نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ |
۳
حذف ۱۰۰ مربی غیرفعال کشتی با جایگزینی ۳۰ مربی فعال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۰۰ مربی غیرفعال از چرخه کشتی استان ‌لرستان حذف و ۳۰ مربی فعال در لیست مربیان استان جایگزین شدند. 

خبرورزشی - کلاس کنترل و دانش‌افزایی مربیان با حضور مسعود مصطفی‌ جوکار نایب‌ قهرمان المپیک و فرهاد اسماعیل‌نژاد سرمربی اسبق تیم ‌ملی کشتی‌ فرنگی جوانان، به‌عنوان مدرسین کشتی ‌آزاد و فرنگی در استان ‌لرستان برگزار شد.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی با بیان این مطلب گفت: علاوه بر کنترل و دانش‌افزایی مربیان، از استعدادهای کشتی پایه استان نیز برای حضور درکلاس دعوت شد و مدرسان ساعاتی را نیز به آموزش این کشتی‌گیران پرداختند. یکی ‌از اهداف کلاس مشخص شدن مربیان فعال و غیرفعال بود. رویکرد جدید فدراسیون‌ کشتی بها دادن به مربیان فعال و تأثیرگذار و همچنین حذف مربیان غیرفعال و ناکارآمد است.

مرادی در ادامه گفت: بر این اساس در کلاس کنترل مربیان استان لرستان نیز حدود ۱۰۰ مربی به ‌دلایلی از جمله غیبت، اضافه وزن، عدم‌ حضور در باشگاه‌ها و نداشتن بار فنی، غیرفعال محسوب شدند، به‌ تعدادی از مربیان نیز فرصت ۳ تا ۶ ماهه دادیم تا از نظر دانش‌افزایی و همچنین آمادگی ‌جسمانی خودشان را شرایط مطلوب و لازم برسانند. 

رییس انستیتو کشتی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر از مربیان شایسته که به ‌هر نحوی غیرفعال و از بولتن مربیان حذف شده بودند به ‌جمع مربیان فعال پیوستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی