نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش پیروز قربانی به رای جنجالی حاج صفی/ نشر اکاذیب! ‌کاش مرا به چیز دیگری متهم می‌کردند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا گفت: من هرچه که باشم دروغگو نیستم و سر حرف‌های قبلی‌ام ایستاده‌ام.

خبرورزشی - پیروز قربانی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در خصوص شرایط مالی باشگاه سایپا اظهار داشت: نسبت به مبلغی که باید تا نیم فصل پرداخت می‌شد کمی عقب هستند، اما نظم مالی خوبی دارند. به نظر من میران باشگاه تاکنون هرچه که لازم بوده در حد توان خود فراهم کرده اند.

وی درمورد انتخابات فدراسیون فوتبال و عدم انتخاب علی کریمی، عنوان کرد: در آن سطح از انتخابات اتفاقاتی رخ می‌دهد که طبیعی است. نمی‌توان گفت مهندسی، اما لابی‌گری از نوع مثبتش انجام می شود. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد برای فوتبال ایران خیر باشد.

مربی تیم فوتبال سایپا درمورد اینکه حاج‌صفی گفته بود به کریمی رای داده و سپس مشخص شد که به شخص دیگری رای داده است، گفت: درخصوص این موضوع اظهارنظر نکنم بهتر است. به هر حال حاج صفی هم یک فوتبالیست است و حق رای داشت و براساس چیزی که در ذهنش بود رای داده است. واقعاً در جریان ریز مطالب نیستم، اما زوم کردن روی برخی از موضوعات دردی از ما دوا نمی کند.

قربانی دلیل اینکه روی نیمکت تیمش حضور نداشت و عملکرد تیم سایپا در این بازی، خاطرنشان کرد: تیم مان خوب بازی کرد و برای ما مهم این است که تیم خوب بازی کند. اگر فرایند درستی را طی کنیم به نتیجه هم خواهیم رسید. من دو جلسه محروم بودم و به همین دلیل روی نیمکت نبودم. بعد از مصاحبه‌ای که انجام دادم مرا به نشر اکاذیب متهم کردند که ای ‌کاش مرا به چیز دیگری متهم می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این رای موجب می‌شود تا در ادامه سکوت کنید یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ من هر حرفی که به صلاح فوتبال ما باشد را مطرح می‌کند، حتی اگر ۱۰ جلسه محروم شوم. به رای کمیته انضباطی هم احترام می‌گذارم. وظیفه‌ام است هر کاری برای موفقیت تیمم از دستم برمی‌آید انجام دهم. ای کاش مرا به نشر اکاذیب متهم نمی کردند، چون من هرچه باشم دروغ نمی‌گویم و سر حرف‌هایم هستم.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گالیله IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    همه فقط جلوی یه تیم محروم میشوند وان تیم خاص لنگ منفور است
    • ابی از فلاح IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      عالم آدرم میدونن و طبق تمام رسانه های تصویری و نوشتاری البته منهای وطن فروشها اخر فصل اقرار باین نوضوع میکنن که تو چند فصل اخر پذسپولیس بیشارین لطمه رو از داوری دیده وطن فروشهای سعودی یعنی همون اانادی اکیسه ها بیشترین نفع بردن.شماها خورشید رو هم لازم باشه بخاطر وطن فروشی نفی میکنید،اینچیزا منظور حرف حق پیش پا افتاده ست واستونو به راحتس پایمال میکنیدـ.دست بردار از ستنی ک با تهمتهات میکنی.دست بردار از فروختن وطنا.
  • عامیرزا IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    یکی از مهمترین ویژگیهای انسانهای نادان وحسود اینه که هیچوقت از روزگار وتجربیات دیگران عبرت نمیگیرن.هیچوقت عبرت نگرفتن که با اینهمه توطئه و توهین بر علیه پرسپولیس چجوری خودشون بیشتر رسوا شدن و ما رو بیشتر بسمت موفقیت سوق دادن وافتخارات ما رو ناب تر کردن!! کارمای حسودان وکینه توزان بالاخره یه جایی گردنگیرشون میشه و تا سرحد ذلت رسواشون میکنه.همیشه در این فکر بودم که افرادی مثه این کاپیتان دوزاری تیم ملی که یه روز فرمودن یه جام بدین پرسپولیس یه جام بقیه تیما چجوری تقاس پس میدن و با دست خودشون به فنا میرن وعابرو وحیثیتشون لجنمال میشه. هیچوقت فکرشو نمیکرد که با احتمال یک به چند میلیون!! برگه بسته رای اون از پشت صندوق شیشه ای درست درمسیر دوربین عکاسها بازشه ومحتوای اون بشه سند رسوایی کسی که برای مافیای تاس مخصوصن عابی چقدر خوشرقصیها کرد تا خودنمایی کنه ولی تو یه ساعت برای همیشه به خاک مذلت وحقارت مالونده شد.باشد تا عبرت بگیرید ای قوم وطنفروش وخائن تاس و ننه مش عباس و ریپورتچی به سعودیا و الکاس و اهل عوامفریبی و شکایت به کاس.الخ
    • میثم AE ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      لنگی یهو سرت گیج‌‌ نره از وطن فروشی حرف میزنی ....اولا به ما ثابت کن لنگ‌ کثیف با اون جامهای جعلی و بابا مسعودی چجوری وطن محسوب میشه ؟ دوما ..اگر ملاک وطن بودن اینه ..که شما لنگیا باعث حذف سپاهان شدین با اینکه السد رو رفت و برگشت برد ..محرومیت پاتوسی و تشویق العین بماند .....شما وطن فروش ها به تیم ملی هم رحم نکردین .... میدونی چرا مدام درد دارید و در حال سوزش هستید ...چون راهتان کثیفه و میدونید این جامها با تبانی بدست اومده و حق شما نیست... چون کسی که مو فقه اصلا به حرفای بقیه توجه نمیکنه و راه شو ادامه میده ...‌ولی کسی که با تبانی به جایی رسید با هر حرفی میخواد ثابت کنه نه تبانی نبوده و زحمت کشیده.....عین شما لنگیا ...مدام میخواید ثابت کنید تیمتون کثیف نیست ....!! اگر کثیف نیست نیازی به اثبات ماجرا هم نیست ... حاج صفی مثل مرد رای داد ....
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    طرف خودش میگه ۲ جلسه محرومم و اگه ۱۰ جلسه محرومم بشم حرفم را میزنم بعد بعضی میگن جلوی پرسپولیس محروم شده. خودش از عواقب کارش خبر داره و اعتراض نداره. مشکل تیم شما با محروم شدن و نشدن منشا و قربانی و ... حل نمیشه
  • صدرا DE ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    آقای قربانی پارسال قرار بود دستیار ایتراماچونی باشه و وقتی این اتفاق نیفتاد (بدلیل بلد نبودن زبان) ایشون کینه شتری برداشته از باشگاه خودش و سعی میکنه فقط مخالف حرف بزنه .استقلالیا میگن روزه ایشون میگه نه شبه من دروغ نمیگم شبه .من مثل اون مربی های اونجوری نیستم که کارهای اونجوری می کنند که به اونجایی که میخوان برسند و تشویقشون کنند .آقای قربانی واضح صحبت کنید هیچ کس منظور حرف های شما رو متوجه نمیشه .نهایتا چند تا آدم بی فرهنگ از حرفای شما خوششون میاد حمایت می کنند یا چند تا خبرنگار زنگ می زنند تا دوباره حرفات رو تکرار کنی و تکرار .فکر کردی چند بار اینا رو گفتی ؟ دیگه اون خبرنگارا هم دیگه بهت زنگ نمی زنند .حالا دو تا آدم که همیشه به ناموس خودت تو استادیوم بدترین فحش ها رو می دادند الان از حرفهات کیف می کنند میگن ای ول یکی از اونور پیدا شد که روز رو داره میگه شب .بخدا اینا به دردت نمی خورند داری از کی انتقام میگیری؟ به خدا قسم داری از اعتبار خودت انتقام میگیری . حالا دوباره بی سر و ته و نامفهوم صحبت کن به خدا یه نفر هم متوجه نشد اون آدمایی که میگی چه کسانی هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی