دبیر: برای موفقیت در المپیک، باید این ۵ ماه را سخت کار کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس فدراسیون‌کشتی، بعداز انجام عمل جراحی دیروز، صبح امروز با پای گچ گرفته در فدراسیون و محل اردوی تیمهای ملی کشتی‌آزاد و فرنگی حضور یافت. 

خبرورزشی - علیرضا دبیر در جمع اردونشینان گفت: ۲ ماه پیش یادآوری کردم ۷ ماه کار سنگین داریم و باید سخت تلاش کنیم. ابتدا به خودم می‌گویم به‌همین دلیل صبح زود به‌فدراسیون آمدم. از شما هم می‌خواهم در این ۵ ماه باقی مانده سخت کار کنید و نهایت تلاش خود را برای کسب موفقیت در المپیک انجام دهید. من محمد بنا را به‌عنوان یک الگوی خوب در نظم و موفقیت می‌دانم. بدون نظم نمی‌توان قهرمان شد و کسی که عضو تیم‌ملی می‌شود مسئول است.

رئیس فدراسیون‌کشتی با اشاره به شأن و جایگاه بالای کشتی گفت: مراقب صفحات اینستاگرامی خود و پست‌هایی که می‌گذارید باشید. کشتی ورزش‌ملی، مذهبی، سنتی ماست که ریشه درپهلوانی، جوانمردی و اخلاق‌مداری دارد. باید شأن آن در همه‌جا حفظ شود و شما به‌عنوان نمایندگان جامعه‌کشتی در ابتدای امر قرار دارید. قهرمانان‌کشتی ما الگو هستند و باید حرف برای گفتن داشته باشند. خودتان باید انتخاب کنید درآینده می‌خواهید چه جایگاهی داشته باشید، دلتان را بهاین چندسال حضور در اردو خوش نکنید، چراکه زودگذر است. شما می‌توانید درآینده مدیری موفق باشید اما این امر فقط به خودتان بستگی دارد و اینکه چقدر برای زندگی و جایگاهی که در آن هستید ارزش قائلید. اما بدانید همه شما بابت جایی که درآن قرار دارید مسئول هستید.

علیرضا دبیر ادامه داد: وظیفه داشتم امروز در فدراسیون حضور داشته باشم تا کارِ کشتی و اردوها نخوابد. من باید پاسخگوی عملکرد خودم باشم. خجالت می‌کشم من استراحت کنم و سایرین کار کنند.همه باید باهم کار کنیم و کارِ کشتی باید تیمی باشد. کسب موفقیت صرفا برای افراد استثنائی نیست. به‌نظر من هرکس تلاش و پشتکار داشته باشد می‌تواند موفق شود، پس شما نیز فکر نکنید نفراتی که موفق شدند با شما تفاوت داشته‌اند، آن‌ها فقط پشتکار و تلاش مضاعفی برای رسیدن به هدف خود داشتند.

رئیس فدراسیون‌کشتی خطاب به کشتی‌گیران گفت: روبروی مربیان خود نایستید و به حاشیه نروید، چراکه خودتان ضرر خواهید کرد. چه در داخل اردو و چه در خارج از اردو به حاشیه‌ها توجه نکنید. به‌این کاری نداشته باشید که رئیس‌هیأت چه می‌کند و داخل این حواشی نشوید. به کسب مدال نقره و برنز در المپیک فکر نکنید چراکه صاحب هیچ مدالی نخواهید شد. فقط به‌ طلا فکر کرده، روز و شب با این هدف کار کنید. با هدف کسب طلای المپیک تمرین کنید، بخوابید، زندگی کنید و مربیان نیز تمام هدفشان این باشد. من‌ هم تمام هدفم این است و باید وقت بگذارم تا کسب طلای المپیک برای کشور عزیزمان محقق شود.

علیرضا دبیر ادامه داد: باید ظرفیت خود را بالا ببرید.ظرف خود را کوچک نگه ندارید. به خدا توکل کنید چراکه اگر هرچیز از خدا بخواهید و کار خود را با تلاش مضاعف پیش ببرید، حتما به شما داده خواهد شد. کشتی‌گیر باید حق خودش را روی تشک بگیرد و همه باید در رقابت انتخابی حضور داشته باشند.

رییس فدراسیون با اشاره به بیشتر شدن شیوع ویروس‌کرونا نیزگفت: خیلی مراقب خود باشید. چه آن‌هایی که به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند و چه آن‌هایی که بعداز اتمام اردو به شهرهای خود می‌روند، باید بدانند شیوع کرونا مضاعف شده و باید خیلی از خود مراقبت کنید که خدای نکرده گرفتار این ویروس نشوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی