واکنش شهرخودرو به جدایی دو بازیکن مورد نظر پرسپولیس و استقلال/ سرنوشت قاسمی نژاد و فرجی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: کادر فنی به تمامی بازیکنان تیم نیاز دارد و اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی دهیم.

خبرورزشی - جواد وطنخواه در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی برخی از بازیکنان نظیر امین قاسمی نژاد، فرشاد فرجی،علی نعمتی و رحمان جعفری مطرح شده است اظهار داشت:ما این  مباحث را از چند روز قبل با مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم مطرح کردیم و او نیز اعلام کرد به تمامی نفرات تیم برای ادامه مسابقات نیاز دارد.به هر حال نیم فصل دوم بازی ها سخت است و سرمربی تیم باید ابزارهای لازم را برای موفقیت تیمش در اختیار داشته باشد.

وی افزود: ما در شرایط حساس مسابقات  هستیم و موضوعات فنی کاملا به سرمربی تیم مربوط می شود و حق رحمتی  است که بازیکنان تیمش را حفظ کند. ما نیز علیرغم پیشنهاداتی که برخی از بازیکنان دارند به نظر سرمربی تیم احرام می گذاریم.

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوع باید به این موضوع تاکید داشته باشم که برخی از بازیکنان با باشگاه قرارداد بلند مدت دارند و باید در اختیار تیم باشند.  با توجه به وضعیت مدیریتی و حمایت های مسئولان استانی نظر آنها و درخواست هواداران نیز بر حفظ شرایط موجود تیم و  تقویت تیم است و همانطور که تاکید کردم اجازه جدایی را به برخی از بازیکنان تیم را نمی دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    مدیران شهر خودرو وقتی پای پول وسط باشد پایشان شل شده و موافق رفتن بازیکنان هستند. همچون یحیی گلمحمدی که قبول کردند به پرسپولیس بپیوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی