نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قرارداد ۲٫۵ ساله روی میز مجیدی/ مذاکره استقلالی‌ها با فرهاد ادامه دارد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه استقلال با چند گزینه از جمله فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی مذاکراتی داشته است.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی نزدیک‌‎ترین گزینه به نیمکت استقلال محسوب می‌شود، او نه همچون امیر قلعه‌نویی با باشگاهی قرارداد دارد و نه از فضای استقلال به دور است.

مجیدی که فصل گذشته در میانه‌های راه جانشین آندره‌آ استراماچونی بر روی نیمکت استقلال شد تا پایان فصل هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت اما به خاطر اختلاف با احمد سعادتمند از استقلال رفت تا سکان ‌هدایت این تیم به دستان محمود فکری بیافتد.

استقلال با محمود فکری فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، آنها حتی چندین هفته صدر جدول را در اختیار داشتند اما عملکرد متزلزل آنها باعث شد تا به رتبه سوم جدول سقوط کرده و اختلاف امتیازی‌شان با رقیب سنتی به عدد ۶ برسد.

نمایش‌های نه چندان دلچسب استقلال در لیگ برتر و انتقاد هواداران باعث شد تا اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به این نتیجه برسند که دوران همکاری با محمود فکری به پایان رسیده و باید شوک به استقلال بحران‌ زده‌ای وارد کنند که نه خوب بازی می‌کند و نه امتیاز می‌گیرد.

در بین اعضای هیات مدیره استقلال فرهاد مجیدی حامیان بیشتری دارد، آنها بر این باور هستند او فصل پیش هدایت آبی‌ها را بر عهده داشت و شناخت کاملی از استقلال دارد و اگر حاشیه‌ها و اختلافات احمد سعادتمند با وی نبود آبی‌پوشان این شانس را داشتند که در جام حذفی قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

مذاکرات با فرهاد مجیدی در حال برگزاری است و توافقات خوبی میان طرفین صورت گرفته است.

احمد مددی مدیرعامل آبی‌ها مامور مذاکره با مجیدی است و در چند نوبت با وی مذاکره کرده است.

البته در یکی دو مورد اختلافاتی وجود دارد که قابل برطرف شدن است.

قلعه‌نویی و البته جواد نکونام دیگر گزینه‌های استقلال هستند که هر کدام از آنها تیم دارند و حضورشان در استقلال موانع زیادی را ایجاد خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    اشتباه محض محض محض!!! آقا شش ماهه ببندید، قابل تمدید تا 2.5 سال. آخه چرا 2.5 ساله؟ مگه نتایج ایشون با نتایج آقای فکری فرقی میکرد؟ یا مگه سبک بازیشون خیلی متفاوت از سبک بازی این روزهای استقلال بود؟؟؟؟؟ چه وضعشه واقعا
    • دامون IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      کاملا موافقم....متاسفانه خانه از پای بست ویران است!! تا زمانیکه امثال خلیل زاده و جناب سخنگو توی باشگاه هستن، با بی کفایتیشون اجازه نمیدن استقلال پیشرفت کنه... حد و حدود این افراد کاملا مشخص شده و فهمشون از فوتبال همین قدر هستش و نه بیشتر!!! مجیدی،فکری،منصوریان و همه این اسامی که میتونستن درآینده سهمی توی موفقیت های استقلال داشته باشن و به همین راحتی سوزوندن و با آوردنشون توی زمان نادرست، حتی آینده مربیگری این افراد رو هم تحت الشعاع قرار دادن!!حتی فرهاد اگر دوباره برای چندمین بار برگرده، بازهم به نظر من نمیتونه اون هدفی رو که استقلال داره رو به سرانجام برسونه!از بعد قهرمانی استقلال که این آقایون تشریف آوردن و اگر نظر این آقایون درباره اداره استقلال درست بود! اینهمه سال استقلال توی حاشیه و بدون جام نمیموند!الان هم با این تفکرات بازهم استقلال به جایی نمیرسه و فقط با یه برگشت به عقب فقط زمان رو از استقلال دارن میگیرن!! متاسفم که نظر ما هوادارا هم برای کسی اهمیت نداره!!!
  • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    آقا ببندین اون قرارداد رو
  • هفت تیرکش معروف IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    آهای فرهاد مجیدی تویی سلطان قلبم
  • Taj fan boy IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    اومدن مجیدی یعنی نجات استقلال... یعنی غیرت.. یعنی بازی زیبا.. هفت مقدس برگشته..
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    ی نیم فصلم بمونه شاهکار کرده پودر اورده از دبی
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      اینکه اومدی کامنت زدی نشان از سوزش بیش از حدت داره لنگی
    • Blue Love IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      میدونستی چرندیاتت هیچ ارزشی واسه استقلالی ها نداره؟؟
  • لنگی=عقده ستاره IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خب مثل اینکه باید تا 2فصل به نایب قهرمانی با 14 امتیاز اختلاف افتخار کنیم و همچنان سید جلال با جام ها دمبل بزنه...به خدا تا روزی که زندم میگم استرا
  • مولر از برلین DE ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    99.99999999999999999 درصد از کسانی که خواهان مجیدی هستند. فقط عاشق کری خونی هستند. نه فوتبال شناور و با برنامه!!!!!!!!!!!! سخنی با طرفداران استقلال با کدام رزمه کاری مجیدی خواهان ایشان هستید. مجیدی دو مقطع مربی بوده. تیم اماده شفر . تیم اماده استرا !! حاصل اش چی بوده.!!! روزی را می بینم که همین مجیدی فرار می کند. به ان ور اب!! موقعی که طرفداران استقلال از کری سیر شوند . و دنبال نتیجه باشند!!!! مشکل استقلال در ذهن هواداری خفته هست که عاشق کری دهه 70 هستند . وهنوز از ان دنیا و زمان خارج نشده اند..فوتبال را فقط در کری و هیس میس می بینند.. اگه مربی هم بیاید و اهل کری نباشد مجبور می کنند . کری بخواند. همین فکری را مجاب کردند تا کری بخواند. و گر نه فکری هم اهل کری نبود.. شفر المانی را مجاب کردند مچ بند ابی ببند...... مجیدی می اید و با دو باخت می رود. وباز طرفدار می ماند . استقلال. در این وسط مجیدی زرنگ بازی می کند ومثل منصوریان و فکری خود اش اول فصل تیم نمی بندد. تا چیزی بر گردن نگیرد. اگه موفق بود. مجیدی بود و اگر نشد الفرار با بهانه . و باز ماندن در ذهن هوادار با یک کری ان ور اب!!!!!!!
  • پرسپولیس IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خداکنه نیارنش. قوی میشن
    • سرخ US ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      خودت رو خسته نکن کسی باور نمیکنه! اینجور نظرها تو مکتب ما پرسپولیسیا نبوده و نیست و نخواهد بود. واقعا اصالت خریدنی نیست! از بابا مسعودتون گرفتنی هم نیست! فرهاد مجیدی که بچه است، استراماچونی رو هم دیدیم و بردیم.
    • لنگ سوز IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      بابا مسعود متعلق به شما لنگی عزیز هست که کم کم تیم مقابلتونم ارنج میکنه
  • علی سپاسی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    عالی
  • محسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    اشتی فرهاد و عبدیان در نوع خودش بدیع و جالبه یهو اشتی کردن و همه چی گل و بلبل شد...امیدوارم فردا با ی نتیجه بد پای وزارت و پرسپولیس و قهر و حیا کن رها کن ها وسط نیاد....من یکی ک خوشبین نیستم
  • لنگ سوز IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    فرهاد هم سوادشو داره و استیلشو و هم لنگ سوز خوبیه...میتونه لرزه بر اندام لنگیها بندازه
  • ننگ لنگی بودن IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    ۴۲ ساله باد به پرچم لنگی های حکومتی خوب می وزد و درستکه هوای کل کشور آلوده است و هوای پاک وجود ندارد ولی هوای لنگ حکومتی حقیر آفتابی آفتابی است آنها بواسطه حکومتی و سوگلی بودن هر عمل خلافی انجام می دهند و با رانت و جعل سعی در تحریف تاریخ و افتخارآفرینی سخیف و آلوده دارند و فقط خود آنرا باور دارند
  • گلی و بابا مسعود IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    خدایا خودت استقلال را از دست اشرار لنگی حکومتی نجات بده ما که زورمان به این زامبی های قرمز نمیرسد
  • الدوچرخه چی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    چه حالی میده تیمت اون بالا بالاها توعرش سیر کنه وبره برا پنجمین قهرمانی پشت سرهم وتمامیه رکوردهای دست نیافتنی رو پشت سرهم کسب کنه . واز اون بهتر تیمی که خودشو میخاد بزور رقیب نشون بده به خفت وخواری و دریوزگی افتاده باشه!خدایا شکرت که اگه تحریم هست اگه کرونا هست اقلا یه تیمی هم هست که دراین اوضاع دلمون روشاد میکنه ویه تیم درپیتی هم هست که خودش وطرفدارهاش باعث سرگرمی وخنده مونه!الهی شکرت.خخخ خخخ پماد یادتون نره.خخخ خخخ
  • 66 IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    انشالله ک بیاد فقط باید چند تا شکلات آماده کنن ک هروقت قهر کرد بهش بدن تا آشتی کنه
  • بهبودی IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    همچو فرهاد بود جک تری دی پیشه ی ما پنبه دانه نگرد هر شب و روز دیده ما دل خوش بدارید و شعار بدید.
  • ناصر IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    درستش همینه قرارداد ۲ -۳ ساله ببندند فرصت بدهند به مجیدی یا هرکس دیگری که میاد، نگاه بلند مدت باید داشت نه اینکه دو سه تا باخت آورد سریع برکنار کنن اینطوری سرمایه سوزی میشه. قبلا کشورای عربی رو تمسخر میکردیم که تند تند مربی عوض میکنن حالا خودمون بدتر شدیم. شیمیزو ژاپن رو ببنید قطبی رو که یه مربی معمولی بود و نتایج متوسطی هم میگرفت، سه سال نگهش داشتن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی