نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال و فولاد با تساوی به رختکن رفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان با تساوی خاتمه یافت.

تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از ساعت 17:30 امروز (شنبه)، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه به تساوی صفر-صفر انجامید. این در حالی بود که فولادی‌ها در نیمه اول صاحب موقعیت‌های بیشتری شدند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی،‌ ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا.

داور: کمیل غلامی

دقیقه 6: محمد نادری در محوطه جریمه فولاد متوقف شد که داور بر خلاف استقلالی‌ها، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.د

دقیقه 10: پس از پرتاب اوت بلند بازیکنان فولاد به روی دروازه استقلال، توپ به پشت محوطه جریمه آبی‌ها رسید که شوت خطرناک پاتوسی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 17: سانتر خطرناک پاتوسی روی دروازه استقلال با ضربه سر سیاوش یزدانی به بیرون رفت.

دقیقه 20: پاس در عمق لوسیانو پریرا به ساسان انصاری رسید که ضربه انصاری پس از عبور از مظاهری، توسط احمد موسوی از روی خط دروازه دور شد.

دقیقه 32: مهدی قایدی به دلیل خطا روی فرشاد احمدزاده در میانه زمین، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 38: اشتباه محمد میری باعث شد توپ به وریا غفوری برسد. پاس غفوری به شیخ دیاباته رسید که ضربه اول او توسط فروزان مهار شد و ضربه دوم او هم از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 42: سانتر خطرناک پاتوسی از نقطه کرنر دور شد که وحید حیدریه توپ برگشتی را با فاصله بسیار زیاد به بیرون زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    به راستی چیپ ها و دروازه خالی گل نکردن های شیخ پر خور ۱ میلیون دلاری از کیسه چه می خوهند الدوچرخه هیچی برای گفتن نداشت به معنای واقعی هیجی برای گفان نداشت . فولاد با سبک دفاعی اش الدوچرخه را تو قوطی کرد . تیم سلطان محمود کبیر بهتر از تیم فرهاد مجیدی بازی می کند .سلطان فکری را برگردانید تا ستاره سوم را بدست بیاوزد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    # سلطان محمود را برگردانید . سلطان محمود بابد برگردد و برای الدوچرخه ستاره سوم را بدست بیاورد ⭐⭐⭐ . کیسه با فرهاد مجیدی سهمیه لیگ هم بدست نمی آورد . به امید بازگشت سلطان محمود کبیر
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    آه سلطان محمود الدوچرخه را گرفته . تیم سلطان محمود بهتر از تیم فرهاد مجیدی بازی می کند . سلطان محمود کبیر باید برگردد و ستاره سوم را به دست بیاورد ⭐⭐⭐
  • :) IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    یک نیمه امیدوار کننده بود اینو بدون اغراق میگم مخصوصا از دقیقه بیستم به بعد! ترکیب تغییر انچنانی نکرده بود اما من همیشه وسط زمین شش تا هفت بازیکن استقلال میدیدم، استقلال خیلی باز بازی کردش، و خیلی روانتر از تمام بازیهای نیم فصل گذشته! نمیدونم مشکل از بازیکنا بود یا خود فکری! اما اینطور که مشخصه این جدایی واجب بود، حالا میتونم بگم فارغ از هر نتیجه ای که این بازی داره از بازی تیمم لذت بردم و بیشتر از تمام بردهای استقلال بهم چسبید.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    وریا غفوری : آب بدید بهمون آب بریزید توی آکواریوم ، دارم خفه میشم خخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی