سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۸ |
۴
تایید شد؛ مذاکره استقلال با فولاد برای جذب جواد نکونام
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان از تماس استقلالی‌ها با او برای جذب نکونام خبر داد.

خبرورزشی محمود فکری سرمربی تیم استقلال امروز سه شنبه بعد از برگزاری جلسه با هیات مدیره باشگاه استقلال از سمتش کنار رفت. در حالی که گفته می‌شود استقلالی‌ها قصد دارند فرهاد مجیدی را به عنوان جانشین فکری انتخاب کنند اما مسئولان این باشگاه برای مذاکره با دیگر گزینه‌ها هم اقداماتی را انجام دادند.

یکی از نفرات مدنظر باشگاه استقلال، جواد نکونام است که در حال حاضر هدایت تیم فولاد را بر عهده دارد؛ با این حال باشگاه فولاد با جدایی نکونام مخالفت کرده و پاسخ منفی به درخواست استقلالی‌ها داده است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ظهر امروز بود که آقای مددی مدیرعامل استقلال با بنده تماس گرفت تا برای جواد نکونام و به خدمت گرفتن او مذاکره کند.

وی افزود: جواد نکونام برای تیم ما زحمت کشیده و استراتژی فولاد بر اساس اندیشه‌های او شکل گرفته است. ما مسابقات مهمی در پیش داریم و برای همین از آقای مددی و استقلالی‌ها برای جدایی جواد نکونام عذرخواهی کردم.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: نکونام مغز متفکر و رهبر فنی گروه فولاد است و نمی‌توانیم راحت او را از دست بدهیم. از باشگاه استقلال هم بابت کار حرفه‌ای و اینکه با ما تماس گرفتند، تشکر می‌کنم. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    نکونام اسطوره استقلاله... و افتخار میکنیم جواد لالیگایی استقلالیه. ولی کار خوبی کرد نیمد.. ما به زور مربی فولاد رو نمیگیریم
  • صمدقلی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    همه می دونند که تمام این نمایش ها الکی است و برای ظاهر سازی و ماست مالی کردن تمام توطئه چینی ها باند شاه فرهاد برای کله پا کردن فکری . الان اگر خود زنده یاد پورحیدی هم که همه توی این فوتبال به نیکی و استقلالی بودن ازش یاد می کنند زنده بود و قرار بود مسئولیت استقلال را به عهده بگیرد باند فرهاد چنان بلایی بسرش می آورد که خودش فرار را بر قرار ترجیح می داد .
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    آخه با تاکتیک کی روشی میخاد مربی استقلال بشه؟؟
  • رفیق رسول پناه IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    چه خوب که نیمد
  • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    مطالبه واقعی و اصلی تاجی ها : دوای درد استقلال یک مربی بزرگ خارجی ه و یک مدیر لایق و استقلالی . به مدیران بگید این قانون من دراوردی رو میخوان سه چهار ماه دیگه بردارن همین الان بردارن . مگه هدف از وضع این قانون جلوگیری از خروج ارز نبود ، اینطویکه باید حدود نیم میلیون دلار به استراماچونی بدن در حالیکه خونه نشینه و هیچ کاری واسه فوتبال ایران هم نکرده پس عاقلانه و به نفع منافع کشوره ک هرچه زودتر این قانون رو بردارن. راستی ذکر این مطلب ضروری است : ک در خیرها اومده پس از پرداخت مبلغی جهت رضایتامه ترابی ، قراره امروز مبلغی واریز بشه جهت صدور رضایت نامه مغانلو ... انشائ الله ک به ریالهد خخخخخخخ
  • عای IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    ما هوادارن نکونام را هم نمیخاهیم فقط قلعه نویی
  • تاجی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    نکونام خیلی زودشه که مربی استقلال بشه حداقل پنج فصل باید تو لیگ برتر مربیگری کنه در این حد و اندازه ها نیست بیخودی بزرگش نکنین هرچند که برخی برای کمیسیون شاید خیلی هم خوششون بیاد
  • مهدی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    دوای درد ابی امیر قلعه نوعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی