نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش هافبک تراکتور به شایعه مذاکره‌اش با استقلال/ از مدیران پیکان نمی‌گذرم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: من هنوز هم معتقدم در بحث جدایی‌ام از پیکان کار غیرقانونی انجام ندادم و قطعاً از مدیران پیکان نمی‌گذرم.

خبرورزشی - سعید واسعی درباره شرایطش در تیم تراکتور اظهار داشت: قرار است طی فردا یا پس فردا جلسه‌ای با سرمربی تیم داشته باشم و بعد ان‌شاءالله تصمیم نهایی را بگیریم و در صورت امکان به تیم بازگردم.

وی درباره موضوع کسر قراردادش توسط باشگاه تراکتور، تصریح کرد: من با تراکتور قرارداد دارم و ان‌شاءالله در جلسه‌ای که خواهیم داشت، تصمیمی گرفته شود که دو طرف متضرر نشوند و توافق شود. 

«آیا با مدیران باشگاه پیکان برای اخذ رضایت‌نامه صحبتی انجام دادی؟»، هافبک تیم تراکتور در واکنش به این پرسش توضیح داد: من باز هم می‌گویم کارم قانونی بوده است و اگر کمیته استیناف رأی را به نفع من صادر نکند، قطعاً به CAS شکایت خواهم کرد. من هنوز هم از رأس مدیریت باشگاه پیکان شاکی‌ام و از آنها نمی‌گذرم. در شرایطی این اتفاقات افتاده است که من وضعیت خوبی داشتم و این محرومیت در آینده فوتبالی من تأثیر گذاشت.

واسعی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شد مدیران پیکان به دنبال دریافت مبلغی برای صدور رضایت‌نامه هستند، گفت: ما دو میلیارد هم راضی بودیم که برای رضایت‌نامه پرداخت کنیم، ولی آنها درخواست چهار میلیارد دادند. اصلاً نمی‌دانم با چه متر و معیاری این پول را می‌خواهند. من یک ماه از محرومیتم مانده و بعد بحث مبلغی است که باید رد و بدل شود تا به امید خدا بتوانم تیمم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم.

وی درباره شایعه مذاکره‌اش با باشگاه استقلال نیز تصریح کرد: من تا الان هیچ مذاکره‌ای با استقلال نداشته‌ام و اگر هم صحبتی شده باشد بین باشگاه تراکتور و استقلال بوده است. همانطور که گفتم من خودم هیچ صحبتی با مدیران این باشگاه نداشته‌ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    واسعی جان نگران نباش الان که طرف حسابت استقلال است هیچ شکی نداشته باش که کارت اوکی می شود . فقط باید به اعضای کمیته استیناف قول و تعهد بدهی داری می روی استقلال . مثل مظاهری و مرادی کارت را ردیف می کنند . اونجا دیگر حیاط خلوت استقلالی ها است . از اول هم اشتباه کردی با علم تراکتور رفتی اونجا . باید لوگوی استقلال را می زدی .
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      راست میگه ایشون بابا مسعود هستش نمیذاره آب تو دلت تکون بخوره
  • توفان DK ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    جالبه ها. پای قرارداد و وقتی می خوان پول بگیرند همه میشن رونالدو و مسی و دخیا و چند میلیاردی می طلبند، ولی وقتی پای حساب و کتاب و حساب پس دادن می شه یادشون میاد که چیزی هم نیستند و ارزشی ندارند و حتا خودشان شگفت زده می شن که باشگاه با چه متر و معیاری چنین به چشم ارزش دار به ان ها نگاه می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی