میلیچ آدم خوبی است و دلش می‌خواهد برگردد 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست جدید استقلال به خبرورزشی گفت: می‌خواهیم هم در لیگ برتر قهرمان شویم و هم در جام حذفی. البته می‌دانم که کار بسیار دشواری است ولی برای رسیدن به هدف مورد نظر خود همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

خبرورزشی - نصرالله عبداللهی دوباره به عنوان سرپرست استقلال برگزیده شد و حالا باید در کنار فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌پوشان قرار بگیرد. چهره قدیمی و محترم فوتبال ایران که پیش‌ از این هم سابقه سرپرستی استقلال را داشت، دقایقی پس از دریافت حکم خود با خبر ورزشی به گفت‌وگو نشست. 

مشکلات مالی 
مشکلات مالی در استقلال همیشه بوده است. هر بار که من به عنوان سرپرست انتخاب شدم، باشگاه مشکل مالی داشته و حالا هم این گرفتاری‌ها را داریم ولی هیئت‌مدیره به طور جدی در حال تلاش است. امیدوارم دغدغه‌های مادی استقلال مرتفع شود. در مورد وضعیت فنی تیم هم شکر خدا شرایط خوبی داریم و امیدوارم رفته رفته با تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی بهتر شود. در باشگاه همه دست‌ به دست هم داده‌اند تا مشکلات هر روز کمتر و کمتر شود. 

زمین تمرین 
به دنبال یک زمین تمرین مناسب برای استقلال هستیم چون جام‌ حذفی آغاز شده، لیگ برتر در حال دنبال شدن است و از ماه آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز استارت می‌خورد. در چنین شرایطی باید حتماً زمین تمرین خوبی در اختیار مربیان و بازیکنان باشد تا تاکتیک‌های مورد نظر قبل از هر مسابقه به خوبی مرور شود. در حال حاضر هم دنبال زمین تمرینی گردند؛ از مدیرعامل گرفته تا کادر فنی. قرار شده اگر زمین مناسبی پیدا شد، بلافاصله اجاره شود و تمرینات به آنجا برود. البته فعلاً چند روزی در مجموعه نفت تهرانسر تمرین کنیم و زمین چمن مصنوعی انقلاب نیز زیر کشت رفته است. در حال حاضر استقلال دو مشکل دارد؛ اول زمین تمرین و دوم پول. 

قهرمانی 
هر کس مربی استقلال شود نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد تا این تیم قهرمان شود. قطعاً در حال حاضر هم تمام هدف فرهاد مجیدی و همکارانش موفق شدن استقلال است. ما می‌خواهیم هم در لیگ برتر قهرمان شویم و هم در جام حذفی. البته می‌دانم که کار بسیار دشواری است ولی برای رسیدن به هدف مورد نظر خود همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

داستان میلیچ
هرویه میلیچ بازیکن حرفه‌ای است و طلبش را می‌خواهد. البته انصافاً این بنده خدا آدم خوبی است و خودش هم دوست دارد دوباره به استقلال بازگردد. مدیران باشگاه در حال تلاش هستند تا مسئله را حل کنند و زمینه برای بازگشت این بازیکن اروپایی را فراهم نمایند. به هر حال با توجه به فشردگی مسابقات، به همه بازیکنان متعهد و باکیفیت خودمان احتیاج داریم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    طبق قانون ملچ فسخ کرده و طبق قانون منع به کار گیری بازیکن خارجی جدید در فوتبال ایران نمیتونه با کیسه دوباره قرارداد ببنده در غیر این صورت صفحه afc باز برای رسیدگی به شکایات خخخخ و چون قانونی که درست یا غلط تصویب شده در هیت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران afcرسیدگی میکنه و باشگاه کیسه محکوم میشه حالا بیاد قرارداد ببنده ما منتظریم کیسه را محروم کنیم از اسیا تا ابروی فوتبال ایران کمتر بره
  • لنگ=دروغ و توهم US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    قوانین فوتبالی در ایران به ۲ گونه تنظیم و وضع میشوند ۱.به نفع تیم خاص(لنگ حقیر) باشد ۲.به ضرر استقلال باشد و این قوانین توسط کسانی تنظیم و مصوب میگردد که لنگی حکومتی تمام عیار هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی