نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خلیل زاده: من و اعضای هیئت مدیره استقلال با کسی مذاکره نکردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال مذاکره او و دیگر اعضای هیئت مدیره با گزینه‌های سرمربیگری استقلال را رد کرد.

خبرورزشی - اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره شایعات مربوط به انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: متاسفانه در فضای مجازی اخبار کذبی مبنی بر مذاکره بنده و دیگر اعضای هیئت مدیره با برخی افراد جهت سرمربیگری استقلال مطرح شده که این اخبار را قویا تکذیب می‌کنم. بنده و اعضای هیئت مدیره با هیچ فردی مذاکره نداشته‌ایم.

وی افزود: آقای مددی مدیرعامل باشگاه مسئولیت مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری را دارند و گزینه نهایی ایشان در هیئت مدیره مطرح می‌شود و در صورت موافقت اعضا، آن فرد سرمربی استقلال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    دروغ شده پایه و اساس این باشگاه. پس آذری دروغ میگه، مجیدی هم واسه خودش پست گذاشته و خبر لز اومدنش داده.
    • دامون IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      متاسفانه خانه از پای بست ویران است!! تا زمانیکه این افراد توی باشگاه هستن، با بی کفایتیشون اجازه نمیدن استقلال پیشرفت کنه... حد و حدود این افراد کاملا مشخص شده و فهمشون از فوتبال همین قدر هستش و نه بیشتر!!! مجیدی،فکری،منصوریان و همه این اسامی که میتونستن درآینده سهمی توی موفقیت های استقلال داشته باشن و به همین راحتی سوزوندن و با آوردنشون توی زمان نادرست، حتی آینده مربیگری این افراد رو هم تحت الشعاع قرار دادن!!حتی فرهاد اگر دوباره برای چندمین بار برگرده، بازهم به نظر من نمیتونه اون هدفی رو که استقلال داره رو به سرانجام برسونه!از بعد قهرمانی استقلال که این آقایون تشریف آوردن و اگر نظر این آقایون درباره اداره استقلال درست بود! اینهمه سال استقلال توی حاشیه و بدون جام نمیموند!الان هم با این تفکرات بازهم استقلال به جایی نمیرسه و فقط با یه برگشت به عقب فقط زمان رو از استقلال دارن میگیرن!! متاسفم که نظر ما هوادارا هم برای کسی اهمیت نداره!!!
  • محمدطاها IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    ساکت شو مردک..فرهاد مجیدی با استوری که گذاشت معلوم شده که بعنوان سرمربی استقلال انتخاب شده و قطعیه..خب چرا هواداران را اذیت می کنید و رسماً اعلام نمی کنید..انگار نه انگار که تیم شنبه بازی مهمی با فولاد داره هنوز سرمربی رو معرفی نکردند..
  • hamed IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    این استقلال زمانی درست میشه که شما ازش برید بیرون
    • حمید علوی CA ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      حامد جان استقلال زمانی درست میشه که هواداراش درست شده باشن. استقلال گیر کسانی هست که به اصطلاح هوادارش هستن. هوادار درست به هیات مدیره هم درست گماشته میشه و درست کار میکنه.
    • دامون IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      نمیخواستم کامنت بزارم یا جوابی داده باشم ولی خیلی جالبه آقای علوی! مایی که از باخت و بی تاکتیکی استقلال رنج میکشیدیم و هرروز مورد تمسخر واقع میشدیم شدیم هوادارنما و شمایی که از یه شخص حمایت میکردین و نه استقلالی که به این روز افتاده شدین هوادار؟؟؟ مایی که میلیونی از جیبمون خرج کردیم شدیم هوادارنما ؟؟!! مایی که صبح تا شبمون با استقلال میگذره و یا توی استادیوم توی سرما و بارون تیمو تشویق میکنیم جوریکه یک هفته صدامون گرفته میشه و یا هرروز از کارمون میزنیم و بعدش زمان استراحتمون سرتمرین به بازیکنها روحیه میدیم شدیم هوادارنما؟؟!!آقای فکری تا به امروز که نیم فصله از بازیکنها بیشتر پول گرفته و تیمو سوم تحویل داده و قرارداد سال دومش رو بخشیده!کار شاقی نکرده!خیلیا پولی که کامل بودن رو بخشیدن!!منطق و احساس و وجدان برای من هوادار فقط استقلاله نه اشخاصی که از کنار استقلال به نون و نوایی رسیدن!این اشخاص مدیون باشگاه هستن و استقلال دینش رو به این اشخاص کامل پرداخت کرده! ایکاش اینقدر که از فکری یا هرشخص دیگری دارین حمایت میکنین و به نظرتون احترام میزارم،یکم هم از استقلال حمایت کنین و هرکسی که طرفدار
    • دامون IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      (ادامه کامنت 2 ) اشخاص نیستن و طرفدار استقلال بزرگ هستش رو هوادارنما عنوان نکنین!!! کلا ماها هرچی از نظر خودمون درست هستش رو فکر میکنیم درسته و دیگران رو محکوم به چیزای دیگه میکنیم!! همونطور که شخصا به نظر شما احترام میگزاشتم درقبال حمایتتون از فکری، انتظار دارم شما هم به نظر من یا کسانیکه صرفا به فکر تیم بودن و فکر میکردن استقلال با فکری به جایی نمیرسید رو شما هم به نظراتشون احترام بزارین و از این الفاظ استفاده نکنین!!! خوب یا بد هرکسی یه نظری داره که میتونه اعلام کنه و کسی نمیتونه به خاطر نظرش محکومش کنه!!!متاسفانه به جایی رسیدیم که توی استقلال همه طرفدار اشخاص شدن و اصل موجودی خود باشگاه یادشون رفته!! به نظرم همه باید این افکار رو کنار بزارن و فقط به موفقیت استقلال فکر کنن و این اهمیت داشته باشه!شخصا به همه پیشکسوتها احترام میزارم و مشکلی با هیچکدومشون ندارم ولی برام مهم استقلاله ودلیل نمیشه استقلال با این اشخاص موفق باشه دوست عزیزم. یا علی
  • محمدطاها IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    فرهاد مجیدی با پستی که گذاشته بود صد در صد انتخاب شده حالا معلوم نیست چرا رسما اعلام نمی کنند..
  • ضدمافیا IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    شماها که در مورد ماجرای کودتای سعادتمند و مطرح کردن نام استراماچونی هم خبر نداشتین ترکیه و قطر و ایتالیا هم که رفتین بازم بی خبر بودین اصلا اینجا کجاست بابا مسعود کیه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی