نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
این بار خبری از برد یک بر صفر نبود/ پرسپولیس بعد از ۱۰ هفته گل نزد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوار پیروزی‌های پرسپولیس بالاخره پاره شد و این تیم بعد از شش برد پیاپی مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد.

خبرورزشی -  پرسپولیس در آبادان در خلق موقعیت خوب عمل نکرد. در روزی که مهدی ترابی مجوز بازی نگرفت و به خاطر شکایت‌های داخلی پرسپولیس از روی سکوها بازی را تماشا کرد، این تیم در فاز هجومی برش لازم را نداشت و این بار خبری از گلزنی نوراللهی و سیدجلال حسینی هم نبود تا پرسپولیس بعد از ده بازی دوباره در گلزنی ناکام بماند. آخرین بار شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ بیستم صفر-صفر مساوی کرده بودند و در دقیقا ۱۰ بازی بود که پرسپولیس همواره گل می‌زد اما دروازه‌بان و مدافعان صنعت نفت توانستند دروازه خود را مقابل پرسپولیس بسته نگه دارند.

ببینید:

با این تساوی شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۳۴ امتیاز صدرنشین ماندند اما حالا سپاهان هم ۳۴ امتیازی است و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر پایین‌تر از پرسپولیس قرار دارد. پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت باز هم در خط دفاعی منسجم عمل کرد و به جز یکی دو مورد موقعیتی به حریف نداد فقط در یک صحنه طالب ریکانی می‌توانست گلزنی کند که بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست دروازه را باز کند در سایر موارد مدافعان پرسپولیس به رهبری سیدجلال خوب عمل کردند و به مهاجمان حریف اجازه خودنمایی ندادند شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از جام حذفی کم کم برای ادامه لیگ آماده می‌شوند یحیی خوب می‌داند که امسال سپاهان نسبت به سال گذشته تیم بهتر و خطرناک‌تری است و می‌تواند جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی باشد. البته در مورد سایر مدعیان هم فعلاً باید چند هفته‌ای صبر کرد اما پرسپولیس در آبادان نسبت به هفته‌های گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت و حتی می شد گفت نتیجه تساوی در این بازی تا حد زیادی عادلانه بود.

 اینکه سرخپوشان در یک بازی بیرون خانه به نتیجه تساوی رسیدند از نظر جدولی نتیجه بدی نیست اما به هر حال پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد که تیم بهتری در فاز هجومی داشته باشد. نکته مهمی که شاید با بازگشت مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر حل شود و پرسپولیس تبدیل به همان تیمی شود که یحیی گل‌محمدی می‌خواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    وحید امیری چند بازی دیگه باید تواین پست باشه تا کادر فنی متوجه شه بدرد این پست نمیخوره و عملا یه یار کمتریم؟....
  • تاج اصیل IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    تو وزارت ورزش پاپا مسعود چه خبره لنگ مساوی کرد الکمک الکمک پاپا، لنگ تنهاست
  • جناب خان IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    امسال رییس فدارسیون استقلالی که با لاوی رآی اورد نیامده اولین زهر خودش را به پرسپولیس ریخت. او اول بدهی فدراسیون به پرسپولیس را پرداخت کند بعد از شاکیان پرسپولیس حمایت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی