پرسپولیس مقابل صنعت نفت ۳ بر صفر بازنده است اگر ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود که گویا کادر فنی این تیم قصد دارند از مهدی ترابی در ترکیب خود بهره بگیرند.

خبرورزشی - با باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از سوی فیفا و کسب مجوز حرفه‌ای بازی ترابی از باشگاه قطری، او می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود اما در این بین یک مشکل بزرگ وجود دارد. پرسپولیس بدهکاری خود به سوشا مکانی، شایان مصلح، ابوالفضل درویشوند، شاهین عباسیان و حمیدرضا طاهرخانی را پرداخت نکرده و طبق قوانین کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تا پول این نفرات را پرداخت نکند اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدید را ندارد.

با این شرایط اگر پرسپولیس از ترابی در بازی با صنعت نفت آبادان استفاده کند تیم حریف می‌تواند از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و در نهایت بازی سه بر صفر می‌شود. شکایتی که شاید در ایران پاسخگویی برای آن نباشد اما اگر به فیفا ارائه شود احتمال محرومیت پرسپولیس و ترابی وجود دارد و بازی دادن به این بازیکن در بازی با صنعت نفت آبادان بسیار کار خطرناکی است و پرسپولیسی‌ها باید جانب احتیاط را رعایت کنند و تا این بازیکنان رضایت خود را ثبت نکرده‌اند، نباید پرسپولیس از بازیکن جدیدی در ترکیب خود بهره بگیرد.

در این زمینه بخوانید: 

واکنش گل محمدی به رفع مشکل حضور ترابی/ خسته از ۹ ماه تمرین و بازی مداوم هستیم

خبر خوش برای پرسپولیس/ مجوز بازی مهدی ترابی صادر شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخرگ IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    امیدوترم اصلا ازش بازی نگیرن تا بهونه ای ندن دست کمیته انضباطی که منتظر کوچکترین موردن تا علیه پرسپولیس حکم صادر کنن. پرسپولیس سالهاست علاوه بر رقیبان داخل میدان و البته هجمه ها و تهمت های خارج از زمین باید با فداراسیون، مقامات بالا، کمیته های مختلف اعم از انضباطی و داوران و... هم بجنگه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    ای کاش ترابی بازی کنه و لنگ ۳برصفر ببازه
  • حامد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    با افتخار تاژی هستم و دارم متن ایمیل به afc رو آماده میکنم.
  • شمسعلی. US ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    با این شیوه ی کثیف و غیر اخلاقی هم استقلال قهرمان نمی شود ، لطفا از راه های درست و پاک به قهرمانی برسید البته از تیمی که با کمک دروازه بان ذوب آهن عیسی اندوی یک قهرمانی لجن وار بدست می آورد کسب قهرمانی پاک به شوخی بیشتر شبیه است
    • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      ر به عدالت و قانون بود سر مهدی طارمی با جعل سند در تاریخ ثبت قرارداد ، میبایست قهرمانی اون سال رو از لنگ میگرفتن و میرفت یه دسته پایین تر. به قول اقای توفیقی ما این بحث شکایت ازلنگ بخاطر طارمی رو مطرح کردیم ک ازسوی وزیرلنگی تهدید به سکوت شدیم
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    چه کسی جرئت داره تیم حکومتی راسه برصفر بازنده کنه.اگه تیم لنگ باده تابازیکن جدیدهم به زمین بیادکسی کاری باهاش نداره.همینطورکه بادیگرفسادهایش کسی برخوردنکرد.
  • صمدقلی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    از تیمی که به اذعان مدیرعاملش که قائم مقام سازمان تربیت بدنی اون زمان هم بوده ( یعنی نفر دوم ورزش کشور ) تنها مقام پاک تاریخش سومی لیگ بوده است هیچ کار غیر اخلاقی بعید نیست . می تونه به ففا نامه بزنه و به dک جوان ساده شهرستانی به دروغ انگ نژادپرستی بزنه . می تونه برای فراموشی حقارت خودش هر کار غیر اخلاقی انجام بدهد .
  • امیر IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    واقعا سرورتون انقدر مهمه که کاراشو دنبال می کنید تیم خاص یعنی همین بسوز
  • تاریخ تمدن افتخار US ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    هر وقت به پرونده جک تری دی ورود کردن باید به پرونده های دیگه هم ورود کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی