نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
۳ |
۰
هر زمانی دستور بدهند سرپرست استقلال می‌شوم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر فریادشیران مدیرآکادمی باشگاه استقلال می‌گوید از خبر احتمال سرپرستی‌اش در تیم بزرگسالان این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرد.

خبرورزشی - ناصر فریادشیران مدیرآکادمی باشگاه استقلال درباره گمانه‌زنی رسانه‌ها در خصوص اینکه او یکی از گزینه‌های سرپرستی تیم استقلال است، گفت: من اطلاعی ندارم. من هم در شبکه‌های مجازی این خبر را دیدم. برای من باعث افتخار است که به عنوان سرپرست به استقلال خدمت کنم.

هر زمانی که آقای مددی و هیئت مدیره امر کنند، من می‌توانم در این زمینه نیز به استقلال خدمت کنم. من سرباز استقلال هستم و علاقه داریم این تیم در همه رده‌ها موفق باشد. من الان مسئولیت آکادمی باشگاه استقلال را دارم. ما در اینجا با حمایت‌های آقای مددی و همکاران کارهای خوبی انجام دادیم. ما می‌خواهیم یک آکادمی درست کنیم که نمونه شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بهتر نیست هادی طباطبایی سرپرست باشه؟
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    گزینه مناسبی نیست
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فعلا تمام هم و غم حکومت بر این مسئله است که چگونه پنجره نقل و انتقالاتی تیم " خاص" یا " سوگولی" را باز کند و جوری قانون را دور بزند که دور زدن تحریمها جلویش سر خم کند و بوق بزند فیفا هم دقیقا چون پول فدراسیون را بلوکه کرده و از این طریق سود میکند زیاد سختگیری نمیکند و مثل همیشه اطلاعات غلط را می پذیرد مگر قضیه جعل سند طارمی نبود مگر فصل قبل و استفاده غیر مجاز بازیکن با پنجره بسته توسط لنگ حقیر نبود ؟ فیفا فقط از ما پرسید صحت دارد ؟ ما هم در جواب گفتیم اینها جزء قوانین داخلی فدراسیون ایران است و ما با سربرگ فدراسیون به شما می گوییم که نه هیچ تخلفی رخ نداده !!! زیرا اراده بر قهرمانی رانتی جعلی آلوده و حکومتی لنگی های حقیر است و در این راه فراقانونی عمل کردن هم دقیقا نص قانون است زیرا خود قانون گذار اراده بر کاری (حال پلید و جعلی و بی قانونی) دارد و در این راه هر کاری میکند اینکه دیگه چیزی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی