پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
۹ |
۵
 فرهاد حق اشتباه و استعفا ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد برای سومین بار به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفت.

خبرورزشی - فرهاد اشراقی؛ فرهاد مجیدی برای سومین بار سرمربی استقلال شد تا این تیم را در ادامه لیگ برترو لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند. قطعاً مجیدی فاکتورهای مثبتی دارد که هواداران استقلال را به آینده خوشبین می‌کند. او جوان و نترس است و سنش به سن بازیکنان نزدیک تر از هر مربی دیگری است و به همین دلیل بهتر آنها را درک می‌کند. مجیدی به سبب شرایطی که دارد، خیلی در قید و بند مبلغ قرارداد نیست و در دوره قبلی مربیگری خود هم نشان داد که تعامل نسبتا خوبی با بازیکنان و شاگردانش دارد.

مجیدی در جام حذفی توانست سپاهان و پرسپولیس را حذف کند اما در فینال چوب اختلاف با مدیرعامل وقت باشگاه را خورد و ... در حال حاضر که فرهاد دوباره به استقلال برگشته این نگرانی وجود دارد که باز هم با مسئولان باشگاه زاویه پیدا کند و کار به استعفای اینستاگرامی کشیده شود! این در واقع نقطه ضعف بزرگ مجیدی است که هر لحظه امکان دارد بنا به دلایلی کاسه صبرش لبریز شود و استقلال را رها کند او حتی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نشد روی نیمکت استقلال بنشیند و مجید نامجومطلق دستیار اول خود را به این تورنمنت فرستاد که در نهایت استقلال پس از باخت مقابل پاختاکور ازبکستان حذف شد.

مجیدی حالا که برای سومین بار روی نیمکت استقلال می‌نشیند، دیگر حق اشتباهات بزرگ و استعفای ناگهانی را ندارد او به شدت زیر ذره بین است و حتماً می داند که کارش در استقلال ساده نیست به زعم فرهاد استقلال پرمهره ترین تیم ایران است اما به هر حال باید از این مهره ها به خوبی بازی گرفت کاری که محمود فکری نتوانست انجام دهد و ۱۶ هفته بیشتر دوام نیاورد.

آیا مجیدی این بار از اشتباهات قبلی خود درس می‌گیرد و آیا تا انتهای قرارداد دو و نیم ساله‌اش روی نیمکت استقلال دوام می آورد و یا باز هم قرار است با شیطنت‌های یکی دو مدیر و معاون عطای کار را به لقایش ببخشد؟ مجیدی اهل تصمیمات ناگهانی و غیر قابل پیش بینی است این تصمیمات گاهی بسیار جذاب است و گاهی مثل روز بازی خداحافظی‌اش با مس کرمان همه را شوکه می‌کند. آنچه مسلم است او دیگر فرهاد مجیدی جوان زمان بازیگری نیست و حتماً در لباس مربیگری پخته تر شده و باید ضریب اشتباهات خود را کاهش دهد تا بتواند امسال برخلاف پارسال با استقلال جام بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    دیروز کیسه کشا یه شعار فوق العاده حرفه ای و با منطق سر میدادن که منو به عنوان یه پرسپولیسی واقعا ترسوند.اصلا منطقی که تو این ادعا بود به نظرم لازم هست تو سطح اول فوتبال دنیا آموزش داده بشه و اونم یه جمله بود که دریایی از تفکر و تحلیل و منطق و علم و دانش و اصلا همه چیز توش قاطی بود.این جمله طلایی به این شرحه.تا سه نشه بازی نشه.اصلا تمام بدنم بعد از شنیدن این جمله ترک خورد
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    پرمهره ترین بودن مهم نیست پرستاره بودن مهمه که پرسپولیس پرستاره ترین تیم لیگه، وحید امیری خودش یه تیمه
  • دوگانگی! AT ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    آقای اشراقی فرهاد اگر جام بخواد باید دست کنه به دهان شیر! یحیی اگر بتونه دفاع رو با کمال و کنعانی و انصاری ببنده سید جلال رو میفرسته جلو دروازه رقبا اونوقت میشه جام بدو فرهاد بدو!!!
  • با حقارت شرم تاژی ام DE ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    هوا غذام داشته باشین دو پرس بدین قهر نکنه خخخ
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    به همین خیال باش بازم وقتی اوضاع پیچیده بشه با یه خداحافظی خوشحالمون می‌کنه
  • حاتم IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    باتوجه به عقبه ای که ایشون داره هرلحظه ممکنه دست باشگاه و هوادار را بذاره تو پوست گردو،امیدوارم از گذشته درس گرفته باشه،البته امیدوارم...
  • حاتم IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    آفت‌های شخص‌پرستی در استقلال/ وقتی از وزارت ورزش و مجلس، آبی گرم نمی‌شود تجمع مسالمت آمیز هواداران استقلال مقابل مجلس برگزار شد؛ کاری به نتیجه‌ این اتفاق ندارم ولی آیا نمایندگان ملت برای موکلین استقلالی خود کاری خواهند کرد یا خیر؟ اما آنچه باعث آزردن دل هواداران واقعی استقلال شد رخ دادن برخی اتفاقات بود که به اسم هواداری از استقلال روی داد که در واقع هیچ شباهتی با اهداف برگزاری تجمع نداشت. درگیر شدن هوادار با هوادار، توهین و افترا برای حمایت از شخص یا اشخاص خاص آنهم با حالتی زشت و ناپسند هرگز در قاموس هواداران اصیل و با معرفت استقلال و حتی هواداران فوتبال ایران جایی نداشته و ندارد. دریافتن استقلال و کمک به این تیم که زیر بار سنگین مشکلات و حواشی کمر خم کرده نه از مسیر محمود ‌فکری عبور می‌کرد و نه از عشق بی حد و حصر به فرهاد مجیدی و حتی سایر عزیزان پیشکسوت که داعیه‌ حضور روی نیمکت داغ مربیگری را داشته و دارند. اگر امروز منصور پورحیدری میان ما بود چه واکنشی به این رفتارها داشت؟! آیا غیر از دعوت هواداران استقلال به وحدت و همدلی بیشتر بود؟ روحش شاد
    • امیر علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      دوست گرامی ده خط نوشتی.. اما آبی گرم نمیشود از مجلس وزارت؟؟؟ وزارت باید چکار کنه واسه شما؟؟؟ خود مربیان استقلال از جمله فرهاد مجیدی داره میگه پر مهره ترین تیم ایران رو داریم بازیکن خارجی دارید که دستمزد فعلیش بالای ۲۲ میلیارد اما نیم فصل اول فقط دو گل زده کاپیتان تیمتون قراداد بالای ۱۴ میلیارد بسته آخرشم لگد پراکنی میکنه به تبلیغات کنار زمین و تیم رو به حاشیه میبره ..، بعد تیم پرسپولیس با اینهمه افتخار در این سالها چهارتا بازیکن اصلیش رو بخاطر شرایط مالی که درآمد زایی داشته تو این چند سال نمیتونه حفظ کنه بهترین دفاع این تیم بخاطر دو میلیارد بیشتر در قراردادش باید درگیر شه با یک موجود لمپن و از تیم بزاره بره.. " دقیقا دوست گرامی حمایت نشدن از مجلس و وزارت ورزش رو لطفا معنی کنید با منطق تا متوجه بشیم کجاش حمایت صورت نگرفته، لطفا درگیری های تیمی استقلال و نبود مدیریت و بازیکن سالاری در این تیم فکر نمیکنم ربطی به وزارت ورزش داشته باشه وقتی پیشکسوت های این تیم صبح تا شب زیر آب هم رو میزنن موفق باشید
    • حاتم IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      امیرعلی عزیز،با احترام به نظر شما،قطعا منظور من این بود که تحصن جلوی مجلس اشتباه بوده و به تبع آن درگیری هواداران باهم اشتباه بدتر، شما هم اگر بدون درنظر گرفتن بحث و تعصبات رنگی مطلب رو میخوندی متوجه میشدی که منظور من حمایت مجلس و... نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی