بازیکنانی که در لیست سرمربی یووه جایی ندارند/ روی اعصاب پیرلو
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چند بازیکن یوونتوس با عملکردشان صدای آندره‌آ پیرلو را درآورده‌اند و بعید نیست به زودی در لیست فروش قرار بگیرند.

خبرورزشی - یوونتوس با سرمربی جوانش آن تیمی نشده که مدیرانش انتظار داشتند و این وسط مشکلات زیادی بیانکونری را از صدر پایین کشیده است. آندره‌ا پیرلو ایده و فلسفه خاص خود را دارد و به نظر نمی‌رسد برخی از بازیکنان جایی در تفکرات او داشته باشند. صحبت درباره اینکه یوونتوس زیر نظر پیرلو رو به پیشرفت گذاشته یا پسرفت کرده فقط با نگاه به موقعیت تیم در سری A قابل تشخیص نیست. اوضاع طوری است که چندین بازیکن انگار برعکس سیستم و ذهنیت پیرلو عمل می‌کنند. 

داگلاس کاستا

مورد این بازیکن از تابستان کلید خورده و جایی در تیم ندارد. داگلاس کاستا ۳۰ ساله که به صورت قرضی در بایرن‌مونیخ حضور دارد و برای بازگشت به تیم اصلی یوونتوس به نظر می‌رسد خیلی از مسیر دور است. در حقیقت او برای به دست‌ آوردن زمان بازی در بایرن‌مونیخ هم دارد تلاش می‌کند. داگلاس کاستا در این فصل فقط ۶ بازی برای بایرن‌مونیخ در ترکیب اصلی بوده و در ۱۳ بازی از روی نیمکت به زمین آمده است. او دو هفته پیش دچار آسیب‌دیدگی شد و در حال حاضر از میادین دور است. پیرلو پیش از این کاستا را در تابستان گذشته مازاد دانسته بود. او همچنین رویکردی جوانگرایانه را در پیش گرفته که به احتمال زیاد کاستا یکی از اهداف نقل و انتقالاتی در پنجره تابستانی باشد. خود کاستا در آخرین صحبت‌هایش گفته است: «من در اولین سال حضورم با آلگری سختی زیادی کشیدم اما باعث شد درک کنم چگونه در ایتالیا بازی کنم. دوست دارم به ایتالیا برگردم، کشوری است که من واقعاً تحسینش می‌کنم. خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد! من هنوز با یووه قرارداد دارم.»

ماتیا دی‌شیلیو

ماتیا دی‌شیلیو مدافع کناری ۲۸ ساله یوونتوس در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه المپیک لیون به سر می‌برد. دی‌شیلیو قبل از اینکه در ماه اکتبر به صورت قرضی به لیون فرستاده شود، طی نیم‌فصل فقط یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی انجام داده بود. دی‌شیلیو نیز در لیون یک بازیکن ثابت نبوده است. او در لیگ یک فرانسه ۱۱ بار به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین ظاهر شده و فقط ۸ بار بازی را به عنوان بازیکن ثابت شروع کرده است. با ترجیح دانیلو و کوادرادو در جناح راست و فرابوتا و الکس ساندرو در سمت دیگر، دی‌شیلیو عملاً جایی در تیم پیرلو ندارد و بعید است سال آینده در یووه باشد. 

مریح دمیرال

مریح دمیرال چندان موردپسند پیرلو نیست، بلکه او فقط گزینه چهارم تیم در مواقع اضطراری به حساب می‌آید مثل همین بازی هفته قبل مقابل اسپتزیا که در ترکیب اصلی قرار گرفت و یووه هم ۳ بر صفر برنده شد. مدافع ترک تیم یک جوان آینده‌دار است و با توجه به مدت زمانی که در یوونتوس به سختی بازی گرفته می‌شود طبیعی است نگران آینده خود باشد. پیرلو از جورجیو کیلینی و لئوناردو بونوچی به عنوان زوج اصلی خط میانی خود استفاده می‌کند و فعلاً ماتیاس دی لیخت بااستعداد هم اولین گزینه پیرلو نیست. 

فدریکو برناردسکی

فدریکو برناردسکی تابستان گذشته فرصت ترک یوونتوس را داشت اما تصمیم گرفت که سر جای خودش باقی بماند. این تاکتیک واقعاً برای او جواب نداده زیرا تلاش کرده است تا زیر نظر آندره پیرلو جا بیفتد ولی به نتیجه دلخواه نرسیده است. انتظار می‌رود در تابستان فدریکو از این تیم خارج شود. او برای به دست‌آوردن فرصت تلاش کرده است و وقتی باشگاه از این تلاش به راحتی عبور کرده یعنی پیرلو اعتقاد زیادی به فدریکو ندارد. این ایتالیایی ۱۹ بازی برای یوونتوس در سری A انجام داده اما فقط ۵ بازی را از ابتدا آغاز کرده است. 

آرون رمزی

آرون رمزی بازیکن سابق آرسنال تلاش کرد تا زیر نظر مائوریتسیو ساری در یوونتوس جایگاه ثابتی پیدا کند که نشد. او در این فصل در قالب یک نقش کمی پیشرفته، تأثیرگذار بوده اما به نظر نمی‌رسد شایعات مرتبط با خروج او از بین برود و البته دلیل خوبی هم برایش وجود دارد. رمزی ۳۰ ساله است و هافبک یوونتوس باید با نیروی جوان تقویت شود. با اضافه شدن بازیکنانی مانند وستون مک کنی و آرتور گام‌هایی در مسیر درست برداشته شده و بیانکونری خواهان ادامه این روند است. نام رمزی از حالا در چندین طرح مبادله بازیکن با باشگاه‌های دیگر ذکر شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که رمزی در تورین ناراضی است و می‌تواند در تابستان به لیگ برتر بازگردد. پیرلو هر از چندی او را به عنوان بازیکن جانشین به زمین می‌فرستد اما بعید است که قصد ادامه همکاری با او را برای طولانی‌مدت داشته باشد. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    در مورد آرون رمزی اشتباه می کنی آقای روش چون در بسیاری از بازیها آرون رمزی یار ثابت بوده و از ابتدا بازی کرده. اعتقاد پیرلو به رمزی بسیار بیشتر از بازیکنانی امثال رابیو است. اگر بازی های یوونتوس را مرتب دنبال کنی متوجه این موضوع میشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی