بعد از پرسپولیس، امیدوارم تیم نویدکیا جام بگیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها با این همه بازیکن و چند سرمربی لیگ برتری روی نیمکت‌شان نتوانستند در نیم‌فصل اول نتیجه بگیرند و برای توجیه ناکامی‌شان می‌گویند وزیر پرسپولیسی است.

خبرورزشی - با ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

شرایط این روزهای پرسپولیس هواداران را برای قهرمانی در این فصل امیدوار کرده؛ نظر شما در این مورد چیست؟ 
خب بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا به لحاظ روحی تیم دچار افت شد و نتایج خوبی نگرفت ولی بعد از چند بازی بچه‌ها به خودشان آمدند و با تلاش کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی که پرسپولیس دارد تیم به روند خوب خودش برگشت. 

رقیب پرسپولیس برای قهرمانی کدام تیم است؟ 
استقلال، فولاد و سپاهان تیم‌های خوب و پرمهره‌ای دارند ولی به نظرم سپاهان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی خواهد بود. محرم نویدکیا مربی بسیار خوب و با دانشی است و بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارد به همین دلیل می‌گویم این تیم جزو مدعیان قهرمانی است. طبیعی است که دلم بخواهد پرسپولیس قهرمان شود ولی اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد دوست دارم تیم محرم قهرمان شود. 

نظر شما در مورد درخشش سیدجلال چیست؟ 
به نظرم برای خوب بودن در هر کاری باید عاشقش باشی؛ در فوتبال هم همین‌طور است و پیر و جوان نمی‌شناسد. سیدجلال خوب است چون عاشق فوتبال است و برای در اوج ماندن سالم زندگی می‌کند. وقتی همه مسائل را رعایت کنی نتیجه‌اش همین می‌شود. من واقعاً به سیدجلال بابت عملکردش تبریک می‌گویم. 

عده‌ای معتقدند به پرسپولیس در راه قهرمانی کمک می‌شود و به نوعی این تیم خاص است؛ شما این موضوع را قبول دارید؟ 
اصلاً چنین چیزی را قبول ندارم. استقلالی‌ها با این همه بازیکن و چند سرمربی لیگ برتری روی نیمکت‌شان نتوانستند در نیم‌فصل اول نتیجه بگیرند و برای توجیه ناکامی‌شان می‌گویند وزیر پرسپولیسی است. فوتبال درون زمین اتفاق می‌افتد و پرسپولیس در این ٤ سال به قول ما فوتبالی‌ها نشان داده کت تن کیست. اگر پرسپولیس قهرمان می‌شود در درجه اول اتحاد و انرژی که هوادار به تیم تزریق می‌کند به این تیم کمک می‌کند و در درجه دوم بازیکنان یکدل و هم‌قسم شده‌اند و فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌روند. آنها می‌دانند امسال وظایف‌شان نسبت به سال گذشته سنگین‌تر است و باید در حفظ عنوان قهرمانی تلاش بیشتری کنند. این تیم باید برای دیدارهای آسیایی تقویت شود تا امسال بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم، چون مستحق آن هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    نه بابا نه تنها وزیر پرسپولیس هستش بلکه تمام دولت در اختیار پرسپولیس اند !! سلانی فر جهرمی ربیعی عراقچی روحانی و .........
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    از این واضح تر، پر واضحه که کیسه کشای حکومتی، میتونید از کمیته انضباطی و کمیته داوران و سازمان بازرسی و فدراسیون و وزیر بپرسید که کدوم تیم فراقانونیه
    • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      بله تا قبل بابا مسعود تا ده سال 2 قهرمانی داشتید ولی در 5 ساله بابا مسعود 8 جام قهرمانی بهتوم هدیه دادند !! نه بابا وزیر استقلالیه !! خلاصه تموم میشه این دوران و رو سیاهی بر ذغال می مونه !!!!!!!
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    والله شواهد نشون میده که رتبه استقلال در دوران وزارت مسعود (فکر کنم پاییز نود و پنج) بهتر است تا قبلش. این همه هم که حمایت میشن که از بس قدرنشناسن ندیده میگیدن. حالا اگه با اختلاف نایب قهرمان شدند دیگه شرمنده.
  • حماسه تونی پرس و کپه داغ IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    باشه امیدوار باش لنگی قدیمی . . . محمدم # یه آبیدل قدیمی
    • آبی دل قدیمی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      شما کیسه کشای دوچرخه سوار دائم در حال مظلوم نمایی و هوچیگری هستید راستی چطور میشه همزمان سرمربی و مربی دو تا تیم باشی چطور میتونید قراردادهای چند برابری ببندید چرا سازمان بازرسی با شما کیسه کشا کاری نداره و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی