چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جزیره کیش دارای پارک های ساحلی متعددی است که همگی از چشم اندازی زیبا بهره مند هستند . در این میان اسکله تفریحی کیش یکی از بهترین ها ست و با وجود امکانات رفاهی متنوع مورد استقبال فراوان گردشگران قرر گرفته و همواره در طول شبانه روز مملو از مسافر و گردشگر است. 

اسکله تفریحی کیش

از این رو سفر باتو می کنیم برای تماشای مناظر زیبای دریا و تجربه تفریحات مهیج آبی به این منطقه بیایید و گشت و گذار در این جزیره زیبا را با خوشگذرانی و قدم زدن در امتداد اسکله تفریحی کیش آغاز کنید . اسکله تفریحی کیش بهترین مکان برای تماشای منظره طلوع و غروب آفتاب است همچنین این اسکه مکان ایده الی برای تفریحات آبی مفرح و پر هیجان است . اسکله تفریحی تماما چوبی است و دهها متر به داخل آب پیشروی کرده است . 

گردشگران قادر اند با هزینه هایی نسبتا کمتر انواع تفریحات آبی نظیر قایق سواری ، جت اسکی ، پاراسل  و ... را تجربه کنند و یا ساعت ها در امتداد آبهای فیروزه ای قدم زده و از آرامش حاکم بر آن بهره مند شوند .  

جزیره هندورابی

در اطراف تور کیش جزایر کوچک و بزرگ متعددی وجود دارد که همگی دارای طبیعتی زیبا هستند. در این میان جزیره هندورابی یکی از زیباترین و البته نزدیکترین آن ها به کیش است . این جزیره کوچک دارای طبیعتی شگفت انگیز است که معمولا از نگاه بسیاری از گردشگران پنهان می ماند. 

جزیره هندورابی بیست و سه کیلومتر وسعت دارد و در فاصله کمی از کیش قرار دارد و گردشگران میتوانند با کرایه کردن قایق و در زمان کوتاهی به آن دسترسی داشته باشند. 

جزیره هندورابی دارای طبیعتی بکر و زیباست و مردمان بومی آن بسیار خونگرم و مهان نواز هستند . این جزیره در قرن پانزدهم تحت اشغال پرتغالی ‌ها بود و میتوان بقایای به جا مانده از توپ‌های جنگی را نظاره کرد. 

ساحل مرجانی کیش

همانطور که گفتیم کیش دارای پارک ساحلی مختلفی است که همگی بسیار زیبا هستند و میتوانید برای ساعت ها در امتداد این سواحل به تفریح و خوشگذرانی مشغول باشید . ساحل مرجانی کیش از قدیم الایام مورد توجه بود و یکی از زیباترین سواحل این جزیره محسوب می گردد .  

در اطراف این ساحل مراکز خرید و رستوران های مختلفی وجود دارد  که جوابگویی همه نیازهایتان خواهد بود . همچنین در اطراف این ساحل ، امکانات تفریحی و سرگرمی فراوانی وجود دارد و میتوانید برخی از تفریحات مهیج نظیر قایق سواری ، جت اسکی و سایر ورزش های پر هیجان را تجربه کنید . همچنین این ساحل دارای آلاچیق‌های فراوان است .  

شهر استانبول یکی از قطب های برتر گردشگری در کشور ترکیه و شهری شناخته شده و پر طرفدار در دنیاست که با وجود امتیازات فراوان میزبان میلیون ها گردشگر در سال است . استانبول به دو نیمه آسیایی و اروپایی تقسیم شده و دارای چهره ای تاریخی و سنتی و مدرن و امروزی است . این شهر تاریخی با وجود دهها آثار باستانی منحصر بفرد و موزه های و گالری های هنری فراوان توانسته به پایتخت فرهنگی قاره اروپا تبدیل شود . و وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع سفری شگفت انگیز را برایتان رقم خواهد زد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از جاذبه های دیدنی شهر استانبول را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی هر چند مختصر در اختیارتان قرار دهیم . پس با ما همراه شوید: 

پل گالاتا 

اگر به دنبال مکانی برای آغاز گشت و گذار هستید و می خواهید چشم انداز این شهر زیبا را ببینید بهتر است بر روی پل گالاتا قدم بزنید و علاوه بر مناظر زیبا از هوای خوب این نقطه از شهر نهایت لذت را ببرید .  در اطراف پل گالاتا  چندین کافه و رستوران منحصر بفرد وجود دارد که علی الخصوص برای خوردن انواع غذاهای دریایی ایده ال هستند.

 پل «گالاتا» در تور استانبول دو طبقه است و بر روی خلیج شاخ طلایی کشیده شده است ، از بالای آن وسایل نقلیه و از طبقه پائینی آن عابرین پیاده عبور می کنند . این پل شمال و جنوب قسمت اروپایی شهر استانبول را به‌ یکدیگر  متصل می‌کند و چشم اندازی زیبا رو به شهر دارد  . پل گالاتا در سال ۱۹۲۲ میلادی توسط یکی از مشهورترین مهندسان جهان ساخته شده است و هم اکنون به یکی از نمادهای این شهر تبدیل شده است. 

همانطور که گفتیم در اطراف این پل در تورهای استانبول مجموعه ‌ای از بهترین رستوران‌ های این شهر به چشم می خورد ، که انواع غذاهای دریایی تازه را طبخ و سرو می کنند . تماشای منظره قایق های ماهیگیری در زیر این پل پهلو گرفته اند، جذاب خواهد بود. این قایق های روزانه در این محل توقف می کنند و صید روزانه خود را به بازار ماهی‌ فروشان که در همین حوالی قرار دارد، می رسانند. این پل دقیقا روبروی مسجد جدید یا همان مسجد والده سلطان قرار دارد، پس بهتر است بازدید از این بنای زیبا را نیز در برنامه خود بگنجانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی