دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
۱ |
۵
پرسپولیس با یک بازیکن به توافق رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود با مسئولان سابق این باشگاه توافق کرد.

خبرورزشی -  فرشاد احمدزاده، بازیکن سابق پرسپولیس ظهر امروز با حضور در دفتر این باشگاه، با جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم‌ شکوری معاون اجرایی پرسپولیس جلسه‌ای را پشت سر گذاشت.

دلیل حضور احمدزاده در دفتر باشگاه، مذاکره برای دریافت مطالباتش بود. در پایان جلسه، شماره ۱۰ سابق پرسپولیسی‌ها با مدیران باشگاه به توافق رسید تا برای دریافت مطالباتش فرصت بیشتری در اختیار سمیعی قرار دهد.

توافق و تفاهم با احمدزاده در مسیر حل پرونده‌های مالی، یکی دیگر از گام‌های مدیریت پرسپولیس بود که محقق شد.

همچنین طبق اعلام باشگاه پرسپولیس این روند همچنان ادامه دارد تا با سایر طلبکاران باشگاه از دوران مدیریتی پیشین نیز تسویه حساب یا توافق صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد: از تمام طلبکارانی که با درک شرایط مالی این روزها، به مدیریت فرصت می‌دهند تا با در اختیار داشتن زمان بیشتر، به حل مشکلات بپردازند، قدردانی و تمجید می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بعنوان هوادار ممنون از شعور و درک فرشاد .انشالله هم طلبت را بگیری هم موفق باشی ایکاش نمی‌رفتی و با استقامت ایستادگی میکردی و ماندگار می‌شدی .گاها اروپا رفتن مصادف با ترقی نمیشه اروپا جاییست که کمتر به بازیکنان ایرانی و خوب بها می‌دهند شاید هم درست بگویند چون ما زیرساختهای خوبی نداریم که بازیکنان مون سریع با فضای اونجا عادت کنن مدتی باید حالات روحی و روانی را کنترل کرد بعد موضوعات تمرین و بازی و فضای لیگ‌های اروپایی را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی