سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
۱ |
۵
آمار عجیب و افتضاح منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد یک آمار به شدت بد در این فصل ثبت کرده و فقط یک مرتبه آن‌هم از روی نقطه پنالتی مقابل تیم‌های بیگ‌سیکس گل زده است.

خبرورزشی - منچستریونایتد این روزها شرایط بدی ندارد. اگرچه از منچسترسیتی دور شده‌اند و مشخص بود نمی‌توانند دلخوش به صدرنشینی موقت‌شان باشند اما شانس اول نایب‌قهرمانی به شمار می‌روند. یونایتد از ابتدای نوامبر فقط یک باخت در لیگ برتر داشته و همین باعث شده در جدول وضعیت خوبی داشته باشد.

با این حال یک آمار عجیب برای شیاطین‌سرخ در لیگ برتر به ثبت رسیده که نگران‌کننده است. هفته سوم در دقیقه ۲ برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی دروازه تاتنهام را باز کرد و از آن به بعد چشمه گل تیم اوله‌گنار سولشائر در دیدار با تیم‌های بیگ‌سیکس خشکید. پس از باخت سنگین ۶ بر یک مقابل تاتنهام، در ۶ بازی بعدی با تیم‌های بزرگ ۵ تساوی بدون‌گل و یک باخت یک بر صفر مقابل آرسنال داشته‌اند. در واقع ۶ بازی کامل به علاوه ۸۸ دقیقه در دیدار تاتنهام که مجموعاً ۶۲۸ دقیقه می‌شود، مقابل بیگ‌سیکس گل نزده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • red army IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    فرگوسن یه جمله بی نظیر داره که میگه برای قهرمان شدن نیازی نیست تیمای قوی رو ببری بلکه باید از تیمای ضعیف تر امتیاز بگیری کاری که یونایتد این فصل داره اون رو عالی انجام میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی