هر قدر هم اذیت کنند باز قهرمان خواهیم شد؛ این خط و این نشان/ سازمان لیگ پرسپولیس را تحریم کرده است؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس گفت: با وجود اذیت و آزار پرسپولیس هیچ تیمی حریف ما نیست. پرسپولیس یک تیم قهرمان است که تجربه قهرمانی هم دارد.

خبرورزشی - در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، صنعت ‌نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صدرنشین پرسپولیس رفت که این دیدار با تساوی صفر- صفر به اتمام رسید. پس از پایان این دیدار افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس بسیار عصبانی به نظر می‌رسید. بازی در حالی آغاز شد که پرسپولیس در این دیدار نتوانست از مهدی ترابی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی داخلی استفاده کند. یکی از دلایل عصبانیت سرپرست تیم پرسپولیس همین موضوع بود. البته افشین پیروانی صحبت‌های دیگری هم با ما انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست‌. 

چرا بعد از سوت پایان بازی با صنعت نفت آبادان این‌قدر عصبانی بودید؟

عصبانی نیستم ولی آدم را عصبانی می‌کنند. من می‌گویم در این فوتبال که خیلی از تیم‌ها بدهکار هستند و با من بمیرم و تو بمیری مجوز بازی بازیکنان جدید خود را هم می‌گیرند آقایان فقط زورشان به پرسپولیس می‌رسد!

منظور شما جلوگیری از بازی مهدی ترابی به خاطر شکایت سوشا مکانی و شایان مصلح است؟

من نمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم ولی آقاغلام (‌غلامحسین پیروانی) برادرم سال‌هاست از برق شیراز، فجرسپاسی یا ابومسلم طلبکار است چرا کسی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند. اغلب اعضای کادر فنی ما از تیم‌های سابق خود کلی طلب دارند اما انگار نه انگار! همین سیدجلال حسینی هم پول زیادی از نفت تهران طلبکار است پس چرا به آن توجه نمی‌کنند؟ متأسفانه آقایان می‌خواهند زور خودشان را به پرسپولیس نشان بدهند که مثلاً حساب کار دست تیم‌های کوچک‌تر بیاید. من می‌گویم به جای این کارها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات توجه کنید. 

مگر در آبادان رعایت نشد؟

جا دارد از یگان ویژه این شهر و هیئت فوتبال آبادان تشکر کنم. دوستان خیلی کمک کردند که اتوبوس تیم و اعضای تیم ما در قرنطینه باشند ولی به هرحال استرس وجود داشت. این استرس را می‌شد نزد بچه‌ها دید. 

یعنی مساوی با صنعت نفت آبادان به خاطر استرس کرونا بود؟

من در خصوص مسائل فنی حرف نمی‌زنم و باید یحیی گل‌محمدی صحبت کند. بحث من مسائل حاشیه‌ای است. به هر حال وضعیت استان خوزستان از لحاظ کرونا به گفته مسئولان خود این استان از قرمز به سیاه رسیده بود. درچنین شرایطی خیلی سخت است که با آرامش سفر و بازی کنید. بحث ویروس کرونا در استان خوزستان بسیار جدی است. فقط تعجب می‌کنم آقایانی که فصل گذشته کلی دلواپس کرونا بوده و خواهان تعطیلی لیگ بودند چرا حالا سکوت کرده اند؟ متأسفانه می‌بینیم در اغلب بازی‌ها تیم‌ها با یک دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه می‌شوند در حالی که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باید هر تیم با دو دستگاه اتوبوس به استادیوم بیاید. همین‌طور بحث تست کرونا که... بگذریم!

تست کرونا چی؟ لطفاً نگذریم!

باید طبق پروتکل‌های بهداشتی تیم‌ها هر ۱۰ روز یک بار تست بدهند در حالی که تیم‌هایی هستند که این کار را نمی‌کنند!

مگر می‌شود؟

بله در این فوتبال می‌شود. قانون فقط برای پرسپولیس است و سایر تیم‌ها راحت کار خودشان را می‌کنند. 

پیروانی: آقایان بدانند باز هم قهرمان می‌شویم، این خط و این هم نشان!

به نظر می‌رسید با پرداخت طلب ماریو بودیمیر مشکل تیم شما حل شده باشد و مهدی ترابی بتواند بازی کند؟

بحث ماریو بودیمیر تمام شد اما دوستان می‌خواهند پرسپولیس را اذیت کنند!

چرا؟ به هر حال قانون می‌گوید طلب یک بازیکن یا مربی باید پرداخت شود. 

شما بگویید درآمد باشگاه پرسپولیس یا سهم پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا از تبلیغات محیطی چقدر است؟ چرا سازمان لیگ در این رابطه شفاف‌سازی نمی‌کند؟ نمی‌شد پول طلب سوشا مکانی یا شایان مصلح از محل درآمدهای ما درسازمان لیگ پرداخت شود. فیفا پول ما را به خاطر تحریم‌ها بلوکه کرده است. آیا سازمان لیگ هم پرسپولیس را تحریم کرده است؟! به راستی پول تبلیغات محیطی کجا می‌رود؟ ما خیلی حرف داریم که بزنیم. هر دفعه هم که حرف از پول تبلیغات می‌زنیم می‌گویند باشگاه شما یک چیزی هم بدهکار است!

بدهکار؟!

بله، من امروز می‌گویم پرسپولیس اعتبار فوتبال ایران در قاره آسیاست. ما ۲ بار در این ۴ سال به فینال آسیا رسیدیم و من خودم در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان حضور داشتم. از ۱۰ آیتم مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ما ۹ آیتم را نداشتیم و تنها آیتمی که داشتیم همین بازی با کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که استادیوم آزادی با هواداران پرشور پُر شد. پرسپولیس باخت و خون از دماغ کسی نیامد. آن همه تماشاگر ایستاده تیم بازنده را تشویق کردند تا فرهنگ بالای خود را نشان بدهند. پرسپولیس چنین تیمی است که قاره آسیا به آن احترام می‌گذارد. آیا همه تیم‌های لیگ برتری ما با طلبکاران خود تسویه کرده‌اند؟

باید بدهی‌ها پرداخت شود. به هر حال این هم جالب نیست که باشگاه‌ها به قرارداد خود پایبند نباشند؟

مشکلی وجود ندارد اما مهلت هم باید داده شود. همه تیم‌ها نیز باید به یک چشم دیده شوند. من می‌دانم پشت پرده این داستان‌ها چیست؟

پشت پرده چیست؟ شما بگویید؟

من به شما می‌گویم با وجود اذیت و آزار پرسپولیس هیچ تیمی حریف ما نیست. پرسپولیس یک تیم قهرمان است که تجربه قهرمانی هم دارد. آقایان نمی‌توانند با این کارها جلوی قهرمانی ما را بگیرند کما اینکه فصل گذشته هم خیلی تیم‌ها برای زمین زدن پرسپولیس متحد شدند اما ره به جایی نبردند. دیدید هم قهرمان لیگ برتر شدیم و هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. شک نکنید باز هم قهرمان خواهیم شد. 

استقلال مقابل فولاد برنده شد و سپاهان هم آلومینیوم را شش‌تایی کرد. تیم اصفهانی حالا هم‌امتیاز شماست. باز هم می‌گویید پرسپولیس شانس اول قهرمانی است؟

من با سایر تیم‌ها کاری ندارم بلکه توان و قدرت تیم خودمان را می‌بینم. این پرسپولیس با کادر فنی فعلی و بازیکنان فداکار و جنگجویی که دارد باز هم شانس اصلی و اول قهرمانی است. هر قدر هم که می‌خواهند ما را اذیت کنند باز قهرمان خواهیم شد. این خط و این هم نشان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خب معلومه تا بابامسعود هست خیالتون راحته
    • کیسه پوکیده IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      قبول کن کیسه خیلی میبازه ، فقط یه سوال این فصل میتونین سهمیه بگیرین؟
    • ناشناس US ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      برادر همین که پیروانی سرپرست شونه شکوری معاون باشگاهشونه خود حدیث مفصل بخوان از حقه بازی داداش شما سالهاست دستتون برای مردم رو شده چرا تمام تیم های لیگ شاکی ان ازتون
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فرش خونمون گم شده... کار خودته؟
    • سهیل IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      بله فرش اتاق خواب شما احتمالا در همون شبی که عملیات هم روت انجام شد انگار توسط افشین خان بله بله..
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      سهیل جون فک کنم تو اتاق بغلیت هم داره یه عملیات خاص انجام میشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • سهیل IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      من ادعایی نداشتم شما زیاد فرش فرش میکنی :|| در کل خدا رو خوش نمیاد حاضریم پولت رو بدیم خخخ
    • بی طرف IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      آقا حواستون به حرفاتون باشه چه هفت تیر کش چه سهیل... بسه دیگه
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      ممنون پول نمیخاد ما به بی پولی عادت داریم. شما که از این نظر ثروتمندی خخخخخخ
    • سهیل IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      نه خیالت راحت پولت فی الفور پرداخت میشه هفت تیر :|
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      ما پول ندیده نیستیم شما که شغلتون همینه خخخخخخخخخخخ
  • خبرنگار IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    هوچیگری، دروغ و ..... حیف که وقت ندارم ، می خواستم یک جوابی به این آقا بدهم اما وقت ندارم. چند تخته فرش دارم باید ببرم بازار بفروشم
    • سهیل IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      فرش هم بود تشک اتاق های خواب خونتون هم بود و برخی لباس های راحتی و زیر که یادگاری برداشت افشین نیکلاس کیج :||
  • شمسعلی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    پس معلومه بابابااااااااااااااااااااااا مسعود خوب اطمینان خاطری داده بهشون تا در سال اخر وزارتش اخرین قهرمانی اسنپی رو با پسرانش جشن بگیره وبره
  • جوجه تیغی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    باز با یه مساوی آقایان به گریه افتادن و میگن نمیخوان ما قهرمان بشیم! این فیلم ها و فرارهای رو به جلو کلک همیشگی لنگیاس اما ایندفعه رو کور خوندن
  • شمسعلی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    تو فرش های کیروش رو برگردون من قول میدم نفت تهران و برق شیراز رو که منحل شدن رو بخاطر ندادن پول مش غلام و سید جلال هزار پنجره نقل و لنقالاتی محروم کنند.راستی صنعت نفت پیروزی چطور داره تو دوماه دو میلیون یورو به بودیمیرو برانکویه دلال بده ولی تاج کبیر اسیا نمیتونه صدوچهل هزار یورو بدهی بودورف رو بده تا پنجره اش باز شه مگه وزارت متصدی دو تا تیم نیست؟؟؟؟؟ حکومتی ماییم لابد.زنده باد تیم پادشاهی ایران تنها تیم پادشاهی اسیا
  • لنگ حکومتی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    افشین امروز هم مثل سالهای قبل هر چی شارلاتان بازی بلدی رو باید انجام بدی جهت قهرمانی لنگ
  • علیمحمد US ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    مگه شکوری بابامسعود سخنگو نیست تو چرا حرف میزنی مگه وقتی هم برات میمونه تجارت ارز و فرش که خیلی سنگین و وقت گیره
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    آقا محمد علی از قضیه بخشش محرومیتت وفرشهای کیروشهم صحبت بفرما
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    آقای محمد علی پیروانی معروف به افشین خوش دست سلام علیکم ! سنگ پای قزوین خود را بازنشسته کرده و از فرط ناراحتی (گرفتن لقبش و دادن آن به لنگی ها آنهم توسط مافیای حکومتی) خود را با سیلیکن کاربید صاف کرده تا پوکی و تخلخلش از بین برود و شما لنگی ها را مقصر میداند!۴۲ ساله با دروغ و دونگ کار خود را پیش می برید و از رو نمیروید!لااقل کمی تعقل کنید و بعد سنجیده تر و قابل باورتر دروغ بگویید.۴۲ ساله فوتبال ایران شده زد و بندها و غوغاسالاری و فریب افکار عمومی و دور زدن قوانین فوتبال توسط شما لنگی ها.حتی کشورهای آسیایی نظیر ژاپن و کره و چین و کشورهای حوزه خلیج همیشه پارس هم در حکومتی و مافیایی بودن "لنگ حکومتی حقیر" هیچ شکی ندارند چه برسه به داخلی ها.دوست عزیز که در اصفهان گل زدی و فرق دست و پای خود را نمیدانستی شما دیگر سکوت کن.در همین اصفهان دوپینگ تیمی کردید و آلزایمر گرفتید ولی بحث خنده دار و مضحک آبهای آلوده را پیش کشیدید تا اصل موضوع گم شود.همه ارکان فوتبالی و غیر فوتبالی حکومتی همیشه تلاش کرده اند که لنگ حقیر را بالا بکشند پس اینقدر دروغگو و هوچیگر نباش
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    آقای محمد علی پیروانی معروف به افشین خوش دست سلام علیکم ! سنگ پای قزوین خود را بازنشسته کرده و از فرط ناراحتی (گرفتن لقبش و دادن آن به لنگی ها آنهم توسط مافیای حکومتی) خود را با سیلیکن کاربید صاف کرده تا پوکی و تخلخلش از بین برود و شما لنگی ها را مقصر میداند!۴۲ ساله با دروغ و دونگ کار خود را پیش می برید و از رو نمیروید!لااقل کمی تعقل کنید و بعد سنجیده تر و قابل باورتر دروغ بگویید.۴۲ ساله فوتبال ایران شده زد و بندها و غوغاسالاری و فریب افکار عمومی و دور زدن قوانین فوتبال توسط شما لنگی ها.حتی کشورهای آسیایی نظیر ژاپن و کره و چین و کشورهای حوزه خلیج همیشه پارس هم در حکومتی و مافیایی بودن "لنگ حکومتی حقیر" هیچ شکی ندارند چه برسه به داخلی ها.دوست عزیز که در اصفهان گل زدی و فرق دست و پای خود را نمیدانستی شما دیگر سکوت کن.در همین اصفهان دوپینگ تیمی کردید و آلزایمر گرفتید ولی بحث خنده دار و مضحک آبهای آلوده را پیش کشیدید تا اصل موضوع گم شود.همه ارکان فوتبالی و غیر فوتبالی حکومتی همیشه تلاش کرده اند که لنگ حقیر را بالا بکشند پس اینقدر دروغگو و هوچیگر نباش
    • مافیای خزنده ی کیسه IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      بابت روشنگریها و اطلاعات ذی قیمتت ازت تشکر میکنم! هم باعث تنویر افکار عمووووووومی شد و هزار البته باعث انبساط خاطر! بهرحال جنابعالو که انقدر اطلاعات داری در مورد جک تری دی و دوپینگ دسته جمعی تیم کیسه کش و شیشتاییت چی برای ارائه داری؟! خوشحال میشیم استاد!
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    خوب یادمه یه سال لنگ حکومتی حقیر در آسیا بازی داشت و طبق معمول آبروریزی بین المللی به بار آورد آنموقع ها اینترنت نبود و مردمیکه روزنامه های ورزشی میخواندند مطلع شدند آنهم روزنامه های بیطرف که الان کیمیا شده اند و صدا و سیمای لنگی هم طبق معمول ماله کش لنگی های حکومتی حقیر بود و خبر و واقعیت را سانسور میکرد... خوب اصل داستان : آقا افشین و نعیم سعداوی و محمدخانی آزمایش دوپینگشان مثبت شد بعلاوه خاکپور که بازیکن کمکی لنگ حکومتی بود و از بازیها اخراج شدند البته لنگ هم باخت و حذف شد طبق معمول و دست از پا دراز تر بازگشت ...بعدها هیچکس از آن حرفی نزد و دوباره بحث گوشت های آلوده را پیش کشیدند و قضیه را جمع کردند ...همانند دوپینگ تیمی در اصفهان و بحث آبهای آلوده ... اگر کسی یادشه دمش گرم و تنش سلامت چون این اتفاقاتی تاریخی و واقعی است و فقط حضور ذهن و عشق فوتبال پاک نیاز دارد ... فقط این وسط وجهه خاکپور بیچاره خراب شد و بعدا موهایش را بواسطه همین خبط و خطا از دست داد مثل سعداوی و محمد خانی ولی موهای افشین خان ماشاء الله پر پشت تر شده است حتما با ایشان ساخته است
  • عباد US ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    افشین بی خیال شو اینروزها آمار سکته ومرگ میر اونهائی که به پرسپولیس حسادت میکنن بیشتر از کروناست همانطور که میبینی اکثرشون مالخولیا گرفتن هذیان میگن خدا شفاشون بده .کل عوامل باشگاه گیج شدن شنیدم ازحالا برای اینکه غافلگیر نشن دارن با جانشین فرهاد مذاکره میکنن چون میدونن این بمن نیست دوروز دیگه قهر میکنه البته سرمربی واقعی فعلی وآینده کمالونده وگرنه کمالوند گنده تر از مجیدی روهم قبول نداره بیاد دستیار این بچه بشه!!؟
  • با افتخار استقلالی ام FR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    یکی این بنده خدارو از برق بکشه....!! جوری میگه کسی حریف ما نیست که انگار نه انگار چهل ساله هن از توبره می خورن هم از آخور..خجالت خوب چیزیه..با این همه امکاناتی که در این جهل سال به آل لنگ دادن باید ۱۰ تا ستاره گرفته بودید..!!
  • احمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    تنها راه مقابله با کارشکنی ها و سنگ اندازیهای دشمنان پرسپولیس اتحاد تمام پرسپولیسی ها از مدیریت و کادر فنی تا پیشکسوتان و هوادارن است ‌ همه باهم تا بدست آوردن گلات❤️ ‌
  • عشقپولیس IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    ولی کیسه کشا ی ضرب المثل دیگه دارن که میگه این خط و این ایمیل :))) # پرسپولیس زیباترین عشق جهان # اصالت خریدنی نیست
  • احمد US ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    اینم میخواد بگه با حضور منه که پرسپولیس پرسپولیسه هی حاشیه میره ... هی موس موس میکنه ... باشه فهمیدیم شما چه سرپرست شیش دانگی هستی... بدون شما تیم تیم نیست
  • پاپا مسعود IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    مرد ناحسابی بدون رضایت طلبکارا پنجره تون باز شده میگی مارو اذیت میکنن خجالت کشیدی تاحالا تو زندگیت به هیچ تیمی تاحالا اینطوری لطف نکردن بازم زبونت سه متر درازه
  • حمید IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    تاکتیک جدید لنگستون به زور داور و فدراسیون و تبانی و ... یک گل بزن بعد اتوبوسی دفاع کن . تمام بازیاتون یک صفره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی