نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
۰ |
۱
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال در بازی هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

خبرورزشی - استقلال تهران در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز در حالی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که با تغییرات در کادرفنی مواجه شده است. آبی پوشان به دنبال استعفای محمود فکری و دستیارانش، فعالیت در لیگ برتر و مسابقات ادامه فصل را با فرهاد مجیدی دنبال خواهند کرد.

سرمربی سابق آبی‌ها که سابقه تقابل با فولاد را هم در کارنامه دارد، امروز به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم برابر هم تیمی سابقش، جواد نکونام، می‌نشیند. استقلال با تساوی مقابل مس رفسنجان به این بازی رسیده است و با فاصله ۶ امتیازی تا صدر جدول رده بندی تلاش زیادی دارد تا به پیروزی دست پیدا کند.

فولاد خوزستان به عنوان یک تیم مدعی خودش را به رتبه چهارم رسانده، در صورت برتری مقابل استقلال ۲۹ امتیازی می‌شود و بالاتر از آبی پوشان قرار می‌گیرد و همین موضوع موجب شد تا این بازی برای کادرفنی جدید استقلال به یک جدال ۶ امتیازی تبدیل شود.

استقلال نسبت به مسابقات گذشته فصل در این بازی تنها داریوش شجاعیان را به دلیل عدم آمادگی کافی پس از پایان آسیب دیدگی در اختیار ندارد و مصدومیت سایر بازیکنان این تیم برطرف شده است. همینطور مهدی مهدی پور هم به جهت سرماخوردگی در تمرین روز گذشته غایب بود و شانسی برای حضور در این بازی ندارد.

فرهاد مجیدی امروز به عنوان سرمربی استقلال انتخاب سختی برای انتخاب ترکیب نخواهد داشت. او با اغلب بازیکنانی که امروز استقلال در اختیار دارد در کمتر از ۶ ماه پیش در مسابقه فینال جام حذفی به میدان رفته بود. او از آن بازی تا به امروز تنها هروویه میلیچ و علی کریمی را در اختیار ندارد و سایر بازیکنان در اردوی تیم حضور دارند.

سرمربی استقلال که فرصت کمی برای ارزیابی تیم و پیاده سازی تاکتیک‌های مدنظرش در تمرینات را داشته به نظر می‌رسد برای این بازی با ۴ دفاع بازی کند. او فصل گذشته از سیستم ۲-۵-۳ هم استفاده می‌کرد و همانطور که صالح مصطفوی در نشست خبری بازی کردن با سه دفاع را رد نکرد، احتمال دارد که در هفته‌های پیش رو آبی‌ها از این شیوه هم برای حضور در مسابقات بهره بگیرند.

با توجه به دوری کوتاه مدت رشید مظاهری از تمرینات اختصاصی زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها، مشخصا سیدحسین حسینی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی مقابل قرمزپوشان اهوازی خواهد داشت و از این رو باید او را دروازه‌بان استقلال در بازی امروز بدانیم.

برای خط دفاعی وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد نادری ۴ بازیکنی هستند که شانس بیشتری برای به میدان رفتن دارند. در خط میانی غیبت مهدی پور موجب می‌شود که در کنار مسعود ریگی، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشند. در خط حمله هم اینطور قابل پیش بینی است که مهدی قایدی و شیخ دیاباته در کنار هم بازی کنند. این دو بازیکن برای مجیدی در فصل گذشته عملکرد مناسبی ارائه کردند و از این رو قابل پیش بینی است که فیکس باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برای بازی مقابل فولاد خوزستان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی