شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
۶ |
۵
سایپا به گزینه پرسپولیس رضایتنامه نداد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته درخواست رسمی خود را برای جذب ابوالفضل جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرد ولی با پاسخ منفی نارنجی‌پوشان مواجه شد.

خبرورزشی - محمد انصاری با وجود داشتن قرارداد در ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت چون سرمربی سرخپوشان معتقد بود انصاری مصدوم است و معلوم نیست بعد از بازگشت به میادین چه میزان آمادگی داشته باشد با این حال با توجه به جدایی خلیل‌زاده و نادری و همچنین پیدا نکردن جایگزین مناسب، یحیی مجبور شد انصاری را در تیمش نگه دارد در حالی که تقریباً همه متوجه شده بودند سرمربی پرسپولیس علاقه‌ای به سبک بازی انصاری ندارد.

انصاری بعد از اتمام مصدومیتش چند ماهی است که در تمرینات گروهی شرکت می‌کند ولی در اکثر بازی‌ها محمد یا نیمکت‌نشین بود یا سکونشین اما بالاخره طلسم بازی نکردن انصاری شکست و این بازیکن بی‌حاشیه بعد از مدت‌ها دور بودن از ترکیب پرسپولیس بالاخره فرصت بازی پیدا کرد و در دقایق پایانی جانشین سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس شد. به غیر از انصاری و آقایی پرسپولیسی‌ها علی شجاعی جوان را هم دارند که یحیی در چند بازی از این بازیکن در پست دفاع چپ استفاده کرد ولی خیلی زود گل‌محمدی متوجه شد جای شجاعی در خط دفاع نیست و از این بازیکن باید در پست اصلی‌اش یعنی وینگر استفاده کند.

با توجه به آمادگی بالای آقایی این بازیکن گزینه اصلی یحیی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود ولی کادر فنی پرسپولیس برای ایجاد رقابت در سمت چپ خط دفاعی قصد داشت در همین نقل و انتقالات نیم‌فصل یک مدافع چپ به خدمت بگیرد. گزینه مد نظر یحیی هم کسی نبود جز ابوالفضل جلالی مدافع چپ آینده‌دار سایپا. این بازیکن که سابقه حضور در تیم امید را در کارنامه دارد عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خودش نشان داد و در دیدار مقابل پرسپولیس با وجود شکست تیمش از جمله خوب‌های سایپا بود. آن‌طور که شنیدیم یحیی علاقه زیادی به جذب جلالی دارد و از مدیران پرسپولیس خواسته مقدمات حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم کنند.

باشگاه پرسپولیس هم طی روزهای گذشته درخواست رسمی خود را برای جذب جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرد ولی با پاسخ منفی نارنجی‌پوشان مواجه شد. مدیران سایپا بعد از مشورت با ابراهیم صادقی به همتایان خود در پرسپولیس اعلام کردند قصدی برای فروش این بازیکن ندارند و به این ترتیب حضور جلالی در پرسپولیس تا این لحظه منتفی است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    انشالله که ابوالفضل‌ جلالی به پرسپولیس می آید . ابوالفضل جلالی بازیکن آینده دار و عالی هست
    • حماسه تونی پرس و کپه داغ ترکمنستان IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      به به جناب سرخپوشان. بالاخره برگشتي به سایت . خوشحال شدم از بازگشت‌ شما . با کامنت های شما و کیسه مافیا کیسه کشا خواهند سوخت . امیدوارم محمدم هم به سایت بر گردد تا مثلث 3 نفر شما کامل شود . مثلث 3 نفره سرخپوشان و کیسه مافیا . محمدم عالی هست. به امید بازگشت محمدم به سایت
    • سوزش لنگی ها IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      حماسه کپه داغ معلومه خیلی داری جلز ولز می کنی ..بابا چیکار کنیم که شما با این همه امکانات وبسیج حکومتی نمی تونید ستاره بگیرید؟؟؟
  • بهنام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    الان سریع کیسه کشا هم‌ با چند میلیارد اصافه تر سریع میرن سراغش چون پرسپولیس خاستتش و کیسه میگرتش و فوتبال بازیکن هم نابود میشه تو تیم کبسه مثل خیلی از بازیکنا که اومدن این تیم
  • Roojaa IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    جون هرکسی دوست دارین! اگه دفاع میگیرین، قدِبلند رو هم درنظربگیرین!! قدیک و هفتادوهفت برای دفاع به دردنمیخوره؟! مهدی شیری دیگه باید برای هفت پشتمون عبرت لاشه؟؟!!...
  • سیدمرتضاشونم US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    آخر فصل متاسفانه چند بازیکن مهم مثل حسین کنعانی و علی شجاعی و مهدی عبدی رو از دست میدیم کنعانی که میره قطر و عبدی طاقت نیمکت نشینی نداره و شجاعی هم همینطور سید جلالم احتمالش زیاده خداحافظی کنه و احتمالا رادوشوویچ هم بره چون باشگاه تمایلی به حفظش نداره ضمنا شیری و کمال هم احتمالا میرن به همین خاطر باید فکر جذب و خرید بازیکنان جانشین براشون باشیم معراج اسماعیلی دروازه بان ذخیره و ناراضی و سامان فلاح دفاع میانی فوق العاده جوان و با استعداد و آینده دار پیکان که پدیده ی لیگ بوده و ابوالفضل جلالی دفاع چپ سایپا مهمترین بازیکنانی هستن که جذبشون نباید کار خیلی سختی باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی