نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
وضعیت مالی فکری با استقلال پس از برکناری/ ۷٫۵ میلیارد تومان بخشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری با باشگاه استقلال توافق کرد و خیلی دوستانه از این باشگاه جدا شد.

خبرورزشی - محمود فکری که با استقلال قرارداد دو ساله داشت حدود ۶۵ درصد از قرارداد امسال خود را دریافت کرد و بقیه قرارداد امسال و کل قرارداد ۶ میلیاردی سال آینده‌اش را بخشید.

در واقع می‌توان گفت سرمربی سابق استقلال که نتوانست انتظارات هواداران را آن طور که باید و شاید جلب کند چیزی حدود ۷٫۵ میلیارد تومان از پول قراردادش را بخشید و رفت. کاری که شاید کمتر کسی حاضر به انجام آن بود.

از طرفی احمد مددی مدیرعامل استقلال هم توانست رضایت فکری و اعضای کادرفنی‌اش را جلب کند تا باشگاه استقلال ضرر و زیان مالی چندانی نکند.

در واقع باید گفت حداقل در این موضوع هم کار فکری ارزشمند بود و هم کار احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود آرپی جی زن IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    محمود خان استقلال با داشتن پیشکسوتان شجاع و دلسوزی مثل شما همچنان رو به جلو حرکت خواهد کرد این روزها خواهد گذشت و هوای استقلال آفتابی خواهد شد تو تیم را در رتبه سوم تحویل دادی و پرچم آبی استقلال را نیز به دست مربی دیگری خواهی سپرد و این پرچم 8 دهه است که از سرداری به سردار دیگر انتقال می یابد تا تاج کبیر آسیا استقلال ایران زنده بماند
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    عشقی حاج محمود... واقعا مردی. هم شما هم داش علی منصوریان
    • غضنفر IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      جریمه نساجی را هم حتما از جیب مبارک داده!!! موقع خداحافظی پول توجیبی بچه ها را هم داده، شام و ناهار فردا را هم حساب کرده.
  • Taj fan boy IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    حالا اگه یه مربی دیگه بود تا میتونست ازمون پول میکشید... واقعا ایول داری محمودخان.. امیدوارم سالم و سلامت باشی
  • حمید علوی CA ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    یک‌ماه پیش به خیلی از هوادرنماهایی که نگذاشتن فکری بنذهذخدا آرامش بگیره گفتم حسب شناختی که ار آقای فکری دارم، مطمئنم ایشون میره میره بدون اینکه پولی بگیره، گفتم میدونم که ایشون آدمی نیست که کیسه دوخته باشه. اون دوستانی که به فکری گفتم حیا کن رها کن منطق و انصاف و وجدان که نداشتن، لااقل کاش درس بگیرن کمی.
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      به به آقای علوی! از دیروز تا الان دارم دنبال شما میگردم و خواستم نظرتون درمورد اخراج فکری رو بدونم. و اینکه گزینه شما برای استقلال کیه؟
    • دامون IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      نمیخواستم کامنت بزارم یا جوابی داده باشم ولی خیلی جالبه آقای علوی! مایی که از باخت و بی تاکتیکی استقلال رنج میکشیدیم و هرروز مورد تمسخر واقع میشدیم شدیم هوادارنما و شمایی که از یه شخص حمایت میکردین و نه استقلالی که به این روز افتاده شدین هوادار؟؟؟ مایی که میلیونی از جیبمون خرج کردیم شدیم هوادارنما ؟؟!! مایی که صبح تا شبمون با استقلال میگذره و یا توی استادیوم توی سرما و بارون تیمو تشویق میکنیم جوریکه یک هفته صدامون گرفته میشه و یا هرروز از کارمون میزنیم و بعدش زمان استراحتمون سرتمرین به بازیکنها روحیه میدیم شدیم هوادارنما؟؟!!آقای فکری تا به امروز که نیم فصله از بازیکنها بیشتر پول گرفته و تیمو سوم تحویل داده و قرارداد سال دومش رو بخشیده!کار شاقی نکرده!خیلیا پولی که کامل بودن رو بخشیدن!!منطق و احساس و وجدان برای من هوادار فقط استقلاله نه اشخاصی که از کنار استقلال به نون و نوایی رسیدن!این اشخاص مدیون باشگاه هستن و استقلال دینش رو به این اشخاص کامل پرداخت کرده! ایکاش اینقدر که از فکری یا هرشخص دیگری دارین حمایت میکنین و به نظرتون احترام میزارم،یکم هم از استقلال حمایت کنین و هرکسی که طرفدار
    • دامون IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      (ادامه کامنت 2 ) اشخاص نیستن و طرفدار استقلال بزرگ هستش رو هوادارنما عنوان نکنین!!! کلا ماها هرچی از نظر خودمون درست هستش رو فکر میکنیم درسته و دیگران رو محکوم به چیزای دیگه میکنیم!! همونطور که شخصا به نظر شما احترام میگزاشتم درقبال حمایتتون از فکری، انتظار دارم شما هم به نظر من یا کسانیکه صرفا به فکر تیم بودن و فکر میکردن استقلال با فکری به جایی نمیرسید رو شما هم به نظراتشون احترام بزارین و از این الفاظ استفاده نکنین!!! خوب یا بد هرکسی یه نظری داره که میتونه اعلام کنه و کسی نمیتونه به خاطر نظرش محکومش کنه!!!متاسفانه به جایی رسیدیم که توی استقلال همه طرفدار اشخاص شدن و اصل موجودی خود باشگاه یادشون رفته!! به نظرم همه باید این افکار رو کنار بزارن و فقط به موفقیت استقلال فکر کنن و این اهمیت داشته باشه!شخصا به همه پیشکسوتها احترام میزارم و مشکلی با هیچکدومشون ندارم ولی برام مهم استقلاله ودلیل نمیشه استقلال با این اشخاص موفق باشه دوست عزیزم. یا علی
  • محمدطاها IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    دمشگرررم هر جا هست موفق باشه.. آقای فکری جدا از مسائل فنی که با انتقادات زیادی روبرو شد ولی این حرکتش که سالها بعنوان کاپیتان با تعصب استقلال معروف بود قابل تحسین است و یک بار دیگر نشان از تعصب فکری به استقلال دارد..
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      بنده خدا چه قدر از این‌کانال های استقلال فحش خورد ولی بازم‌معرفتش رو ثابت کرد
    • Taj fan boy IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      ستارگان سرخ** خواستم بگم من صبح به شما توهین کردم و الان عذرخواهی میکنم چون یه ذره سرحال نبودم.. عذر میخوام... و اینکه ما به فکری فحش ندادیم فقط گفتیم برو.. توهین در کار نبود
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      لطف داری آقا تاج بوی عزیز منم‌اگه از جمله ای ناراحت شدی عذر می خوام ولی خدا می دونه همیشه سعی کردم در کنار کری خونی ادب و احترام رو رعایت کنم ❤
  • میلاد آتش نشان بندر IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    واقعا یاد اون حرف فکری افتادم که گفت چون نمیزارم از کنار من کسی پول حروم بخوره برای همین دنبال زدن من هستند با وجود پرسپولیسی بودنم اما برای شخصیت آقای فکری خیلی احترام قائلم حیفه امثال فکری سرمایه های فوتبال ماهستند نباید اینقدر زود به استقلال میومد که سوخته بشه باید چند سالی تو تیم های دیگه مربی گری میکرد بعد میومد استقلال متاسفانه بلایی که سر منصوریان اوردند سر فکری هم اومد انشالله تو باشگاهای دیگه با موفقیت ببینمت حاج محمود
  • لنگ سوز IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    فکری خوب بود ولی استقلال و مسئولانش تبحر خاص در مهره سوزی دارن...خاک بر سر مدیران بی لیاقت
  • سهراب FR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    این چه جور منطقی هست: هم کار فکری ارزشمند بود هم کار مددی؟ جه ارزشی داره کار مدیر استقلال که حق فکری رو نداد؟ و چه ارزشی داره کار فکری وقتی که تیم هنوز در کورس رقابته، مجبور بشه به استعفا و تازه پولش رو نگیره؟ کدوم مربی یا بازیکن خارجی یه دلار از حقش رو می بخشه؟ چرا اسم حق خوری رو می ذارین ارزش؟ و چرا صرفنظر کردن از حق می شه باارزش؟
  • بهبودی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    فرهاد مجیدی لایی کشید مطمئن باشید موفق نمیشه بازیکنایی تو استقلال هستند که طرفدار فکری هستند همون بلارو سر مجیدی میارن که اونای دیگه سر فکری آوردن. عشق است پرسپولیس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی