یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۶ |
۵
تبریک به بازیکن جدید استقلال با انتشار یک استوری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر صادقی بازیکن سابق شهرخودرو با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، تیم جدید قاسمی نژاد را تبریک گفت.

خبرورزشی - در حالیکه در فضای مجازی شایعه شده بود که قاسمی‌نژاد با استقلال به توافق کامل رسیده و تنها به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و درخواست رحمتی دوباره به مشهد سفر کرده تا مقابل پیکان قرار بگیرد، حالا استوری اکبر صادقی هم تیمی سابق قاسمی‌نژاد در شهرخودرو که اکنون در نساجی حضور دارد، باعث شده است تا به نظر برسد کار انتقال این بازیکن به استقلال تمام شده است.

صادقی در استوری که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، ضمن آرزوی موفقیت برای قاسمی‌‍نژاد، تیم جدید او را تبریک گفته و در پایین عکس او نیز چهار قلب آبی گذاشته است تا بدین صورت شایعات انتقال این بازیکن به استقلال بیش از پیش قوت بگیرد.

استقلالی شدن تنها خرید مجیدی در نیم فصل تایید شد

روز گذشته نیز فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرد که تنها درخواست جذب امین قاسمی‌نژاد را از مدیریت باشگاه درخواست کرده است و ظاهرا باید طی روزهای آتی منتظر اعلام رسمی خبر استقلالی شدن قاسمی‌نژاد باشیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    خوده اکبر صادقی هم محصول اکادمی تاج کبیر اسیاست.باشگاه ما یک باشگاه سازنده است عین رقیبمون نیست و از دسترنج سایر تیم ها استفاده نمیکنه.واقعا بین تیم پتدشاهی و حکومتی تفاوت بیداد میکنهههههههههههههههههههههههههههههه.بزرگانی مثل جباری اندو طالب لو خسروحیدری پیروز قربانی یعقوب کریمی امرحسین صادقی و............................ محصولات خودمون هستن و بس
    • مانی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      پنجره استقلال هم از طرف فبفا و هم از طرف فدراسیون بسته س اما میتونه بازیکن بگیره . ولی پرسپولیس نه ظاهرا اینجا هم قانون منفی در منفی میشه مثبت برای استقلال انجام میشه
    • صادق IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      عزیزم خبر نداری چرا حرف میزنی پنجره استقلال بازه پنجره شما بخاطر سوشا بستست که مهدی ترابی نتونست با صنعت بازی کنه
  • محمدطاها IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    بازیکن خوبیه..قاسمی نژاد میتونه کاربردی ترین‌خرید فصل باشه..با توجه به فشردگی مسابقات لیگ و حذفی و بخصوص بازیهای آسیایی خیلی به کارمون میاد، تو نبود شیخ هم دیگه مشکل مهاجم نداریم..بعدشم با توجه به سابقه بازی تو پست های وینگر‌ و هافبک هجومی تو زمان نیاز میتونه به تیم کمک کنه..باید به باشگاه فشار بیاریم تا پنجره رو باز کنند دیگه وقتی نیست والاا!!!..
  • فرانک دختر آبی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    بیچاره استقلال که شده گوشت قربونی اون از سرمربی پرسپولیس که تحمیل کردن به تیم و اینم از بازیکن سن بال که فقط اومده آخره فوتبالش پول در بیاره و تمام دوستانش هم میدونند یه پرسپولیسی یه و فقط چون پرسپولیس نخواست داره میاد استقلال از اون ور تیم پرسپولیس هرچی بازیکن تاپ و ملی یه رو میگیره و ما جشن گرفتیم که بازیکن سی پنج ساله گرفتیم
  • مملی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    آقای مجیدی اون از آوردن یه پرسپولیسی به عنوان سرمربی به استقلال بزرگ و اینم از آوردن یه بازیکن 35 ساله که همه میدونند پرسپولیسی هست چکار میکنی با تیم ؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی