دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۳ |
۵
بدهی پرسپولیس به سوشا و مصلح چقدر است؟
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایان مصلح و سوشا مکانی می‌گویند پنجره‌های پرسپولیس در حالی باز شده که این باشگاه هنوز پولی به ما نداده است.

خبرورزشی - پرسپولیسی‌ها با کمیته تعیین وضعیت توافق کردند و قرار شد که بدهی شاکیان به نوبت پرداخت شود اما در این میان ۵ شاکی اصلی پرسپولیس می‌گویند هنوز پولی به ما پرداخت نشده است از جمله آنها می‌توان به سوشا مکانی و شایان مصلح اشاره کرد که روی هم حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارند. شاید باشگاه پرسپولیس قبلاً می توانست از این دو بازیکن تخفیف بگیرد و به نوعی رضایت آنها را جلب کند اما در شرایط فعلی این دو نفر اصلاً تخفیف نمی دهند و همه پول خود را می‌خواهند.

حالا باید دید اختلاف طرفین طی هفته جاری برطرف می‌شود یا باز هم قرار است ادامه پیدا کند؟ ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفته بود پول طلبکاران را به ترتیب از سال‌های گذشته پرداخت می‌کنیم به این شکل که اولویت با کسانی است که از سالهای خیلی قبل‌تر از باشگاه طلب دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    مکانی فعلا بره با نایلون فروش با هم بشینن ببینند چیکار دیگه میتونن بکنند که پرسپولیس بره تو حاشیه ما اگه این اسکول اون سال گلر تیممون نبود قهرمان شده بودیم حالا باب اسفنجی دم دراورده
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    پنجره پرسپولیس غیر قانونی باز شده در صورت بازی کردن بازیکنان جدیدشون، سوشا مکانی گفته به ای اف سی و فیفا شکایت میکند و اگر این اتفاق بیفتد احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال ، محرومیت سنگین پرسپولیس و همچنین سایر تیمهایی که هنوز به طور کامل با طلبکاراشون تسویه نکردند اما با سند سازی مجوز حرفه ای از ای اف سی گرفتند افزایش پیدا می کند..
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بعدشم اینکه وکیل شایان مصلح حرف جالبی زد گفته فدراسیون با باز کردن پنجره پرسپولیس به این تیم لطمه زده و تو آسیا مشکل ساز میشه خخخخ#تشت رسوایی..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی