نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازیار: سطح داوری‌های کشتی‌آلیش مردان خیلی پایین بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ششمین دوره مسابقات قهرمانی‌کشور کشتی‌آلیش مردان با میزبانی و قهرمانی تهران برگزار و به‌پایان رسید.

خبرورزشی - علی بازیار رییس کمیته کشتی‌های سنتی و ساحلی فدراسیون‌کشتی پیرامون برگزاری و مسائل مختلف این پیکارها گفت: 

* با حمایت فدراسیون‌کشتی و همکاری هیأت‌کشتی استان‌تهران، مجوزهای لازم برای برگزاری رقابت‌ها را گرفتیم و خوشبختانه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توانستیم به شکل مطلوبی در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران برگزار کنیم.

* از تمام هیاتهای کشتی که با حمایت از کشتی‌آلیش، ورزشکار به مسابقات اعزام کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم روند حمایت از این رشته در هیاتهای کشتی استانها هچنان ادامه یابد.

* دنبال برپایی اردوهای آماده‌سازی تیم‌ملی کشتی‌آلیش مردان هستیم و امیدوارم با مهیا شدن شرایط و کسب مجوزهای لازم، این اردوها را در فروردین ماه سال آینده شروع کنیم.

* درنظر داریم تغییرات اساسی را برای داوران آلیش داشته باشیم. داوری‌های کشتی‌آلیش به هیچ وجه خوب نبود و اصلاً از این داوری‌ها راضی نیستیم. سطح داوری مسابقات قهرمانی‌کشور با توجه به ظرفیتی که این رشته در ایران دارد، بسیار پایین بود. با دعوت از جوانان علاقمند و مستعد، آموزش داوران جدید در کشتی‌آلیش را دردستورکار قرار می‌دهیم.

* درصورت برگزاری مسابقات کشتی‌آلیش قهرمانی‌آسیا و قهرمانی‌جهان، با هماهنگی فدراسیون‌کشتی، برای اعزام نفرات و تیم ملی ایران اقدام خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی