شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
۱ |
۰
قول میلیچ به مجیدی‌/ آماده‌ام برگردم و بازی کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هروویه میلیچ به فرهاد اطمینان خاطر داد که شرایط بدنی خوبی دارد و همین فردا اگر به ایران برگردد می‌تواند با چند جلسه تمرین به ترکیب اضافه شود.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی با هروویه میلیچ هم تماس گرفت. او در صحبتی که با میلیچ داشت ابتدا درباره روزهای خوبی که در نیم‌فصل لیگ برتر نوزدهم با هم داشتند حرف زدند و سپس فرهاد مجیدی درباره چرایی خروجش از ایران سؤال کرد که میلیچ از موضوع طلب ۵۰ هزار دلاری‌اش از باشگاه گفت و اینکه مددی به او گفته به زودی این مشکل برطرف می‌شود. سپس مجیدی درباره وضعیت بدنی از میلیچ سؤال کرد و خواست بداند در چه شرایطی است که هرویه به فرهاد اطمینان خاطر داد که شرایط بدنی خوبی دارد و همین فردا اگر به ایران برگردد می‌تواند با چند جلسه تمرین به ترکیب اضافه شود.

فرهاد مجیدی درباره زمان بازگشت میلیچ نیز با او صحبت کرد و گفت در ترکییب تیمش به او نیاز دارد و باید از همین حالا تمریناتش را به شکل جدی‌تر دنبال کند تا به محض بازگشت به ایران بتواند استقلال را در مسابقات همراهی کند. میلیچ آخرین بار که برای استقلال به میدان رفت ۱۳ دقیقه در دیدار با شهرخودرو بود و پس از آن تا دربی نیمکت‌نشین بود و پس از دربی هم از ایران به کرواسی و شهر زاگرب برگشت.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    اثرات دوپینگ تمام شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی