نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ناراحتی بازیکنان استقلال از مرفاوی/ ما لجبازی می‌کردیم یا کادر فنی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از بازیکنان استقلال در واکنش به استوری مرفاوی در جمع خود گفته‌اند: ما حرف گوش نمی‌کردیم؟ چه کسی حرف گوش نمی‌کرد؟ اگر واقعاً چنین فضایی بر تمرینات و مسابقات حاکم بود، چرا همان زمان که آقایان مسئولیت داشتند، در جلسات فنی به صراحت حرف نمی‌زدند؟

خبرورزشی - فرهاد مجیدی برای حفظ آرامش استقلال و زیر پا گذاشته نشدن حرمت مربیان قبلی این تیم تأکید کرده بازیکنان حق ندارند علیه محمود فکری و دستیاران او مصاحبه کنند ولی کاملاً بدیهی است در میان خود بازیکنان پیرامون تحولات اخیر صحبت می‌شود و واکنش مربیان جدا شده از جمع آبی‌پوشان به گوش آبی‌پوشان کنونی هم می‌رسد.

یکی از مواردی که باعث جلب توجه شاگردان فرهاد مجیدی و البته ناراحتی برخی از آنها شد، واکنش صمد مرفاوی در فضای مجازی پس از جدا شدن از استقلال بود. مرفاوی بعد از اینکه کارش در استقلال خاتمه پیدا کرد، با انتشار یک استوری، برای استقلال در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد ولی در عین حال از آنچه که «حرف گوش نکردن‌ها و لجبازی کردن‌ها» یاد کرده بود، انتقاد کرد. این مسئله باعث ناراحتی تعدادی از بازیکنان استقلال شده است. البته آنها با توجه به دستور مجیدی و شرایط کنونی تیم ترجیح می‌دهند تا سرحد امکان حرفی نزنند ولی در جمع خودشان به این مسئله اشاره می‌کنند. برخی از بازیکنان استقلال در واکنش به استوری مرفاوی در جمع خود گفته‌اند: ما حرف گوش نمی‌کردیم؟ چه کسی حرف گوش نمی‌کرد؟ اگر واقعاً چنین فضایی بر تمرینات و مسابقات حاکم بود، چرا همان زمان که آقایان مسئولیت داشتند، در جلسات فنی به صراحت حرف نمی‌زدند؟ ما لجباز بودیم؟ مگر تاکتیک استقلال را ما انتخاب می‌کردیم که لجبازی کنیم؟ ما لجبازی می‌کردیم یا کادر فنی؟ ترکیب ثابت تیم در بازی‌های آخر نشان می‌دهد چه کسانی اهل لجبازی بودند. حالا که همه چیز تمام شده و رفته، نباید اشتباهات و مشکلات را گردن ما (بازیکنان) بیندازند. بالاخره دنیای فوتبال کوچک است و دوباره چشم‌مان به چشم همدیگر می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taj fan boy IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    از وقتی رفتید تیم آرامش گرفته.. از همون اول باید تیمو دست مجیدی میدادن
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    معلوم دیگه تقصیر شما بازیکنان استقلال هست . سلطان محمود و صمد فلیک کارشان را به خوبی انجام می دهند و لحباز نیستند
  • .آبی خاص☀ IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    من همون امید تیفوسی هستم اسممو عوض کردم.... تبریک میگم فرهاد مجیدی اومد تا ما رو نجات بده ـ.. آقا مودب باشید کمتر به هم توهین کنید چه استقلالی چه پرسپولیسی.. ادب و شعور واقعا مهمه. با تحقیر دیگران بالا نمیرید بیشتر سقوط آزاد میکنید. الان دوباره اینجا میدان جنگ گلادیاتورهای دو طرف میشه
  • مهدی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    خبر ورزشی تو در جمع خصوصی بودی و این چیزا رو شنیدی؟؟؟
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    آنروز که مافیای حکومتی لنگی اجازه بده استقلال آرامش و ثبات داشته باشه آنروز روز مرگشه ... استقلالیها فقط اتحاد ... سالها پیش ژنرال گفت : مافیای حکومتی لنگی قوی ای در حال شکل گیریست که نابودی استقلال را سرلوحه کارش قرار داده اما هیچکس باور نکرد و متاسفانه در حق ژنرال جفا کردیم و چوبش را سالهاست میخوریم چون پشت ژنرال را خالی کردیم ... امیدوارم همه استقلالیها در هر مکان و زمان از فرهاد خان مجیدی حمایت کنند مطمئنا مجیدی می تواند مافیا را دوباره در غار محبوس کند تا مافیای حکومتی لنگی با فوتبال خارجی آرام شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی