نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
راه‌اندازی نخستین انستیتو ورزش کی‌پی‌اف در کشور
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سومین مجمع سالیانه سبک ورزش رزمی کارن پرشین فایت ج.ا.ا در سال 1399 در سالن همایش های بیمه آسیا برگزار شد.

خبرورزشی - گرند مستر استاد بزرگ مسعود رحیمی ریاست سبک ورزش رزمی کارن پرشین فایت ج.ا.ا در مجمع سالانه سال ۹۹ که به میزبانی استان تهران در سالن همایش بیمه آسیا کشور و با حضور دکتر مسعود بادین و دکتر عبدالهی معاونت بیمه مرکزی کشور برگزارشد، اظهار کرد: همه ما به خصوص روئسای سبک استان ها و مسئولین کمیته های کشوری باید تلاش کنیم تا به چشم انداز ۵ ساله برسیم.
وی با اشاره به پیشرفت خوب و استعداد فراوان ورزشی در استان، افزود: در برگزاری دوره های مربیگری و داوری و مسابقات باید پیش قدم باشیم که قطعا قهرمانانی را در این عرصه تحویل جامعه بدهیم.
ریاست سبک کارن پرشین فایت یاد آور شد: ما در سال جاری توانستیم چند دوره مربیگری، داوری و فنی را برگزار کنیم که  موفق به دریافت ۳۰۰ گواهی شدند.
رحیمی گفت: اگرچه ورزش کی پی اف نیازمند سالن تخصصی تمرین و مسابقات که دارای رینگ باشد است، اما از یک فضای کوچک و حتی می‌توانیم از فضای پارکینگ هم بهره ببریم.
ریاست سبک کارن پرشین فایت از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری برای توسعه این ورزش خبر داد و اظهار کرد: تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان ها و دستگاه های دولتی و خصوص برای بردن ورزش این ورزش پر مهیح به مدارس و شروع آن از پایه با هدف تقویت ورزش مدارس، تحول و استعدادیابی این رشته در دستور کار قرار دارد که ما حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه ورزش رزمی با سوزاندن کالری در بدن انسان، تضمین کننده سلامت است، گفت: در تلاش هستیم تا این ورزش را به سمت ناشنوایان و زندان‌ها سوق دهیم و کمیته‌های روستایی و کارگری را نیز کلید بزنیم.
به گزارش خبرورزشی، همچنین امروز سومین مجمع سالیانه سبک کارن پرشین فایت در سالن همایش های بیمه آسیا با حضور جمعی از رؤسای این سبک برگزار شد که مدعوین به این مجمع عبارت بودند از:  
1-گرند مستر بزرگ استاد مسعود رحیمی و ریاست سبک کارن پرشین فایت
۲-سیدمحمدعلی رضازاده مشاور عالی سبک کارن پرشین فایت
۳-دکتر مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و معاونین
۴- علی محمد رشیدیان مشاور عالی بیمه آسیا
۵- محمد مظفر خرمی روابط عمومی بیمه آسیا
۶-مسئولین کمیته های کشوری و روسای سبک استانهای کشور
۷-اعضای محترم شورای راهبردی
۸-اعضای محترم هیات رییسه
۹- مصطفی فرمی مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین الملل
۱۰- علی پاشاپور مسئول کمیته مربیان
۱۱- دکتر امید رمضانی مسئول کمیته پژوهش
۱۲- مهدی فرمی مسئول کمیته شورای برون مرزی
۱۳-دکتر محمود قنبری مسئول کمیته فناوری اطلاعات
ناگفته نماند؛ در این مجمع طی احکامی از سوی گرند مستر استاد بزرگ مسعود رحیمی ریاست سبک kpf مهندس محمد رمضانی به عنوان مسئول مشاور جوان این سبک، لیلا نبی زاده به عنوان مسئول کمیته  نونهالان وکودکان، مهدی فرمی به عنوان مسئول کمیته  روابط عمومی و امور بین الملل و مصطفی فرمی به عنوان مدیر روابط عمومی کارن پرشین فایت ج.ا.ا منصوب گردیدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی