اولین واکنش مغانلو بعد از پیوستن به پرسپولیس/ شفاف‌سازی مهاجم سرخ‌ها علیه شایعه شروطش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو بعد از بستن قرارداد با پرسپولیس گفت قرار بود پارسال هم با گل‌محمدی کار کنم اما نشد خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمده‌ام و با تمام توان می‌جنگم تا برای تیم مثمر ثمر باشم.

خبرورزشی - شهریار مغانلو مهاجم جدید پرسپولیس بعد از پیوستن به این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم در این یکماه خیلی اذیت شدم و اکنون به پرسپولیس آمدم. هر بازیکنی آرزویش است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کند و خوشحالم که به یکی از آرزوهایم رسیدم.

وی در مورد نبرد با آلکثیر برای حضور در ترکیب اصلی تیم گفت: قرار بود پارسال هم با گل‌محمدی کار کنم اما نشد خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمده‌ام و با تمام توان می‌جنگم تا برای تیم مثمر ثمر باشم.

مغانلو در مورد شرطی که برای باشگاه پرسپولیس تعیین کرده اظهار داشت: برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و این شرط باشگاه پرتغالی بود و با آنها صحبت کردم که به  پرسپولیس بیایم و برای این باشگاه بزرگ هیچ شرطی نگذاشتم.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    ۳ میلیارد ناقابل برای ۶ ماه؟؟؟
    • پرسپولیس IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      چرا فشارش به شما کیسه کشها اومده
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    یک خبر کیسه سوز.مغانلو آل کثیر ترابی در لیگ نوزدهم با هم ۳۶ گل زدن
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    خوش آمدی شهریارجان،ایشالا بترکونی
  • مریم آبی دل IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    تا وقتی که آقای خادم عزیز و خطیر باشن هرگز پنجره باز نمیشه لنگی ها حالا حی بازیکن بگیرید
  • فردین IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    پاینده باد پرسپولیس. نابود باد بد خواهان
  • دختر سرخ IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خیلی بهتون فشار امده که سه میلیارد دادیم واسه شششششششییییییییشششششش ما بابا شما برید خودتونو جمع کنید
  • کیسه IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    آقایون و خانم های کیسه کش؟توجه توجه!مثلاث آتش پرسپولیس کامل شد.فقط مونده یک ضلعش که اونم 13 فروردین برمی گرده. البته اونا که فصل پیش روی هم 36 گل زدند خیلی دوست دارند خط دفاع و دروازه .... آتش بزنند.امیدوارم هر کدوم 6 گل بزنند حالا هر کدوم از بازی کنان پرسپولیس میتونن گل بزنند چرا که نه مثلاً احمد نورالهی سید جلال حسینی وحید امیری امید عالیشاه و.... . همه میتونن کیسه پرکنن البته امثال ممکنه از س پرشدن گل از اینور و اونور بریزه خب چه اشکالی داره بزار بریزه! امیدوارم احمد آقا نورالهی هم تمدید کنه جاش تو قلب ماست یاور و دلاورماست و همیشه به یاد او می مانیم ایشون یکی از بهترین بازی کنان تاریخ پرسپولیسه.... احمد آقا با پرسپولیس تمدید کن تو یکی از بازی کنان با وفای ما هستی من میدونم که شما تمدید میکنی ولی به عشق پرسپولیس یک قرار داد سه چهار ساله و سفت و سخت ببند. در رابه با قرارداد مغانلو هم بگم که امید وارم تا پایان فصل فصل یه خریدار گردن کلفت برای پرسپولیس بیاد و مالکیت باشگاه را بر اهده بگیره و یک رقم هنگفت و لب دوز به ساتاکلارا بده و مغانلو را بطور قطع به خددمت بگیرن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی