نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آیا فرهاد مجیدی در استقلال باج می‌دهد؟/ واکنش بهزاد غلامپور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهزاد غلامپور گفت: مطمئن باشید که فرهاد مجیدی از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهد شد.

خبرورزشی- بهزاد غلامپور با حضور فرهاد مجیدی در استقلال دوباره به این تیم بازگشت. حالا مربی دروازه بان های استقلال که رابطه خوبی با مجیدی دارد از او تعریف و تمجید می‌کند:

*فرهاد مجیدی خودش بازیکن بزرگی برای استقلال بوده و یک اسطوره برای این باشگاه به شمار می‌رود.او روی یک‎سری اصول پایبند است و آنها را رعایت می‌کند و به قول معروف به هر کسی باج نمی‌دهد. به نظر من وقتی او اصول را رعایت می‌کند این موضوع باعث می‌شود همه به او احترام بگذارند. درواقع این دوست داشتن که شما می‌گویید، دوطرفه است یعنی هم فرهاد، بازیکنان را دوست دارد و هم بازیکنان او را خیلی دوست دارند ضمن اینکه فرهاد مجیدی هیچ‎گاه از چارچوب خودش خارج نمی‎شود.

*در مدت زمان حضور او در سری پیش، یک‎سری مشکلات برایش ایجاد کردند اما در هر حال انسان روزبه‎روز باتجربه‎تر می‌شود و این درحالی است که یک فصل از آن زمان سپری شده و فرهاد هم باتجربه‌تر این‎ بار به استقلال بازگشته و مطمئنا مشکلات را پشت‎سر گذاشته و فراموش کرده و با ذهنیت جدید به استقلال بازگشته است. او از آدم‎های بزرگ‎تر و باتجربه‎تر مشاوره می‌گیرد که این موضوع بسیار خوبی است. مطمئن باشید که او از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهد شد.

*بین دستیاران مجیدی همه قبلا در تیم بودند و فقط آقای کمالوند اضافه شده است اما مطمئن باشید انسجام خوبی بین ماست و برای موفقیت دست به دست هم می‎ دهیم. الان هم آقای کمالوند به ما اضافه شده و همه در یک خط جلو می‌رویم تا دوباره دل هواداران را شاد کنیم.

*در مورد شادی های گل هم باید بگویم در فاز جدید سعی می‌کنیم تیم ببرد، حالا اگر ما هم نپریدیم، مهم نیست. بیشتر دوست داریم تیم برنده شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    باج دادن فرهاد؟ سه باره مربی شدن فرهاد خودش باج دادن به مافیای فوتباله
  • رامین IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    باید دید اینبار به وریا و حسینی باج میده یانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی