اگر فرهاد را فراری ندهند می‌توان امیدوار بود/ به فکری گفتم حقایق را به هواداران بگو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال گفت: اگر مشکلات و حاشیه‌ها فرهاد را فراری ندهند می‌توان به این تیم و نتایج آن خوشبین بود.

خبرورزشی - بهمن طهماسبی مهاجم سال‌های گذشته استقلال معتقد است چنانچه مشکلات و حاشیه‌ها فرهاد مجیدی را فراری ندهند می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود. با هم گفت‌وگوی خبرورزشی با بهمن طهماسبی را می‌خوانیم. 

فرهاد مجیدی برای سومین بار در سه فصل گذشته به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد!
خب حالا که فرهاد آمده باید شرایط برایش مهیا شود تا بتواند با خیالی آسوده کار کند. سرمربی جدید استقلال باید مشکلات احتمالی را به مدیران انتقال داده و خود تنها به فکر امور فنی باشد و به دور از حاشیه‌ها کار کند. 

از عملکرد محمود فکری راضی بودید یا با استعفای او موافقید؟
شما شاهد هستید تا روزی که او سرمربی تیم بود از او حمایت کردم و اساساً از هر سرمربی‌ای که هدایت آبی‌پوشان را عهده‌دار باشد تا آخرین روز حضورش در باشگاه حمایت می‌کنم. من در صحبتی که با فکری داشتم به او گفتم باید مشکلات را با هواداران مطرح می‌کرد و آنها را از حقیقت‌های باشگاه مطلع می‌ساخت. شما نگاه کنید تیم فکری حتی زمانی که هفته‌ها صدرنشین بود نیز معترض و منتقد داشت و این حاشیه‌ها آنقدر زیاد بود که بازیکنان نمی‌توانستند در خدمت تفکرات فنی سرمربی باشند و نتیجه آن کناره‌گیری کادر فنی سابق بود. 

با توجه به رفت و آمدهای چند باره فرهاد مجیدی فکر می‌کنید مدیران استقلال نباید در مدت زمان قرارداد او  کمی بیشتر دقت می‌کردند؟
قراردادی که بسته شد می‌تواند امیدوارکننده باشد چرا که فرهاد مجیدی می‌تواند بر اساس آن برای سال‌های آینده باشگاه برنامه‌ریزی کند اما آنچه می‌تواند مانع موفقیت او باشد ضعف مدیریتی است که دست از سر باشگاه برنمی‌دارد و ما هم از بس این مشکلات را گوشزد کرده‌ایم خسته شدیم! وقتی تیمی تا به اینجای فصل هفت، هشت زمین تمرین عوض می‌کند دیگر چه انتظاری از مدیریت آن می‌شود داشت؟ جای تأسف دارد مدیران باشگاه بزرگی چون استقلال از تهیه یک زمین چمن و سالن بدنسازی خوب و ثابت عاجز باشند. 

آینده استقلال را با فرهاد چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
اگر مشکلات و حاشیه‌ها فرهاد را فراری ندهند می‌توان به این تیم و نتایج آن خوشبین بود.

از پیروز قربانی، بهزاد غلامپور، صالح مطفوی و فرزاد مجیدی به عنوان همکاران فرهاد نام برده می‌شود.
اگر حضور این افراد قطعی شده باشد باید گفت انتخاب‌های خوبی بوده است و امیدوارم خروجی مثبتی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    اگر سلطان محمود فراری داده نمی شد . قطعا همراه با استقلال ستاره سوم را می گرفت و قهرمان آسیا می شد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      برای اطلاع هواداران استقلال . این کامنت های من درباره سلطان محمود بیشتر برای خنداندن بقیه هست . کامنت های من درباره سلطان محمود طنز هستند و برای بهتر شدن سایت خبر ورزشی گذاشتن کامنت های طنز نیاز هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      معلوم یک کیسه کش از کامنت های من بدجور سوخته که هر وقت من کامنت می گذارم ۲۰ تا دیس لایک می دهد . دوستی استقلالی که دیس لایک فیک می دهد من هم بلد هستم که جطور لایک و دیس لایک فیک دهم اما برای اینکه فضا و وضعیت سایت مسموم و خراب نشود این کار نمی کنم
    • .آبی خاص☀ IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      دوستان کیسه مافیا داره با شوخی و طنز صحبت میکنه تا سایت رو از حالت خشک خارج کنه.. قدرشو بدونید.. قصد توهین یا تمسخر نداره.خود حاج محمود هم اگه بفهمه کیسه مافیا باهاش شوخی میکنه ناراحت نمیشه خخخخخ
  • محمدطاها IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    امیدوارم استقلال با این کادر فنی با دانش به انسجام تیمی و هماهنگی کامل برسد و پایان فصل قهرمان بشیم..فرهاد مجیدی حداقل یک ماه زمان نیاز دارد تا به تیم خود از لحاظ تاکتیکی مسلط شود..امسال تو آسیا هم خیلی حرفا واسه گفتن داریم..
  • تاریخ تمدن افتخار US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    دیگه کوپا امجدیه برگزار نمیشه که کسی به فکر ستاره سوم باشه.
  • gaber IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    گویا الان که کشور دچار تحریم و مشکلاته اینها نمی‌فهمند کسی باید درک کنه که با همه مشکلات بصورت حرفه ای کنار بیاد .گفتید فرهاد بیاد اومد حالا شروع میکنن به ردیف کردن بهانه های دیگه مانند آمریکا که اگر شرط اول را قبول کنیم بیستا شرط دیگه میارند . بلحاظ شرایطی هیچ فرقی بین استقلال و پرسپولیس نیست . زیادی میخواهید مانند بایرن و یوونتوس شوید که میلیاردها دلار ذخیره در باشگاه دارند و قیمت یک بازیکن اندازه هزینه عمر باشگاههای ماست .پس خواب زده نشوید .باید با خودمان کنار بیاییم و بهانه جویی ممنوع
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    به امید برد و موفقیت روز افزون استقلال و تو دهنی به بدخواهان و مافیای حکومتی لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی