جنجال بر سر دستیار جدید فرهاد مجیدی/ منتظریم فراز برگردد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: فراز کمالوند سرمربی ما است.

خبرورزشی - در حالی که فراز کمالوند تحت قرارداد باشگاه شاهین شهرداری است و با وجود مخالفت هیئت مدیره باشگاه بوشهری با جدایی کمالوند، این مربی در اردوی تیم استقلال حضور دارد. قرار بود کمالوند شب گذشته به اهواز برگردد تا اردوی تیم شاهین بوشهر حاضر شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در خصوص بازگشت کمالوند گفت: طی آخرین تماسی که شب گذشته با فراز کمالوند داشتم، قرار شد تا ساعت ۱۱ امروز به ما خبر بدهد تا برای بازگشت او به اهواز بلیت تهیه کنیم. چون اردوی تیم در اهواز است و قرار شد کمالوند از تهران به اهواز برود.

مسیگر در مورد اینکه کمالوند در مصاحبه‌ها اعلام کرده دوست دارد دلی جدا شود، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه با جدایی کمالوند موافت نکرده و راغب هستیم که اینجا بماند. همانطور که گفتم منتظر تماس او هستیم تا برای برگشتش بلیت رزرو کنیم. موضعی در مورد صحبت‌های کمالوند نداریم. سرمربی ما است و از او حمایت می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    کمالوند یک پرسپولیسی هست . اکر کمالوند به الدوچرخه برود شخصیتش خراب می شود . پس بهتر هست که به الدوچرخه نرود و شاهین بوشهر بماند
    • دامون IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      دوست عزيز لنگي،شما حتي كري خوندن هم بلد نيستي!!! بهتره يا كري نخونين يا ياد بگيرين كري خوندن چي هست!!! توهين كردن رو با كري خوندن اشتباهي گرفتين و اين اصول هواداراي پرسپوليس نيست، كما اينكه خيلي از دوستان پرسپوليسي هستن برخلاف شما مودبانه كري ميخونن و نظرشونو ميگن هخمونطور كه ما نظرمونو به اونها با احترام ميگيم و كري ميخونيم!! حتي خود دوستان پرسپوليسي از اين..... شما خسته شدن چون اينجارو تبديل به مهد كودك كردين!! خواهشا يا يكم بزرگ بشين يا ياد بگيرين مثل يه انسان با شخصيت كري بخونين!
  • جلال IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    شده مثل شبهای برره.مربی قاپونه.فارغ از استقلال،این بدعت تازه توی فوتبال ما عجیب و قابل تاسفه که فرد امروز مربی یه تیمه و توی اون مجموعه داره طبق تعهد کار میکنه یهو میبینی فردا سر از تیم و جای دیگه درآورد و پشت پا میزنه به خانه و خانواده دیروزش...نمک میخوره و نمکدونم میبره...این بده.خطرناکه..
    • دامون IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      متاسفانه باشگاهها خودشون هم مقصرن! قرارداد ميبندن با مربي و پولشو نميدن به همين خاطر هم مربي تا پيشنهادي بهش ميرسه ميزاره و ميره!! هرچند شرايط گلمحمدي و فكري فرق داشت و با نظرتون موافقم كه كار هيچ كدوم از باشگاهها درست نبود كه بخوان با فشار اين كارو انجام بدن و يه تيم كه شرايطش نسبت به اين دو تا تيم پائين تره رو تحت فشار بگذارن... كما اينكه شرايط شهرخودرو و نساجي رو بعد رفتن مربيهاشون داريم ميبينيم كه جفت تيمها به چه وضعيتي افتادن! ولي در مورد كمالوند مخالف نظرتون هستم چون تا به اينجا هيچ حمايتي از تيم شاهين نشده و فراز هم به خاطر عدم دريافتيش راحت ميتونه قراردادش رو فسخ كنه و بقول معروف كلاهشو برداره و فرار كنه!! اينكه خود باشگاه شاهين هيچ كاري براي تيمش نميكنه و انتظار داره مربيش هم بمونه اينم يكم جالب نيست! هرچند كه با نظر كلي شما موافقم و اگر يه همچين بلبشويي بشه بدعتش خيلي بده...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی