته ۱ میلیون دلار حقوق پست مهاجم ۲ گل زده . کوتاه و مختصر و مفید
  • مسعود IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    وزیر وزنه بسته به پای شیخ و این بازیکن نیتونه برای تیم شیوخ گل بزنه
  • عامیرزا IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    طرف عاخر عمرش از اسبش بخاطر سختیها وظلمهایی که بهش کرده بودحلالبودی طلبید اسبه گفت همه رو میبخشم غیر اونروزی که تو بازار دم منو با دم یه خر بستی!!! مقایسه یه تیم با شخصیت وبا اصالت ونجیب که بی سروصدا وعربده وتهدید وبیانیه وقهر و چ..ناله و ننه من غریبم بازی وتزریق سالهاست پادشاه بلامنازع این لیگه با نارقیب بی مایه که تمام عفتخاراتش قلابی وجعلیه وهر روز ده تا فیلم هندی وتیارت از هاری ادواری و خود درگیریهاشون! ازکمپ شون بیرون میاد وملت رو سرگرم میکنه فقط توهین به ارتش سرخ عاسیاس.لطفن سطح شخصیت وحرمت پرسپولیس رو با این مدل مقایسات پائین نیارید تیمهای خیبر خرم آباد و چغندرکاران بیله سوار رقبای محترم تری برای ما هستن.الخ
  • محمدطاها IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    خب واقعا هر یک بازی استقلال با فکری مساوی است با یک قدم‌ دور شدن از قهرمانی..امتیازهایی که یکی یکی از دست میروند! تا تغییرات تو کادر فنی ایجاد نشه همین بازیهای بی کیفیت رو می بینم حتی برای سهمیه گرفتن هم به مشکل می‌خوریم..وقتی یه بازیکن افت میکنه مقصر خودشه ولی وقتی همه بازیکنا افت میکنن مقصر کادر فنی تیمه..واقعا تو تمرینات چیکار میکنن که حتی بازیکنا از یه سانتر سالم هم عاجز هستند هیچ برنامه ای برای رسیدن به دروازه حریف وجود نداره..قایدی حتی سانتر کردن رو هم فراموش کرده ، جای خالی میلیچ بشدت حس میشه..دیاباته به جای حضور تو هجده قدم حریف باید به نیمه زمین خودی بیاد برای توپ گیری‌، واقعا این فصل با این سبک بازی به استقلال امیدی نیست باید بی خیال بشیم..
  • محمدطاها IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اینم بگم واقعا اون کدوم مربی است که برای خروج از زیر فشار اصول مربیگری رو کنار میذاره و عوض برخورد با بازیکن خاطی تو بازی بعدی فیکس میذاره ..یعنی اقتدار کادر فنی تو حلقم!! اینجوری به باقی بازیکنا نشون دادن تمرین یعنی پشم‌ یعنی پوچ!! یعنی اگر تو تمرینات شرکت نکنید بازی بعدی فیکس هستید، همین که امروز ارسلان رو از ابتدا بازی نداد و مهدی قایدی نا آماده رو که دوازده روز تمرین نکرده بود فیکس گذاشت نشان از عمق فاجعه دارد که چقدر کادر فنی بی دانش است..امروز هیچ عقل سلیمی حداقل تا دقیقه هفتاد به قایدی بازی نمی‌داد..
  • شناسنامه ایران پرسپولیس IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    زنده باد آقا جلال . مروت مردانگی شخصیت شجاعت صبوری فهمیدگی بزرگی از صفات سید فوتبال ما هست
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اگه کیسه میخاد دیاباته گل بزنه باید یه کم اپشن هاش رو زیادتر کنه!مثلا هر کرنری که میگره چندهزار دلار وهر اوتی هم که گرفت چند هزار دلار دیگه براش در نظر بگیرند اینجوری شاید به گل هم فکر کنه!!!دلارهم که بلطفه پاپی واطرافیان در عستقلال مثل علف خرسه!
  • بهبودی IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    اره تا دیروز به ما میگفتن تیم مساوی تهران حالا کجا تشریف دارن اینا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی