نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش گل محمدی به شکست علی کریمی در انتخابات/ فدراسیون فوتبال جای آدم‌های کوچک نیست!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای عزیزی خادم آرزوی موفقیت کرد و گفت فدراسیون فوتبال جای آدم‌های کوچک نیست.

خبرورزشییحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: به خاطر سه امتیاز این بازی خدا را شکر می‌کنیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. در ادامه می‌توانستیم گل دوم و گل‌های دیگری هم بزنیم، اما وقتی موقعیت‌ها گل نشدند، استرس به تیم ما وارد شد.

وی در ادامه افزود: تیم سایپا هم بازی خوبی انجام داد و جاندار بازی کردند. بازیکنان ما هم تلاش زیادی کردند و دوندگی بالایی داشتند که بتوانیم پیروز این بازی باشیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی را هم به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. همانطور که گفتیم چیزی که باعث شد استرس وارد بازی ما شود، گل نکردن موقعیت‌ها بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و راحت‌تر پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس و اینکه آیا فشار تیم سایپا باعث تغییر تاکتیک شد، گفت: یکی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید، ممکن است با فشار حریف باشد یا خودمان بخواهیم این کار را انجام بدهیم. طبیعی است تیمی که یک گل عقب است، فشار بیشتری وارد کند تا گل خورده را جبران کند. با این حال بازیکنان ما روی موقعیت‌هایی که سایپا داشت خوب بازی کردند. انصافاً این بازی هم برای ما و هم سایپا سخت بود. در مجموع ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که آنها را گل نکردیم و باید به تیم سایپا هم بابت بازی شجاعانه‌اش تبریک بگویم.

گل‌محمدی درباره نوع تعویض‌هایش اظهار داشت: تعویض‌های ما هجومی بودند و هر سه بازیکنی که وارد زمین کردیم، رو به جلو بودند. همه آنها نیز موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانستند با گل کردن آن فشار را از روی تیم بردارند. باید با دقت بیشتری عمل کنیم. به نظرم می‌توانستیم با پرس بیشتر، بهتر عمل کنیم.

وی در مود نیمکت‌نشینی کمال کامیابی‌نیا گفت: هر بازیکنی براساس عملکرد و نوع تمرینات وارد زمین می‌شود. ما با نوع بازی‌های قبلی و برآیند اتفاقات در بازی‌های قبلی یا شکل بازی که در پیش است، تصمیم می‌گیریم. هر بازیکنی هم که به زمین رفته با جان و دل بازی کرده و این برای ما مهم است. مهم نیست چه کسی در زمین است، مهم عملکرد آنهاست و همه بازیکنانی که بیرون نشسته‌اند هم دست‌کمی از بازیکنان داخل زمین ندارند و همگی مؤثر هستند. ما به تمام بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کنیم و برای ما تفاوتی ندارند و مهم عملکرد آنهاست.

گل‌محمدی با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا بابت شجاعتی که داشتند و برای انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کردند، تشکر می‌کنم. به نظرم فدراسیون فوتبال از انتخاب نشدن آنها ضرر کرد. برای عزیزی خادم هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با عملکردش فوتبال ما را از این شرایط نجات دهد. افرادی هم که قرار است وارد فوتبال کند، افرادی قوی باشند. اسامی را شنیده‌ایم که به نظرمان ورود آنها به فدراسیون و فوتبال خوشایند نیست. فوتبال ایران آنقدر بزرگ است که جای این آدم‌های کوچک در آن نیست. در مجموع برای عزیزی خادم آرزوی موفقیت دارم.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    اینم یکی از اون تیترهای زرد این روزنامه به قهقرا رفته.حداقل حرمت بزرگایی که تو این روزنامه ریش سفید کردنو و از دنیا رفتنو نگه دارید.
    • محسن مببساز IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      میخواد با این تیترها دیده بشن .من خودم از تعجب شاخ درآوردم و اومدم خوندم.ولی در کل درست نیست.پرسپولیس و پیشکسوتها و بازیکناش در قلب مردمن .سیدجلال خدایا مراقب پرسپولیسمان باش
  • اس اس IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    فدراسیون جای آدم های کوچیک نیست دقیقا موافقم لایک داری گل ممد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی