نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گرفتاری ۳۶۰ هزار دلاری استقلال/ ۶۰ هزار دلار، بدهی رضایتنامه نادری 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حال حاضر گرفتاری در حدود ۳۶۰ هزار دلار دارد. البته همان‌طور که اشاره کردیم، این اعداد فقط بدهی‌های ارزی باشگاه محسوب می‌شود و داستان مطالبات ریالی بازیکنان و مربیان داخلی به قوت خود باقی است.

خبرورزشی - همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال، دغدغه‌های مالی باشگاه استقلال نیز افزایش پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد اگر برای این مسائل حداقل به صورت موقت تدبیری اتخاذ نشود، دامنه دردسرهای آن، مشکلات بسیار زیادی در آستانه آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای آبی‌پوشان ایرانی ایجاد خواهد کرد. جدا از بدهی‌های ریالی که استقلال به بازیکنان و مربیان داخلی خود دارد، ارقامی را نیز باید به صورت ارزی در اختیار چهره‌های خارجی یا باشگاه‌های اروپایی قرار بدهد.

برای مثال چیزی حدود ۶۰ هزار دلار هنوز از بابت دریافت رضایتنامه محمد نادری باقی ‌مانده که باید به حساب باشگاه اروپایی سابق این بازیکن واریز شود. جدا از این مسئله، طلب شیخ دیاباته هم به قوت خود باقی است و باشگاه باید در اسرع وقت نسبت به تسویه حساب با این بازیکن اقدام کند، رقمی که طبق شنیده‌های ما، چیزی در حدود ۷۰ هزار دلار است. اگر به این موارد مطالبات نیکولای بودوروف (‌رقمی بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار دلار) را هم اضافه کنیم و پول میلیچ را هم به حساب بیاوریم، همراه با یک مقدار بدهی‌های خرد ارزی، استقلال در حال حاضر گرفتاری در حدود ۳۶۰ هزار دلار دارد. البته همان‌طور که اشاره کردیم، این اعداد فقط بدهی‌های ارزی باشگاه محسوب می‌شود و داستان مطالبات ریالی بازیکنان و مربیان داخلی به قوت خود باقی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    حالا دیدین برای اینکه پنجره کیسه کشای حکومتی باز بشه،با یه حرکت رونالدینویی پنجره پرسپولیس کبیر رو باز کردن،عجب سیاستی ،بنام پرسپولیس کبیر بکام کیسه کشای حکومتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی