نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اکبرپور: کمالوند؟ باید به انتخاب مجیدی احترام گذاشت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال گفت: شرایط سختی پیش روی تیم‌هاست به ویژه آنکه استقلال تغییراتی در کادر فنی داشته و همچنین پنجره نقل و انتقالاتیاش نیز تا اینجای کار بسته است.

خبرورزشی - علیرضا اکبرپور، هافبک- مهاجم اسبق استقلال این روزها سرمربیگری تیم نوجوانان باشگاه را عهده‌دار است و تیم او در جایگاه دوم جدول مسابقات نوجوانان قرار دارد. اکبرپور بازی آبی‌پوشان با فولاد را شروع خوب استقلال با فرهاد مجیدی می‌داند و امیدوار است در جام حذفی با تمرکز لازم بتوانند پله‌پله خود را به فینال و قهرمانی برسانند.

بازی استقلال و فولاد را چطور دیدید؟
باتوجه به اینکه همراه تیم نوجوانان استقلال مشغول مسابقه بودیم، نتوانستم نیمه اول بازی را ببینم اما باید گفت استقلال شروع خوبی با فرهاد داشته و از نظر نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشت. امیدوارم این برد آغازی باشد برای تداوم بخشیدن به کسب سه امتیاز بازی‌های آینده تا استقلال بتواند به جایگاه موردنظر هواداران برسد.

فراز کمالوند به عنوان مدیرفنی انتخاب شده اما آنچه از او دیده‌ایم بیشتر شبیه به دستیار اول و طراح تمرینات است.
(می‌خندد) چه بگویم؟

هر آنچه صلاح است.
چیزی که باید بگویم شاید خوشایند استقلال نباشد اما به احترام استقلال همگی باید کمک کرده و حاشیه‌ها را جمع کنیم. باید به انتخاب مجیدی احترام گذاشت و به خاطر استقلال کاری کنیم تا تیم نتیجه بگیرد. اما نباید از یاد برد نیمکت استقلال روزی جایگاه مردان خوشنامی چون پورحیدری و حجازی فقید بوده است.

استقلال در اولین بازی جام حذفی با پیکان روبه‌رو می‌شود.
شرایط کار در جام حذفی متفاوت از آن چیزی است که در لیگ انجام می‌شود. در جام حذفی با یک باخت از دور بازی‌ها خارج می‌شوید و با یک برد صعود به مرحله بعدی بازی‌ها را تجربه می‌کنید. در جام حذفی بعضی از مربیان محتاط عمل می‌کنند و به دنبال استفاده از موقعیت‌ها هستند تا با این روش پله‌پله خود را به فینال برسانند و قهرمان شوند. با توجه به مسیر کوتاه تا رسیدن به جام بهتر است استقلال با تمرکز بیشتری بازی‌های حذفی را دنبال کند تا ان‌شاءا... در پایان قهرمان جام حذفی شود.

به مسابقات لیگ قهرمانان نزدیک می‌شویم و استقلال باید ظرف ۱۵ روز ۶ بازی با حریفان انجام دهد.
شرایط سختی پیش روی تیم‌هاست به ویژه آنکه استقلال تغییراتی در کادر فنی داشته و همچنین پنجره نقل و انتقالاتیاش نیز تا اینجای کار بسته است. در هر صورت باید با این اوضاع کنار آمد و تیم را برای حضور هرچه موفق‌تر در لیگ قهرمانان آماده کرد.

به عنوان سؤال آخر درخصوص شرایط تیم‌های پایه باشگاه بگویید.
تیم‌های پایه پر از مشکلات است و بهای لازم به آینده‌سازان فوتبال استقلال داده نمی‌شود. از مدیران باشگاه تقاضا دارم نگاهی مهربانانه‌تر به رده‌های پایه داشته باشند و نگذارند حق آنان پایمال شود. امیدوارم روزی بازیکنان تیم‌های پایه نیز مثل بزرگسالان دیده شوند و شرایطی فراهم شود که هزینه کردن مناسب از الزامات باشگاه برای رده‌های پایه باشد نه آنکه توقع کمک گرفتن از خانواده بازیکنان تیم‌های پایه را داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلا لم ارزوست IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    پیشکسوت واقعی استقلال فقط وفقط ازاین تیم حمایت میکند.استقلال بهترین کادرو الان داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی