نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فضای مجازی، سرمربی استقلال را برکنار کرد!
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت: دوست نداشتم همان سرنوشتی که برای منصوریان و مجیدی رقم خورد برای فکری هم تکرار شود اما متاسفانه همین‌طور شد و یکی دیگر از فرزندان استقلال سوخت شد.

خبرورزشی - بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال از دست فضای مجازی و اتفاقاتی که در گروه‌های مختلف رقم می خورد شاکی است. او باعث و بانی این اتفاقات را تحرکات موجود در فضای مجازی می‌داند:

*نمی‌دانم در فضای مجازی چه خبر است و چرا باشگاه استقلال با حاشیه‌سازان مقابله نمی‌کند. درست است که استقلال از نظر فنی روزهای خوبی نداشت اما دلیل اصلی به هم ریختن اوضاع این تیم حاشیه‌ها هستند. پیش‌بینی می‌کردم که فضای مجازی برای استقلال مشکل‌ساز شود و تیم را به بیراهه ببرد. افرادی در این فضا هستند که برای استقلال تصمیم‌گیری می‌کنند و همین‌ها باعث چند دستگی هواداران استقلال شدند.

*دلم نمی‌خواست خبر جدایی محمود فکری از استقلال را بشنوم چون او سرمایه باشگاه است و عمرش را در این تیم گذرانده اما متاسفانه یکی دیگر از فرزندان استقلال قربانی شد. دوست نداشتم همان سرنوشتی که برای منصوریان و مجیدی رقم خورد برای فکری هم تکرار شود اما متاسفانه همین‌طور شد و یکی دیگر از فرزندان استقلال سوخت شد.

*در شرایطی که هیچ چیز سر جایش نیست صفحات مجازی کار خودشان را کردند و سرمربی تیم سوم جدول به دلیل همین فشارها برکنار شد. البته مدیریت باشگاه هم تحت فشار بود اما متاسفانه حاشیه‌ها و فشارها سرنوشت تلخی را برای فکری رقم زد. همین الان سر انتخاب مربی همین پیج ها کارشان را شروع کرده و مدام نظر می‌دهند و انتقاد می‌کنند. متاسفانه در کل فوتبال ایران تصمیم‌گیری‌ها براساس فضای مجازی است. آرزو می‌کنم هر فردی بیاید موفق شود چون برای ما فقط استقلال مهم است و اینکه بتواند آرامش را ایجاد کند. استقلال امسال تیم پرمهره‌ای است و واقعا پتانسیل قهرمانی دارد.

*قبول دارم کاستی‌هایی در استقلال از نظر فنی وجود داشت و تیم بی‌ثبات بود اما نه فقط از نظر فنی. بستر مناسبی برای موفقیت فکری آماده نشد و نباید همه کاسه کوزه‌ها را سر او بشکنیم. نمی‌دانم در نهایت چه کسی سرمربی می‌شود اما امیدوارم هر کسی می‌آید موفق شود. هر وقت سرمربی انتخاب شد درباره او صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    دقیقا تا ساریناها و blue girl ها و تینا تاجی و عمه قزی و دور کلاهش آبی و اینا هستند پرسپولیس قهرمانه مجیدی نیاد دل بوسکه هم بیاد استقلال هیچی نبوده و هیچی نخواهد شد
    • مانی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      مشکل اصلی استقلال اینه که برخلاف بقبه تیمها یاد نگرفته نتیجه رو در زمین بدست بیاره و همیشه با کمک پست پرده ها و دستورات نتیحه گرفته . اما از وقتی فضای مجازی همه گیر شد و پشت پرده ها افشا شد دیگه استقلال روی قهرمانی ندید فتحی رییس کمیته انضباطی و مصطفوی و.... رو یادتونه ....
  • عامیرزا IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    عادرس غلط نده بهتاش خان!فرزندان عستقلال همه شون همینن!یادتون رفته روزی که مظلومی رو عاوردین تیتر زدین عاژِر قرمز در اردوگاه سرخ وبعدش که چهارتایی شد واخراج شد بیانیه دو کیلومتری داد از مافیا وجاسوسان داخلی؟! رفتیم شیشلی رو عاوردین میخاست کمر برانکو رو بشکنه وهر جلف بازی که تو تاریختون کم داشتین براتون به روز واجرا کرد وعاخرشم ششتایی شد رفت پی کارش! اون عوسطوره پودری تزریقی تونم که شب فینال جام حذفی قهوه ای تون کرد حالا باز رفتین بیارینش.لیاقتتون همیناس.همه فرزندانتون همینن کلی قبلش با انواع ترفندها وگنده تیزی ها و وعد های رویایی برای دربی!! که سقف عارزوهای عستقلالیاس خودشون رو به نیمکت پر از میخ وسیخ عستقلال میرسونن بعد یه مدت که همه فهمیدن چیزی تو چنته شون نیس ومثه همه عستقلالیا فقط طبل توخالین شروع میکنن به عوامفریبی وناله وشیون از وزیر پرسپولیسی! و وعده برای بعد1400! وبعدشم که انداختنشون بیرون میرن طومار شصت متری مینویسن بر علیه جاسوسان داخلی تیم وتوطئه ها ودایی جان ناپلئون!.تو مکتب عستقلال همیشه ناکامیها کار انگلیساس وخودشون پاک ومطهرن.به عستقلالیا گیرندین درکشون کنین.الخ
  • خبرنگار FR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    بله آقای فریبا وقتی گفتیم یکی از مربیان قبلی استقلال به ادمین پیج ها و کانالهای استقلالی پول داده تا حمایتش کنن سرمربی استقلال بشه بعضی ها بهمون حمله کردن اما الان دقیقاً همون اتفاق افتاد و جناب مجیدی با پول پاشی دوباره به نیمکت استقلال تکیه زد توی دو روز گذشته اگر می گفتی قراره مورینیو سرمربی استقلال بشه کانالها و پیجهای استقلالی به خاطر ترس ازدست دادن پول های میلیونی آنچنان موضعگیری میکردند که انگار قراره خودشون سرمربی استقلال شوند در پایان آقای فریبا با توجه به آنچه که از اردوگاه آبی به گوش می رسه جناب مجیدی هم موفق نخواهد شد چون باند باندبازی و کم کاری بازیکنان و مدیریتی که تحت تاثیر فضای مجازی قرار میگیرند و احساسی کار میکنند نه عقلانی کار را برای هر مربی بزرگی سخت میکنه ........

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی