سد بزرگ فدراسیون مقابل بازی کردن ترابی برای پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با وجود پیگیری‌ مدیرانش نتوانست مجوز بازی مهدی ترابی را دریافت کند.

خبرورزشی - تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. با وجود پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال،‌ در نهایت مجوز بازی مهدی ترابی در حالی که این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال قطر ارسال شده بود، برای حضور مقابل شاگردان سیروس پورموسوی صادر نشد تا این بازیکن نتواند مقابل صنعت نفت به زمین برود.

نکته قابل تامل این است زمانی که مدیران پرسپولیس در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشغول رایزنی برای دریافت مجوز بازی ترابی بودند، مدیران فدراسیون به آنها اعلام کردند برای دریافت کارت بازی بازیکنان جدید این تیم باید حدود ۳۰ پرونده این باشگاه تعیین‌تکلیف و رضایت طلبکاران جلب شود تا سرخپوشان بتوانند از ترابی و سایر بازیکنانی که احتمال دارد در روزهای آینده به این تیم بپیوندند استفاده کنند.

تمام این پرونده‌ها مربوط به دوران مدیریت مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس است و عمر تعدادی از آنها به سال‌های ۸۵ و ۸۶ باز می‌گردد. در واقع باشگاه پرسپولیس برای دریافت کارت بازی نفرات جدید خود باید مبلغی حدود ۳ و نیم تا ۴ میلیارد تومان پرداخت کنند. 

مدیران این باشگاه حتی حاضر بودند برای دریافت کارت بازی ترابی تعهدهای لازم را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه کنند، اما این اتفاق هم رخ نداد.

این در حالی است که در گذشته پرونده برخی تیم‌ها که دچار چنین مشکلاتی شدند، با ارائه تعهد از سوی مدیران آنها به صورت موقت رفع شد، اما مدیران جدید فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ چنین تعهدی را از جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نپذیرفتند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس ES ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    بازم کیسه ناپاک چیزی نمی شه خدا هم با تیم مظلوم و سربلند و مردمی پرسپولیسه
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    چه میکنه این شهاب الدین عزیزی خادم ... یه سور زده به قبلی ها
  • شبدر IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    فدراسیون استقلالی نیومده زهرش رو ریخت!
  • sohrab IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    چه‌بسا که اگر موفقیت‌های پرسپولیس تداوم داشته باشد،،، حتی شاید سطح حقد وکینه رهروان مکتب جعل‌فوتوشاپ ب‌جایی برسه که وقوع یک جنگ‌داخلی در کشور اجتناب‌ناپذیر باشه!! درفصول منتهی ب فینال،،طرفداران و متولیان باشگاه کیسه،،ب کثیف‌ترین ترفندهای رذیلانه‌ دست زدن تا بخیال خام‌شون‌باقهرمان نشدن پرسپولیس ستاره‌جعلی‌شون بیس از اینی که‌ هست زیرسوال نره،،و یار غار رییس فدراسیون کنونی بهمراه اس‌دق‌لالیه گل‌درشت چ‌.ف،،چه پیمان اخوت‌ها که با برادران سعودی شون که نبستن!! الانم که برا بازی کردن ترابی شرط گذاشتندوبرگه تسویه‌حساب تمام بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس رو خواستار شدن بااین سطح از حقدوکین وعجزوحقارت کیسه‌ها اگه موفقیت‌های پرسپولیس با فینال واقعیه بعدی وقهرمانیه احتمالی تداوم پیدا کنه کی‌می‌دونه!چه‌بسا شا‌ فراد شون پیشاپیش طرفداران ایندفعه ب بهانه طاغوتی بودن اسم پرسپولیس(بنِر طرفدارای تیم حکومت در تجمع مجلس) مجلس رو تصرف وپش‌از گروگانگیری شرط مصالحه رو انحلال پزسپولیس اعلام کنند #اصالت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی