نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
۱ |
۵
رحمتی شاکی شد/ حق ندارید با بازیکن ما تماس بگیرید
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شهرخودرو می‌گوید حاضر نیست به خود بازیکن رضایت‌نامه بدهد و هر تیمی بازیکن می‌خواهد ابتدا باید با این باشگاه مذاکره کند.

خبرورزشی - تماس های مستقیم برخی مربیان و باشگاه‌ها با بازیکنان شهرخودرو باعث ناراحتی و گلایه سرمربی این تیم شده است. بخش‌هایی از مصاحبه مهدی رحمتی را در همین زمینه می‌خوانید:

*در شرایط نقل و انتقالات فعلی نیز منطقی بود اگر بازیکنی از تیم ما را می‌خواهند به باشگاه زنگ بزنند و درخواست خود را مطرح کنند. البته باشگاه‌ها و مربیانی هم بودند که با خود من تماس گرفتند و شرایط بازیکن را جویا شدند. نمونه آن رسول خطیبی بود که باید از او تشکر کنم زیرا او با من تماس گرفت و گفت یک بازیکن از تیم ما را می‌خواهد و حاضر است با بازیکنی از تیمش آن را معاوضه کند. از روزی که مسوولان استانی و شهری پای کار شهرخودرو ایستاده‌اند، کمیته نقل و انتقالاتی را در باشگاه تشکیل دادیم و همه مسائل خروج بازیکنان را به این کمیته انتقال دادیم. من باز تاکید می‌کنم اگر کسی قصد خرید بازیکنی از تیم ما را دارد، به باشگاه نامه بزند، بررسی خواهیم کرد و پاسخ خواهیم داد. خیلی از دوستان عزیز که حتی مربی هم خود من هم بودند مثل امیر قلعه‌نویی در یک رفتار حرفه‌ای با من تماس گرفتند و درباره جذب یکی از بازیکنانم صحبت کردیم و من هم به ایشان گفتم که باید به باشگاه نامه بزنند و مکاتبه کنند؛ ما هم حاضریم تعامل داشته باشیم.

*این وسط یک سری افراد متاسفانه با بازیکن مذاکره می کنند و به او عنوان می‌کنند خودت رضایت‌نامه‌ات را از باشگاهت بگیر تا با تو قرارداد ببندیم. این بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد، هوایی می‌شود و در تمرینات دیگر دل به کار نمی‌دهد و در کنارش تیم ما هم آسیب می‌بیند. من مهدی رحمتی تا به حال چنین رفتاری نکردم و نخواهم کرد و به دنبال رفتار حرفه‌ای هستم تا کارها قانونی پیش برود.

*تکرار می‌کنم هر کسی بازیکنی از ما را می‌خواهد باید به کمیته نقل و انتقالات باشگاه نامه بزند که هر چند نظر من در این کمیته بسیار تاثیرگذار است. ما به هیچ بازیکنی رضایت‌نامه نمی دهیم. من نمی‌توانم اجازه دهم بازیکن تیمم بدون جایگزین راحت برود و اگر یک بازیکن دیگر مصدوم شد، کاسه "چه ‌کنم، چه کنم" دستم بگیرم که چرا بازیکنم را به فلان باشگاه دادم و دست خودم خالی شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    مگه رحمتی سابقه مربیگری دارد فاتحه شهرخودرو رابخوانید وقتی مربی دانشش یک پنجم بازیکن باشدنمی ماندلیگ مسخره بازی شده دروازبان اخراجی سرمربی تیم بزرگ شهرخودرو شده است مردم هم ازهواداری تیم دست کشیدند چرابااحساسات مردم خراسون بازی میکنید لطفا پخش کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی