نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شماره ۸ دوساله می‌خواهد، باشگاه پرسپولیس ۳ ساله
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد احمد نوراللهی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و با توجه به عملکرد درخشان این بازیکن و احتمال پیشنهاد خارجی، باشگاه پرسپولیس درصدد است در روزهای آینده قرارداد هافبک شماره هشت را تمدید کند.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی، روزهای شلوغی را سپری می‌کند. پس از اینکه شهریار مغانلو قراردادش را با پرسپولیسی‌ها امضا کرد، حالا عملیات تمدید قرارداد از سوی مسئولان پرسپولیس آغاز شده و در اولین گام، احمد نوراللهی با آنها پای میز مذاکره نشسته است. نوراللهی که از لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور دارد و کاپیتان سوم سرخپوشان محسوب می‌شود، به باشگاه پرسپولیس رفت و در جلسه با مدیران این باشگاه برای بررسی شرایط امضای قراردادی جدید شرکت کرد. 

قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و با توجه به عملکرد درخشان این بازیکن و احتمال پیشنهاد خارجی، باشگاه پرسپولیس درصدد است در روزهای آینده قرارداد هافبک شماره هشت را تمدید کند. پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قراردادی سه ساله است اما در صورت توافق، ممکن است به دو سال کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    ماشا الله احمدنوراللهی ان شا الله که تمدید کنه دوساله هم خوبه
  • هوادار فوتبال IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    چند سالش خیلی مهم نیست مبلغش مهم هست وقتی با ترابی یک و نیم ساله و هشت میلیارد می بندی احمد نور زیر پانزده میلیارد نمی بنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی