نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این نتایج حق استقلال نیست/ چرا قایدی باید بازی کند؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرویز برومند دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: آبی‌پوشان ناهماهنگ هستند و این مشکل مدت‌هاست که در تیم وجود دارد و در جهت رفع آن نیز اقدامی را شاهد نبودیم.

خبرورزشی - پرویز برومند پیشکوست استقلال می‌گوید: «استقلال عملکرد خیلی بدی را در دیدار با مس رفسنجان داشت و باز هم در کسب پیروزی ناتوان بود. اینکه به همین راحتی استقلال راحت امتیاز از دست می‌دهد باعث می‌شود از جمع مدعیان قهرمانی فاصله بگیرد.»

برومند که یکی از حامیان سفت و سخت محمود فکری بود ادامه می‌دهد: «من نمی‌دانم چرا استقلال به این روزها دچار شده است و مربیان نیز تلاش نمی‌کنند تا شرایط این تیم را بهبود ببخشند. انتظار نداشتم مهدی قایدی که مدت‌ها از تمرین دور بود در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود اما در میان تعجب او فیکس بازی کرد. استقلال ناهماهنگ است و این ناهماهنگی مدت‌هاست وجود داشته و در جهت رفع آن نیز اقداماتی را شاهد نبوده‌ایم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خب نیم فصل دوم شروع شده هنوز تیم به ثبات تاکتیکی نرسیده.مگه میشه تو لیگ به هفته‌ شانزدهم برسی و سیستم مشخص نداشته باشی..این استقلال نه سیستم مشخص داره نه ایده مشخص ، صرفا با کیفیت بالای بازیکنا تا الان امتیاز جمع کرده ..بهتره این قضیه همین جا به پایان برسه فکری تلاشش رو کرد ولی دانشش در همین حد بود ادامه کار با کادر فنی فعلی به صلاح نیست..
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    بدلیل تاکتیک های ناب مموتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی