نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۴
صیادمنش: هدفم بزرگ‌تر از بازیکن ماه اوکراین شدن است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست مازندرانی به خبرورزشی گفت: دوست دارم در فوتبال بیشتر از اینها پیشرفت کنم و به مدارج بالاتری برسم. اهداف بزرگ‌تری دارم و سعی می‌کنم که به بیشتر از اینها دست پیدا کنم. 

خبرورزشی - اللهیار صیادمنش با درخشش در ترکیب تیم زوریا توانست عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ فوتبال اوکراین را به خود اختصاص دهد تا همزمان با نام خودش اسم تیم زوریا لوهانسک این کشور را نیز بر سر زبان‌ها بیندازد. به همین بهانه با این فوتبالیست مازندرانی حرف زدیم و او نیز پاسخگوی سؤالات روزنامه خبرورزشی در همین باره و دیدارهای تیم ملی بود. 

از اوضاع تیم زوریا چه خبر؟
در ۵ دیدار اخیر برنده شده‌ایم و شکر خدا روی دور برد هستیم. 

بهترین بازیکن ماه لقب گرفتی؟
بله! باعث افتخار است که در اوکراین توانستم این عنوان را به دست بیاورم و خیلی هم خوشحالم ولی خب این همه آن چیزی نیست که من دنبالش هستم. 

دنبال چه چیزی هستی؟
دوست دارم در فوتبال بیشتر از اینها پیشرفت کنم و به مدارج بالاتری برسم. اهداف بزرگ‌تری دارم و سعی می‌کنم که به بیشتر از اینها دست پیدا کنم. 

از شرایطی که در تیمت داری رضایت داری؟
بله! همه چیز خوب است. در تمرینات جزو آماده‌ترین‌ها هستم و در مسابقات هم هرچه دارم را در زمین مسابقه رو می‌کنم تا دستورات کادر فنی را اجرا کرده باشم. 

فصل بعد هم در همین زوریا می‌مانی؟
فعلاً در این باره فکر نمی‌کنم و می‌خواهم بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم. آخر فصل فرصت برای فکر کردن به این مسائل زیاد است. 

دیدارهای تیم ملی هم در پیش است. فکر می‌کنی با این وضعیت خوبی که داری به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟
این به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. من همه تلاشم را در این مدت کرده‌ام و باز هم سعی می‌کنم هم از نطر بدنی و هم از نظر فنی در بالاترین سطح در خدمت تیم باشگاهی‌ام باشم. اگر هم دعوت شوم در اردوی تیم ملی نیز با تمام وجود در خدمت تیم کشورم هستم. چه بازی کنم و چه نیمکت‌نشین باشم. اگر هم دعوتم نکنند باز هم برای تیم ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. 

دیدارهای تیم ملی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
قطعاً بازی‌های دشواری در پیش داریم. متأسفانه در دیدار با عراق و بحرین نتایج خوبی نگرفتیم و این مشکل باعث شد کارمان در دور برگشت سخت شود ولی مطمئن هستم که می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم. تیم ایران تیم روزهای سخت است. 

از استقلال خبر داری؟
کمابیش! بی‌خبر نیستم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت کرده‌ام و باز هم بهترین‌ها را برای این تیم آرزو دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    صیادمنش واقعا وقتی استارت میزنه اصلا نمیشه جلوشو گرفت.. تو استقلال هم واقعا خوب بود. البته منظورم این نیست که بیاد استقلال) امیدوارم تو اروپا موفق باشی صیادمنش عزیز
  • ناشناس CH ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    این همون بازیکن کیسه کش نبود که کیسه کش ها گریه می کردند می گفتند رونالدو بوده جا پیدا نکرده رفته اوکراین از بس بنجل بوده راستی تا به حال شنیده اید کیسه کش هایی غیر لیگ ایران بدرخشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پدر ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      د آخه متوهم شما مگه جز علی کلیمی فیک و مهدوی کیای بی افتخار کسی رو دارید؟ بقول دوستمون شما باید آرزوتون باشه نکونام از در ساختمان باشگاهتون رد بشه
    • .،. IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      فقط میتونم بگم واسه جماعتی که دم به ساعت لژیونر ها رو به لنگ و کیسه و لیگ دوزاری ایران ربط میدن متاسفم اسم این کار عقده ای بازی مطلقه برا تیم ملی فرق نداره بازیکن دعوت شده قبلا کجا بوده ولی برا بعضی ها که می خوان همه چیو به تیم خودشون ربط بدن فرق داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی