پیام مدیرعامل پرسپولیس به هواداران/ رمز موفقیت‌ را فراموش نکنید؛ مبارزه ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بدون حمایت هواداران، شاید هرگز پرونده شکایت‌های خارجی و داخلی حل نمی‌شد و پشت پنجره‌های بسته، تلاش سایر باشگاه‌ها در بازار نقل و انتقالات را به نظاره می‌نشستیم.

خبرورزشی - مدیریت باشگاه با انتشار پیامی از حمایت همه‌جانبه هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

جعفر سمیعی در پیام خود نوشت: درود بر وجود گرانبهای شما طرفداران که در تمام روزهای حضورم در جمع سرخپوشان، حتی یک روز از حمایت پرسپولیس دست نکشیدید. به وجودتان افتخار می‌کنیم. انرژی شما بود که پرسپولیس را به فینال رساند و در لیگ برتر صدرنشین کرد.

این انرژی، مثل رودی خروشان می‌تواند هر سدی بر سر راه تیم و باشگاه را بشکند. همدلی و اتحادی که با وجود شما پیرامون پرسپولیس شکل گرفته، مثال زدنی است و می‌تواند نقشه ‌راه و الگویی کامل در هواداری یک باشگاه برای فوتبال این مملکت باشد. درود بر شما که عشق و هیجان را به کالبد پرسپولیس می‌دمید. ما در این مدت تلاش کردیم آرامش را به پرسپولیس بیاوریم و این آرامش را حفظ کنیم تا ذره‌ای از حمایت شما هدر نرود.

انرژی مطلقی که در این میان ایجاد شد، سرخ‌ترین تیم آسیا را به تلاش برای موفقیت‌های بیشتر کشاند. اگر این حمایت‌ها نبود، شاید هرگز پرونده شکایت‌های خارجی و داخلی حل نمی‌شد و امروز پشت پنجره‌های بسته، تلاش سایر باشگاه‌ها در بازار نقل و انتقالات را به نظاره می‌نشستیم. شما قوه محرکی بودید تا تیم در زمین بجنگد و ما برای حل مشکلات در دفتر باشگاه. البته این مبارزه همچنان ادامه دارد؛ پس در کنار هم برای افتخارات بیشتر می‌کوشیم. رمز موفقیت‌مان را فراموش نکنید؛ حتی یک لحظه حمایت از پرسپولیس قطع نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    فرمانده این اتحاد هم بابامسعود هست
  • سلطان فرش کاشان IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بزار رسول پناه بیاد تلویزیون تا یه حالی از باشگاه تون بگیره
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    یه مدیر عامل عالی،جوان،بی حاشیه،اهل کار نه کسب شهرت ❤
  • محمدطاها IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    مبارکشون باشه..ولی فقط مدیریت باشگاه بگه چجوری بدون جلب رضایت طلبکاران پنجره شون باز شد..چجوریه که سوشا مکانی استوری گذاشته و گفته دیگه وقت عمله‌# نه_به_ فساد_ مسئولین ..یا وکیل سوشا گفته مجازات سنگینی در انتظار پرسپولیس است..یا وکیل شایان مصلح گفته این کارشون رو به ای اف سی و فیفا گزارش می دهیم.. واقعا فوتبال این مملکت رو باید گل گرفت..
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    جونم پرسپولیس.،پرسپولیس انشالله که جام واقعی آسیا رو هم بگیره
  • وحید IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    بهترین مدیرعاملی که تاحالا به پرسپولیس آمده همینه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    حاج جعفر عشقی فوق العاده‌ هست ❤❤❤❤❤❤ . دمت گرم سمیعی. از همان روزی که جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس بود حامی اش بودم و به هواداران پرسپولیس گفتم باید حامی اش باشیم. الان ما هواداران پرسپولیس داریم نتیجه حمایت از یحیی و جعفر سمیعی عشقی را می بینیم
  • ناشناس IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    درود بر شرفت
  • امیر علی نکته سنج IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    سلام سال نومبارک جعفرجون خیلی ازت ممنونم توباعملت ثابت کردی که انسان شریف وفرزانه ای هستی من دست تورامیبوسم خیلیییییییی تشکرمیکنم افتخارمنی جفری جون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی